abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151210947
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik kijk altijd Aircrash Investigation afleveringen op mijn tablet als ik in het vliegtuig zit.
Wat zal je buurman blij zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 30 maart 2015 @ 23:53:06 #257
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151210975
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:22 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Kans op een fataal auto-ongeluk is veel groter *O*
Ik las ooit dat er tien keer zo veel mensen omkomen op weg naar Disney World dan in het park...
censuur :O
pi_151211094
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef eight het volgende:

[..]

Wat zal je buurman blij zijn
Wat heeft mijn buurman daarmee te maken?
pi_151211128
Ik kijk erg graag naar Air Crash Investigation, maar ik word daarvan niet bang om te vliegen.
pi_151211192
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat heeft mijn buurman daarmee te maken?
Naja, tijdens de vlucht zal hij wel wat meekrijgen. Eigen schuld natuurlijk, moet hij maar niet gapen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151211207
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef eight het volgende:

[..]

Naja, tijdens de vlucht zal hij wel wat meekrijgen. Eigen schuld natuurlijk, moet hij maar niet gapen
Ik vlieg nooit samen met mijn buurman.
pi_151211260
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk erg graag naar Air Crash Investigation, maar ik word daarvan niet bang om te vliegen.
Ik ben wel benieuwd naar deze aflevering. Die van de MH370 was er al binnen een half jaar. Volgens mij is daar later nog een 2de aflevering over geweest.
pi_151211326
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vlieg nooit samen met mijn buurman.
Je buurman tijdens de vlucht, droogkloot :D :P
pi_151211360
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:04 schreef eight het volgende:

[..]

Je buurman tijdens de vlucht, droogkloot :D :P
:')
pi_151211535
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef Isegrim het volgende:
Juist dan wil ik graag vliegen, kans dat zulke dingen als in betreffende ACI 2 x gebeuren is nl. astronomisch vaag.
Toch?
I´m back.
pi_151211660
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als dit psychische wrak normaal gescreend was geweest zou hij nergens aangenomen zijn en hadden 140 mensen die wel wat van hun leven maken nog geleefd.
pi_151211731
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je vergeet dat er ook meer vluchten plaatsvinden.
Ik vergeet niks.
pi_151211805
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als dit psychische wrak normaal gescreend was geweest zou hij nergens aangenomen zijn en hadden 140 mensen die wel wat van hun leven maken nog geleefd.
Jij denkt echt dat ieder 'psychisch wrak' bij een screening door de mand valt?

En wat nou als een piloot na de screening pas een 'psychisch wrak' wordt?
pi_151211841
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef eight het volgende:

[..]

Sinds die interesse bij mij is ontstaan voel ik mij ook niet zo op mijn gemak. Ergens is dit ook wel vreemd aangezien er bij mij juist ook bewondering is voor de professionaliteit binnen de luchtvaart.
Zeker als je de verhalen leest die wel goed zijn afgelopen! Waar de piloten in een korte tijd verschillende keuzes hebben moeten maken om het vliegtuig weer veilig aan de grond te krijgen.
pi_151211921
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat ieder 'psychisch wrak' bij een screening door de mand valt?

En wat nou als een piloot na de screening pas een 'psychisch wrak' wordt?
De systemen zullen moeten veranderen. Die koekwaus heeft gewoon gelijk.
  Donald Duck held dinsdag 31 maart 2015 @ 00:27:20 #271
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151211929
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:02 schreef eight het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar deze aflevering. Die van de MH370 was er al binnen een half jaar. Volgens mij is daar later nog een 2de aflevering over geweest.
Zal wel een aparte aflevering worden. Normaal focussen ze zich natuurlijk op het technische aspect. Hoe een keten van opeenvolgende missers, zowel techniek als menselijk, leidt tot de uiteindelijke ondergang van het toestel. Bij deze zaak speelt dat natuurlijk niet. Ze zullen er een psychologisch stukje van moeten maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_151212091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De systemen zullen moeten veranderen. Die koekwaus heeft gewoon gelijk.
Nou, kom jij maar met een oplossing die compleet waterdicht is en niet al te veel negatieve bijeffecten heeft.
Daar zou je zomaar 'ns heel beroemd mee kunnen worden.

Het is niet volledig uit te sluiten.
pi_151212144
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, kom jij maar met een oplossing die compleet waterdicht is en niet al te veel negatieve bijeffecten heeft.

Mee eens. Dit kun je niet volledig ondervangen.
  Donald Duck held dinsdag 31 maart 2015 @ 00:45:53 #274
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151212306
Autonome verkeersvliegtuigen zijn de oplossing. De technologie kan er zo zijn, maar mensen zullen het nog lang niet kunnen accepteren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 31 maart 2015 @ 01:00:54 #275
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151212556
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zeker als je de verhalen leest die wel goed zijn afgelopen! Waar de piloten in een korte tijd verschillende keuzes hebben moeten maken om het vliegtuig weer veilig aan de grond te krijgen.
Ja idd, vaak zat dat door goed ingrijpen van de piloten grote ongelukken voorkomen werden (dat vliegtuig wat op de Hudson landde komt bij me op, was net 'n week ofzo voordat ik zelf naar NYC zou vliegen :P ).
Hallon!
pi_151213466
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 01:00 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja idd, vaak zat dat door goed ingrijpen van de piloten grote ongelukken voorkomen werden (dat vliegtuig wat op de Hudson landde komt bij me op, was net 'n week ofzo voordat ik zelf naar NYC zou vliegen :P ).
Nou, dat zal ongetwijdeld een enorme geruststelling zijn geweest dan. :P
pi_151214027
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef eight het volgende:

Vet he? Vanwege deze mensen ben ik zo graag op Fok! Altijd wel iemand die een draai geeft aan de werkelijkheid zodat het past in hun eigen wereldje.
:Y ik denk dat dat vrij menselijk is als je weinig inlevingsvermogen hebt. Dit soort daden zijn zo moeilijk voor te stellen, maar in de geschiedenis natuurlijk al talrijke keren gebeurd (niet specifiek piloot die suicide-moord pleegt). Bij Anders Breivik riep ik ook: omg, hoe kán je! En toch was dat echt gebeurd. Hier denk je ook: hoe kan je dat doen!! En toch is het momenteel het meest waarschijnlijke scenario.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151214259
Ik denk dat het hier naartoe gaat in de toekomst:

Zo snel mogelijk het besturingovernamesysteem, dat men op dit moment aan het ontwikkelen is in de vliegtuigen, inbouwen, als het volledig doorgetest is. In noodgevallen kan het cabinepersoneel dan een noodknop induwen, waarna het vliegtuig naar het dichtstbijzijnde vliegveld automatisch wordt bestuurd vanuit de dienstdoende verkeerstoren.
pi_151214358
Wauw, dit stuk tekst.. En dan vooral de comments. Je moet maar zin hebben om zo'n belachelijk verhaal te typen.
Als hij al die tijd nou had gestoken in onderzoek doen naar de feiten..

https://herstelderepubli(...)opt-weer-niets-van/
pi_151214378
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:28 schreef Loekie1 het volgende:

Zo snel mogelijk het besturingovernamesysteem, dat men op dit moment aan het ontwikkelen is in de vliegtuigen, inbouwen, als het volledig doorgetest is. In noodgevallen kan het cabinepersoneel dan een noodknop induwen, waarna het vliegtuig naar het dichtstbijzijnde vliegveld automatisch wordt bestuurd vanuit de dienstdoende verkeerstoren.
Als het vliegtuig vanuit de verkeerstoren kan worden bestuurd, dan zou dat ook zomaar 'ns gehackt kunnen worden! :o
pi_151214413
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar wel grotendeels. Nog strenger controleren, om de zoveel tijd gesprekken, inzicht in gegevens, zoiets?
pi_151214430
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als het vliegtuig vanuit de verkeerstoren kan worden bestuurd, dan zou dat ook zomaar 'ns gehackt kunnen worden! :o
Ja maar dat heb je met kerncentrales ook. Ik denk dat het wel veilig te maken is.
pi_151214502
Totale veiligheid is gewoon een illusie...
pi_151214510
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:46 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar wel grotendeels. Nog strenger controleren, om de zoveel tijd gesprekken, inzicht in gegevens, zoiets?
Een gesprek op z'n tijd zal niet verkeerd zijn, maar daar sluit je niks mee uit. Sommige mensen is enorm goed in het verbergen van gevoelens.
Je moet niet het risico gaan lopen dat piloten liever hun mond houden over hun problemen dan dat ze er tegen bijvoorbeeld tegen artsen open over durven te zijn, waardoor ze hulp kunnen krijgen.
De arts heeft namelijk het recht(/plicht?) om het beroepsgeheim te schenden als hij vermoedt dat de patient een direct gevaar vormt voor zichzelf of voor anderen. Misschien had de arts dat vermoeden wel, maar hield hij z'n mond. Misschien had de arts dat vermoeden niet en was dat ziekbriefje wel vanwege vervelende buikkrampen die toch opeens over waren. :P Helaas is daar nog helemaal geen zekerheid over.

En zelfs een piloot die nog nooit voor mentale/psychische problemen bij de huisarts is geweest, kan toch opeens hele gekke dingen gaan doen.
Kans is heel klein, maar is er wel.
pi_151214568
quote:

Dat is ook niet waterdicht..aangezien het systeem nog altijd wordt ontworpen door de feilbare mens.
pi_151214614
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:54 schreef Isegrim het volgende:
Totale veiligheid is gewoon een illusie...
Precies.

We kennen allemaal dat verhaal van die goede politieagent die opeens z'n buurmeisje in de tuin had begraven.
Artsen of verpleegsters die toch niet altijd alles doen om een patient in leven te houden.

Overal zitten 'rotte appels' tussen. Ik denk niet dat je geen leven hebt als je constant uitgaat van alle dingen die er zouden kunnen gebeuren.

Straks zijn alle vliegtuigen, auto's, politieagenten, artsen, etc. 100% veilig, en dan breek je toch zomaar je nek omdat je over een stoeprandje struikelt.
pi_151214686
Wat ik niet echt kan vatten is dat hij iets spectaculairs wilde doen om zo 'beroemd' te worden. Wat heeft hij eraan? Hij is dood en kan dus op geen enkele manier 'genieten' van wat hij heeft gedaan. De menselijke geest kan hele vreemde kronkels hebben.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_151214720
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef Injetta het volgende:
Wat ik niet echt kan vatten is dat hij iets spectaculairs wilde doen om zo 'beroemd' te worden. Wat heeft hij eraan? Hij is dood en kan dus op geen enkele manier 'genieten' van wat hij heeft gedaan. De menselijke geest kan hele vreemde kronkels hebben.
Het kan zelfs een impulsieve actie zijn geweest door de autopilot op 1000ft te zetten. Vanaf dat moment is er voor hem ook geen weg terug geweest. Als hij dat had moeten uitleggen, had ' ie nooit meer mogen vliegen en was z'n leven ook verwoest. Toen moest 'ie gewoon doorzetten....

Het kan van alles zijn....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_151214836
quote:

Leuk als het een luchtverkeersleider is ipv een piloot die doordraait ;")
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_151214841
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef Injetta het volgende:
Hoe weten we dat hij beroemd wilde worden?
pi_151214849
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

Artsen of verpleegsters die toch niet altijd alles doen om een patient in leven te houden.

Overal zitten 'rotte appels' tussen. Ik denk niet dat je geen leven hebt als je constant uitgaat van alle dingen die er zouden kunnen gebeuren.
Dit is weer een hele andere discussie. Als arts moet je ook niet altijd alles willen doen om een patient in leven te houden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_151215229
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Five_Horizons het volgende:

Het kan zelfs een impulsieve actie zijn geweest door de autopilot op 1000ft te zetten. Vanaf dat moment is er voor hem ook geen weg terug geweest. Als hij dat had moeten uitleggen, had ' ie nooit meer mogen vliegen en was z'n leven ook verwoest. Toen moest 'ie gewoon doorzetten....

Het kan van alles zijn....
Ik bedacht ook al dat het gebons en gegil zinloos was, want er was geen weg terug. Zijn leven zou totaal verwoest zijn, want vliegen had er dan sowieso nooit meer in gezeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151215297
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

Dit is weer een hele andere discussie. Als arts moet je ook niet altijd alles willen doen om een patient in leven te houden.
Ja, ok, maar dit sdoort artsen wil je toch ook niet in de buurt van je zelfstandig wonende lieve oma hebben: http://nl.wikipedia.org/wiki/Harold_Shipman
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:44:41 #294
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_151215430
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:40 schreef Physsic het volgende:
Wauw, dit stuk tekst.. En dan vooral de comments. Je moet maar zin hebben om zo'n belachelijk verhaal te typen.
Als hij al die tijd nou had gestoken in onderzoek doen naar de feiten..

https://herstelderepubli(...)opt-weer-niets-van/
Er zijn geen rokende brokstukken en er zijn geen verkoolde lichamen en lichaamsdelen. Geen bagage en geen knuffels. Men heeft geleerd van Vlucht MH-17, blijkbaar. Er kan van alles en nog wat aan de hand zijn, maar er is daar in de Alpen géén vliegtuig met 150 mensen aan boord tegen een bergwand te pletter geslagen. Punt.

:|W
pi_151215642
Denken we aan een correcte TT zo meteen? :Y)
pi_151215666
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:17 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hoe weten we dat hij beroemd wilde worden?
Er zat een glitterpak in zijn koffer.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:57:07 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151215695
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:44 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Er zijn geen rokende brokstukken en er zijn geen verkoolde lichamen en lichaamsdelen. Geen bagage en geen knuffels. Men heeft geleerd van Vlucht MH-17, blijkbaar. Er kan van alles en nog wat aan de hand zijn, maar er is daar in de Alpen géén vliegtuig met 150 mensen aan boord tegen een bergwand te pletter geslagen. Punt.

:|W
Je kind/partner zal maar een van de slachtoffers zijn.
Het is zo grof wat die figuren iedere keer roepen.. Alsof er geen nabestaanden zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151215723
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:57 schreef Leandra het volgende:

Je kind/partner zal maar een van de slachtoffers zijn.
Het is zo grof wat die figuren iedere keer roepen.. Alsof er geen nabestaanden zijn.
Die zijn er volgens hun ook niet.

Who are these people kidding. It is obviously fake grieving and phony heart-ache. No such flight ever took off, let alone crashed. All these huggers are merely faking it for the cameras, one is even looking away from the person she is supposedly consoling.
pi_151215747
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn er volgens hun ook niet.

[ afbeelding ]
Who are these people kidding. It is obviously fake grieving and phony heart-ache. No such flight ever took off, let alone crashed. All these huggers are merely faking it for the cameras, one is even looking away from the person she is supposedly consoling.
:r
pi_151215768
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:59 schreef Nammie het volgende:

:r
Inderdaad, Daar krijg ik nou wurgneigingen van, dat soort idioten.
pi_151215915
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Klopt zeker, maar op die maniwr bedoelde ik het eigenlijk niet.
Het was een nette manier om het over het vermoorden van patiënten te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')