Wat?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Dat is nu niet bepaald cardiologen kennis.
Een verhaal is geen feit.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het verhaal over de kalme ademhaling.
Ik heb het niet over hyperventileren.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een verhaal is geen feit.
Dat je hartslag en ademhaling omhoog gaat als je aan het sporten bent maakt nog niet dat je gaat per definitie gaat hyperventileren als je onder de adrenaline zit. Vooral als je getraind bent om met spannende situaties om te gaan, zoals een piloot
quote:
Eigen ervaring en logica.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef 11en30 het volgende:
Dan blijft de ademhaling nog steeds normaal. Niet dat hij is gaan stikken of zo.
Dat je ademhaling en hartslag invloed op elkaar heeft is gewoon boerenverstand.quote:
Ook als je in spanning zit gaat je ademhaling veranderen. Niet eens specifiek bij sporten.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef computergirl het volgende:
Een verhaal is geen feit.
Dat je hartslag en ademhaling omhoog gaat als je aan het sporten bent maakt nog niet dat je gaat per definitie gaat hyperventileren als je onder de adrenaline zit. Vooral als je getraind bent om met spannende situaties om te gaan, zoals een piloot
Dat is ook iets wat mij zeer sterk lijkt.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef 11en30 het volgende:
Ik denk dat hij tot rust kwam toen alles geregeld was. Piloot buitengesloten, hoogte veranderd, deur vergrendeld. Plannetje gelukt. Nooit meer zorgen, stress, suicidale gedachten. Wat een rust.
Onzin. Je omschrijft nu situaties van de meest schrijnende gevallen bij de minst aangeschreven luchtvaartmaatschappijen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.
er zijn opnames , die heb jij niet beluisterd maar de onderzoekers wel en toch denk je het beter te weten?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:52 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso had hij dus voor die tijd gespannen moeten zijn, grote kans dat je daar iets van merkte in de ademhaling. Of een zucht van opluchting, van rust toen het voor elkaar was.
Alsof het probleem dan is opgelost.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
Vet he? Vanwege deze mensen ben ik zo graag op Fok! Altijd wel iemand die een draai geeft aan de werkelijkheid zodat het past in hun eigen wereldje.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
er zijn opnames , die heb jij niet beluisterd maar de onderzoekers wel en toch denk je het beter te weten?
Die zekerheid heb je nooit. Bovendien verklein je dan juist de kans op tijdige hulp omdat men dan minder snel open kaart speelt.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef 11en30 het volgende:
Behandelrelatie? Wat kan mij zijn behandelrelatie schelen? Ik wil een psychisch stabiele piloot.
Een koptelefoon dempt omgevingsgeluid, de opname hoor je in een stille kamer wel gewoon goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:37 schreef Physsic het volgende:
Iemand had hier een linkje gepost waarin stond beschreven dat de piloten een koptelefoon moeten gebruiken om met elkaar te kunnen communiceren in dit type vliegtuig, omdat er in de cockpit veel herrie is. In dat geval zou het ook vreemd zijn dat ze wèl de ademhaling van de piloot kunnen horen op de opname.
Ik dacht eigenlijk dat er een koptelefoon met zo'n microfoon bedoeld werd.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een koptelefoon dempt omgevingsgeluid, de opname hoor je in een stille kamer wel gewoon goed.
Hoe is de maatschappij hier precies schuldig aan?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef High-on-Fire het volgende:
Het nieuws gaat bijna alleen maar over de geestestoestand van de co-piloot.
En na zoveel info die erover naar buiten is gekomen mag de vliegmaatschappij toch ook wel de hand in eigen boezem steken. Het lijkt alsof ze de volledige verantwoordelijkheid op de co-piloot willen schuiven.
Want dat heeft in dit geval zo fantastisch geholpen wou je zeggen? Dus de huidige situatie is prima en mag zo blijven bestaan?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:26 schreef Physsic het volgende:
Terwijl die somberheid makkelijk verholpen kan worden mbv begeleiding van een psycholoog en misschien een vorm van medicatie o.i.d.
Ja, precies! In het begin was ik nog erg te spreken over de wijze waarop lufthansa omging met de hele situatie. Nu echter blijkt dat het helemaal niet zo integer was.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef High-on-Fire het volgende:
Het nieuws gaat bijna alleen maar over de geestestoestand van de co-piloot.
En na zoveel info die erover naar buiten is gekomen mag de vliegmaatschappij toch ook wel de hand in eigen boezem steken. Het lijkt alsof ze de volledige verantwoordelijkheid op de co-piloot willen schuiven.
Hoeveel piloten hebben er precies in de afgelopen 10 jaar zelfmoord gepleegd en passagiers hun dood in meegenomen?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Want dat heeft in dit geval zo fantastisch geholpen wou je zeggen? Dus de huidige situatie is prima en mag zo blijven bestaan?
En dat was niet zo? Zijn er soms rapportages boven water gekomen waarin wordt geadviseerd om hem niet langer als piloot te laten functioneren?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef eight het volgende:
Vorige week beweerde ze nog dat de co-piloot "100 % fit en geschikt om te vliegen was"
Twee.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel piloten hebben er precies in de afgelopen 10 jaar zelfmoord gepleegd en passagiers hun dood in meegenomen?
.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat was niet zo? Zijn er soms rapportages boven water gekomen waarin wordt geadviseerd om hem niet langer als piloot te laten functioneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |