abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152423796
Net een oefenexamentje WisB (vwo) gedaan en een 4,2 gehaald.. niet echt geruststellend dit. Lokaal moet ik toegeven dat 't een moeilijke was & ik veel simpele dingen niet zag.
The road to success is always under construction.
pi_152424684
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 02:20 schreef Census het volgende:
Net een oefenexamentje WisB (vwo) gedaan en een 4,2 gehaald.. niet echt geruststellend dit. Lokaal moet ik toegeven dat 't een moeilijke was & ik veel simpele dingen niet zag.
Jaartal?
pi_152426649
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:33 schreef GeorgeArArMartin het volgende:

[..]

Jaartal?
2010-1. Had die rare opdracht over onderzetters niet en een heel bewijs niet. Dan kan je nog maar maximaal een 6 halen ofzo -.-
pi_152426700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 02:20 schreef Census het volgende:
Als derest van je vakken maar goed gaan maakt 't niet zo heel veel uit een 4.2 :P
pi_152426730
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:31 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Als derest van je vakken maar goed gaan maakt 't niet zo heel veel uit een 4.2 :P
Das waar :). Hoop dat ik een redelijk cijfer haal bij Ne en Eng...
pi_152456430
Nederlands: 5,5
Engels: 7,2
Frans: 7,0
Wiskunde A 6,1
Economie 6,1
Geschiedenis 5,4
M&O 5,4
Combinatiecijfer 6

Moet wel lukken denk ik toch?
pi_152456485
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Wiskunde A 6,1
Economie 6,1
Geschiedenis 5,4
M&O 5,4
Combinatiecijfer 6

Makkelijk :) Wel zorgen voor hoge cijfers bij Engels en Frans ivm compensatiepunten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 13:18:33 ]
pi_152456703
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Wiskunde A 6,1
Economie 6,1
Geschiedenis 5,4
M&O 5,4
Combinatiecijfer 6

Engels en Frans moeten sowieso een 7 blijven ivm compensatie, weet niet of je goed bent in leesteksten?
Verder wel zorgen dat Nederlands voldoende blijft of geschiedenis/m&o ophalen.
Het wordt nog spannend iig, hopelijk ben je goed voorbereid :P
pi_152457048
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

Makkelijk :) Wel zorgen voor hoge cijfers bij Engels en Frans ivm compensatiepunten.
Dat moet wel lukken, vooral Frans ga ik zeker een hoog cijfer voor halen. Engels moet ook wel lukken om tussen de 6,5 en 7 te halen, dus dat blijven zeker 7'ens. Zelfs als ik voor beide vakken een 6 haal sta ik nog een 7.

quote:
18s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:27 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Engels en Frans moeten sowieso een 7 blijven ivm compensatie, weet niet of je goed bent in leesteksten?
Verder wel zorgen dat Nederlands voldoende blijft of geschiedenis/m&o ophalen.
Het wordt nog spannend iig, hopelijk ben je goed voorbereid :P
Nederlands voldoende moet denk ik opzich nog wel lukken, ik hoop heel erg dat het lukt morgen. Geschiedenis en/of M&O ophalen: ik hoop het ja! En anders sta ik daar toch allebei lekker een 5 voor, boeien, als ik het maar haal :)
pi_152457092
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:43 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken, vooral Frans ga ik zeker een hoog cijfer voor halen. Engels moet ook wel lukken om tussen de 6,5 en 7 te halen, dus dat blijven zeker 7'ens. Zelfs als ik voor beide vakken een 6 haal sta ik nog een 7.

[..]

Nederlands voldoende moet denk ik opzich nog wel lukken, ik hoop heel erg dat het lukt morgen. Geschiedenis en/of M&O ophalen: ik hoop het ja! En anders sta ik daar toch allebei lekker een 5 voor, boeien, als ik het maar haal :)
Geschiedenis is gewoon stampen, daar heb je 3/4 vrije dagen voor toch? Een voldoende is mogelijk!
pi_152457111
quote:
18s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:44 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Geschiedenis is gewoon stampen, daar heb je 3/4 vrije dagen voor toch? Een voldoende is mogelijk!
Klopt, en ik heb ook ''Samengevat'' tot mijn beschikking. Ik denk dat een 5,6 of hoger halen wel moet lukken.
pi_152457155
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:45 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Klopt, en ik heb ook ''Samengevat'' tot mijn beschikking. Ik denk dat een 5,6 of hoger halen wel moet lukken.
Heb ik ook ja. Kenmerkende aspecten (49 zinnetjes) moet je kunnen dromen, scheelt je wat punten. Historische contexten gewoon uren aan zitten bikkelen en dat is mogelijk. Mijn doel voor Geschiedenis is sowieso een 8+, al verwacht ik dat niet
pi_152457157
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:27 schreef Census het volgende:

[..]

2010-1. Had die rare opdracht over onderzetters niet en een heel bewijs niet. Dan kan je nog maar maximaal een 6 halen ofzo -.-
Probeer meer te kijken naar de laatste examens van 2013 en 2014. Mijn docent zei dat er in het verschuiving steeds meer een verschuiving plaatsvindt van dingen oplossen met de GR naar dingen algebraisch en exact oplossen.
pi_152457184
quote:
18s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:47 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Heb ik ook ja. Kenmerkende aspecten (49 zinnetjes) moet je kunnen dromen, scheelt je wat punten. Historische contexten gewoon uren aan zitten bikkelen en dat is mogelijk. Mijn doel voor Geschiedenis is sowieso een 8+, al verwacht ik dat niet
Ja die heb ik voor handelingsdeel moeten leren. Toetsje over alleen maar kenmerkende aspecten, je moest 80% goed hebben om het handelingsdeel af te kunnen vinken. Die nog maar 'es herhalen ;)
pi_152457200
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:47 schreef darthsideaus1 het volgende:

[..]

Probeer meer te kijken naar de laatste examens van 2013 en 2014. Mijn docent zei dat er in het verschuiving steeds meer een verschuiving plaatsvindt van dingen oplossen met de GR naar dingen algebraisch en exact oplossen.
Ik heb 2010-2014 doorgenomen (toch kom ik nooit boven de 6,0 uit ^,^). Dus dan is er niks meer te oefenen :c
pi_152457292
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef Census het volgende:

[..]

Ik heb 2010-2014 doorgenomen (toch kom ik nooit boven de 6,0 uit ^,^). Dus dan is er niks meer te oefenen :c
Ah da's balen.
Schrijf anders vaak dingen op als 'De inhoud I = fnInt(f(x)). Krijg je vaak ook al punten voor, kun je mooi puntjes sprokkelen :)
pi_152457728
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef Census het volgende:

[..]

Waar maak je de grootste fouten op? Meetkunde kun je vaak wel de helft van de puntjes gratis meekrijgen door maar wat op te schrijven. Bij de algebra vragen mis ik er juist altijd een hoop omdat ik niet goed oplet. Dat ik ineens snijden verwar met raken of andere hele kleine foutjes maak.
pi_152458049
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:06 schreef GeorgeArArMartin het volgende:

[..]

Waar maak je de grootste fouten op? Meetkunde kun je vaak wel de helft van de puntjes gratis meekrijgen door maar wat op te schrijven. Bij de algebra vragen mis ik er juist altijd een hoop omdat ik niet goed oplet. Dat ik ineens snijden verwar met raken of andere hele kleine foutjes maak.
-Integreren maak ik meestal volledig foutloos (of wat slordigheidsfouten)
-Meetkunde 1/3-1/2 van de punten
-Goniometrie: Snap ik vaak totaal niet wat je moet doen waardoor ik 0 punten scoor vd 15 ofzo - Bijvoorbeeld die opgave over de onderzetter in 2010-1
-Trigonometrisch vergelijkingen oplossen kan ik helemaal niet. Ik heb voor zover ik weet nog nooit succesvol een vergelijking met verdubbeling-molweide opgelost
-Verhaalsommen faal ik meestal mee, bijvoorbeeld de opgaven over hemoglobine of luchtdruk

:(.
pi_152458247
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:19 schreef Census het volgende:

[..]

-Integreren maak ik meestal volledig foutloos (of wat slordigheidsfouten)
-Meetkunde 1/3-1/2 van de punten
-Goniometrie: Snap ik vaak totaal niet wat je moet doen waardoor ik 0 punten scoor vd 15 ofzo - Bijvoorbeeld die opgave over de onderzetter in 2010-1
-Trigonometrisch vergelijkingen oplossen kan ik helemaal niet. Ik heb voor zover ik weet nog nooit succesvol een vergelijking met verdubbeling-molweide opgelost
-Verhaalsommen faal ik meestal mee, bijvoorbeeld de opgaven over hemoglobine of luchtdruk

:(.
Bij de onderzetters hoefde je letterlijk alleen maar soscastoa en sin2(a) + cos2(a) = 1 te kennen. :P

De formules van Simpson-Molweide zijn bij mij ook geen hit. Wat ik het vaakst heb zien voorkomen is 2sin(x)cos(x) = sin(2x), dus die onthoud ik gewoon. :P

Wat sta je nu/welk cijfer heb je nodig voor een 6?
pi_152459336
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:27 schreef GeorgeArArMartin het volgende:

[..]

Bij de onderzetters hoefde je letterlijk alleen maar soscastoa en sin2(a) + cos2(a) = 1 te kennen. :P

De formules van Simpson-Molweide zijn bij mij ook geen hit. Wat ik het vaakst heb zien voorkomen is 2sin(x)cos(x) = sin(2x), dus die onthoud ik gewoon. :P

Wat sta je nu/welk cijfer heb je nodig voor een 6?
Ik sta een 6,0. Ik maak me geen zorgen over welk cijfer ik haal, mits ik maar die 5.5 gemiddeld voor CE heb.
  zondag 10 mei 2015 @ 15:18:28 #46
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_152459715
De examens zijn in het algemeen makkelijker dan de 4 toetsweken (of 3?) die je dit jaar hebt gehad.

Als jij nu normaal geen flikker hebt gedaan en redelijk staat, is de kans dat als je nu wél eens leert, je het makkelijk haalt.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_152459956
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:18 schreef Basxt het volgende:
De examens zijn in het algemeen makkelijker dan de 4 toetsweken (of 3?) die je dit jaar hebt gehad.

Als jij nu normaal geen flikker hebt gedaan en redelijk staat, is de kans dat als je nu wél eens leert, je het makkelijk haalt.
verschilt hoor
pi_152460160
quote:

Onze toetsweken bestaan uit oude examenopgaven, dus zou hetzelfde niveau moeten zijn :p.
pi_152460201
Onze SE's ook voor een groot deel, en toch zeggen alle docenten dat het CE makkelijker is. Ik denk dat je je gewoon niet teveel zorgen moet maken. Als je dit jaar gehaald hebt dan kun je het CE ook echt wel halen hoor, maar als je nu al twee weken oid. aan het stressen bent dan maak je het jezelf een stuk moeilijker.
pi_152460434
quote:

Dat klopt tot nu toe voor wiskunde, nederlands, engels en duits. Ik word liever getoetst op leesvaardigheid dan literatuur of discussies. Natuurkunde verschilt heel erg, de ene keer wordt net een onderwerp of twee niet getoetst en de andere keer weer wel.

Zit jij op reddit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')