Kans op een fataal auto-ongeluk is veel groterquote:Op maandag 30 maart 2015 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begin er niet aan, het lezen van zo'n lijst. Ik vlieg amper, maar als ik vlieg zijn het best lange vluchten, 4,5 en 6,5 uur, stelt niks voor voor een doorgewinterde vlieger. Maar als ik zo'n lijst lees dan kan ik die uren helemaal niet meer zonder spanning doorkomen. Gaat zonder dat lezen al lastig genoeg.
Ik kijk altijd Aircrash Investigation afleveringen op mijn tablet als ik in het vliegtuig zit.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begin er niet aan, het lezen van zo'n lijst. Ik vlieg amper, maar als ik vlieg zijn het best lange vluchten, 4,5 en 6,5 uur, stelt niks voor voor een doorgewinterde vlieger. Maar als ik zo'n lijst lees dan kan ik die uren helemaal niet meer zonder spanning doorkomen. Gaat zonder dat lezen al lastig genoeg.
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kijk altijd Aircrash Investigation afleveringen op mijn tablet als ik in het vliegtuig zit.
Als dit psychische wrak normaal gescreend was geweest zou hij nergens aangenomen zijn en hadden 140 mensen die wel wat van hun leven maken nog geleefd.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die zekerheid heb je nooit. Bovendien verklein je dan juist de kans op tijdige hulp omdat men dan minder snel open kaart speelt.
Sinds die interesse bij mij is ontstaan voel ik mij ook niet zo op mijn gemak. Ergens is dit ook wel vreemd aangezien er bij mij juist ook bewondering is voor de professionaliteit binnen de luchtvaart.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat zal je buurman blij zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kijk altijd Aircrash Investigation afleveringen op mijn tablet als ik in het vliegtuig zit.
Ik las ooit dat er tien keer zo veel mensen omkomen op weg naar Disney World dan in het park...quote:Op maandag 30 maart 2015 23:22 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Kans op een fataal auto-ongeluk is veel groter
Naja, tijdens de vlucht zal hij wel wat meekrijgen. Eigen schuld natuurlijk, moet hij maar niet gapenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat heeft mijn buurman daarmee te maken?
Ik vlieg nooit samen met mijn buurman.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef eight het volgende:
[..]
Naja, tijdens de vlucht zal hij wel wat meekrijgen. Eigen schuld natuurlijk, moet hij maar niet gapen
Ik ben wel benieuwd naar deze aflevering. Die van de MH370 was er al binnen een half jaar. Volgens mij is daar later nog een 2de aflevering over geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk erg graag naar Air Crash Investigation, maar ik word daarvan niet bang om te vliegen.
Je buurman tijdens de vlucht, droogklootquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vlieg nooit samen met mijn buurman.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:04 schreef eight het volgende:
[..]
Je buurman tijdens de vlucht, droogkloot![]()
Juist dan wil ik graag vliegen, kans dat zulke dingen als in betreffende ACI 2 x gebeuren is nl. astronomisch vaag.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk erg graag naar Air Crash Investigation, maar ik word daarvan niet bang om te vliegen.
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:49 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als dit psychische wrak normaal gescreend was geweest zou hij nergens aangenomen zijn en hadden 140 mensen die wel wat van hun leven maken nog geleefd.
Ik vergeet niks.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je vergeet dat er ook meer vluchten plaatsvinden.
Jij denkt echt dat ieder 'psychisch wrak' bij een screening door de mand valt?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:49 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als dit psychische wrak normaal gescreend was geweest zou hij nergens aangenomen zijn en hadden 140 mensen die wel wat van hun leven maken nog geleefd.
Zeker als je de verhalen leest die wel goed zijn afgelopen! Waar de piloten in een korte tijd verschillende keuzes hebben moeten maken om het vliegtuig weer veilig aan de grond te krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Sinds die interesse bij mij is ontstaan voel ik mij ook niet zo op mijn gemak. Ergens is dit ook wel vreemd aangezien er bij mij juist ook bewondering is voor de professionaliteit binnen de luchtvaart.
De systemen zullen moeten veranderen. Die koekwaus heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ieder 'psychisch wrak' bij een screening door de mand valt?
En wat nou als een piloot na de screening pas een 'psychisch wrak' wordt?
Zal wel een aparte aflevering worden. Normaal focussen ze zich natuurlijk op het technische aspect. Hoe een keten van opeenvolgende missers, zowel techniek als menselijk, leidt tot de uiteindelijke ondergang van het toestel. Bij deze zaak speelt dat natuurlijk niet. Ze zullen er een psychologisch stukje van moeten maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar deze aflevering. Die van de MH370 was er al binnen een half jaar. Volgens mij is daar later nog een 2de aflevering over geweest.
Nou, kom jij maar met een oplossing die compleet waterdicht is en niet al te veel negatieve bijeffecten heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:26 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De systemen zullen moeten veranderen. Die koekwaus heeft gewoon gelijk.
Mee eens. Dit kun je niet volledig ondervangen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, kom jij maar met een oplossing die compleet waterdicht is en niet al te veel negatieve bijeffecten heeft.
Daar zou je zomaar 'ns heel beroemd mee kunnen worden.
Het is niet volledig uit te sluiten.
Ja idd, vaak zat dat door goed ingrijpen van de piloten grote ongelukken voorkomen werden (dat vliegtuig wat op de Hudson landde komt bij me op, was net 'n week ofzo voordat ik zelf naar NYC zou vliegenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zeker als je de verhalen leest die wel goed zijn afgelopen! Waar de piloten in een korte tijd verschillende keuzes hebben moeten maken om het vliegtuig weer veilig aan de grond te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |