abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151194528
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je kan ook de leuning vasthouden. En als iedereen dat zou doen, zouden er veel minder mensen van de trap vallen!
Dat is de benadering van veiligheid in de luchtvaart, en dat is ook de reden dat er wereldwijd in de luchtvaart veel minder mensen omkomen dan alleen al door medische fouten in Nederlandse doofpotziekenhuizen.
Vliegen wordt alleen maar veiliger:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 16:59:01 ]
pi_151194550
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Precies. En als je een regel maakt dat er een lid van het cabinepersoneel in de cockpit moet als de piloot of co-piloot moet pissen loop je ook weer een risico, want die persoon kan ook weer van kwade wil, labiel of wat dan ook zijn *O*
Daarom zal het werkelijke probleem aangepakt moeten gaan worden. Suicidaalmans had nooit en te nimmer op die stoel mogen zitten.
pi_151194598
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je nog verder van huis ^O^
Precies!
Een sombere piloot denkt dan wel 2x na om naar zijn huisarts te stappen met zijn klachten.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ressiva-slikken.html
pi_151194757
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef 11en30 het volgende:
Suicidaalmans had nooit en te nimmer op die stoel mogen zitten.

Achteraf is altijd makkelijk lullen.
Vooraf is het onmogelijk om alle risico's uit te sluiten.
pi_151194942
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vliegen wordt alleen maar veiliger:

[ afbeelding ]
Goh, zijn er tussen 1940 en 1950 veel incidenten met vliegtuigen geweest? Hoe kan dat nou.... 8)7
pi_151194964
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Goh, zijn er tussen 1940 en 1950 veel incidenten met vliegtuigen geweest? Hoe kan dat nou.... 8)7
Wat rebelse Duitsers die met hun toenmalige BUK's schietgraag bezig waren.
pi_151195165
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat rebelse Duitsers die met hun toenmalige BUK's schietgraag bezig waren.
En suicidale geallieerden zeker.
pi_151195197
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

En suicidale geallieerden zeker.
Japanners stonden er om bekend suïcidaal te zijn. ;)
  maandag 30 maart 2015 @ 17:25:30 #134
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151195437
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vliegen wordt alleen maar veiliger:
Die statistieken geven een incompleet beeld. Opzet wordt namelijk niet meegeteld.
censuur :O
pi_151195823
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die statistieken geven een incompleet beeld. Opzet wordt namelijk niet meegeteld.
Het aantal vervoerde personen ook niet. Maar het is wel een feit. ;)
pi_151195854
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die statistieken geven een incompleet beeld. Opzet wordt namelijk niet meegeteld.
Goed punt.
En als we uitgaan van opzet bij de MH370 oid, dan is het bij de laatste 12 toch 2 keer opzet van de piloot geweest :o
  maandag 30 maart 2015 @ 17:45:08 #137
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151196029
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Goed punt.
En als we uitgaan van opzet bij de MH370 oid, dan is het bij de laatste 12 toch 2 keer opzet van de piloot geweest :o
En BUKS-raketten tellen ook als opzet...
censuur :O
pi_151196274
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Goed punt.
En als we uitgaan van opzet bij de MH370 oid, dan is het bij de laatste 12 toch 2 keer opzet van de piloot geweest :o
Feit blijft dat het aantal dodelijke slachtoffers nog altijd dalende is.
pi_151196416
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vliegen wordt alleen maar veiliger:

[ afbeelding ]
Grappige is dat rond die tijd volgens mij ook een piek bestaat in het aantal verkeersdoden op de weg, althans hier in Nederland, maar wrs ook internationaal in het westen.
Begin tot halverwege de jaren 70 zie je dan ook een intensivering van de massamobiliteit, volgens mij.
Tegenwoordig is de trend, ondanks dat de bevolking groter is en de mobiliteit nog intensiever tov van die cijfers uit de jaren 70 een enorme daling.
I´m back.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:05:24 #140
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151196606
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Misschien wel voor iemand die de verantwoordelijkheid heeft voor het vliegen en de veiligheid van zo veel mensen?
Nee, ook niet. Zo begeef je je natuurlijk op een hellend vlak wat absoluut niet wenselijk is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 30 maart 2015 @ 18:07:46 #141
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151196697
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja, wat had ie anders verwacht eigenlijk? Dat heb je op een crash site.
Dit was ook mijn eerste gedachte eigenlijk wel. :') Als je zo'n werk gaat doen moet je bijv ook lijken van de spoorrails schrapen en dat soort dingen. :X
Hallon!
pi_151196707
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:05 schreef Falco het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Zo begeef je je natuurlijk op een hellend vlak wat absoluut niet wenselijk is.
Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:11:02 #143
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151196793
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
Graag je naam (voluit!), adres, woonplaats en banksaldo melden, bitte.

Tuurlijk geldt privacy ook buiten je huis.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_151197064
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Graag je naam (voluit!), adres, woonplaats en banksaldo melden, bitte.

Tuurlijk geldt privacy ook buiten je huis.
Nee. Een luchtvaartmaatschappij moet jouw medisch dossier altijd in kunnen. Wil je niet dat je werkgever erachter komt dat je een labiele psycho bent dan kun je dus geen piloot worden. Prima zaak. Genoeg banen waar je al helemaal doorgelicht kan worden, deze erbij graag. Zullen de stabiele collega's met vrouw en kindjes thuis ook blij mee zijn.
pi_151197079
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
En een busschauffeur achter het stuur? Mag die ook geen privacy meer hebben? Die kan nl. ook makkelijk 50 mensen meenemen in zijn dood.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:22:55 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151197195
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Daarom zal het werkelijke probleem aangepakt moeten gaan worden. Suicidaalmans had nooit en te nimmer op die stoel mogen zitten.
Mensen kunnen nu om het hardst schreeuwen dat er 1000 extra maatregelen moeten komen om de veiligheid van de passagiers te garanderen, dat het ze niet uitmaakt dat vliegen dan wat duurder wordt. Uiteindelijk kiezen diezelfde mensen toch weer voor de goedkoopste luchtvaartmaatschappij bij hun eerstvolgende Europese vlucht.

Als slechts bij 1 van de 10 miljard vluchten een suïcidale co-piloot in de cockpit zit en deze ook nog constant vergezeld wordt door een 2e persoon vind ik dat een prima te accepteren risico. 99,9% veiligheid tegen exorbitant hoge kosten weegt wmb niet op tegen 99,8% veiligheid met behoud van huidige prijzen.
pi_151197363
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Mensen kunnen nu om het hardst schreeuwen dat er 1000 extra maatregelen moeten komen om de veiligheid van de passagiers te garanderen, dat het ze niet uitmaakt dat vliegen dan wat duurder wordt. Uiteindelijk kiezen diezelfde mensen toch weer voor de goedkoopste luchtvaartmaatschappij bij hun eerstvolgende Europese vlucht.

Als slechts bij 1 van de 10 miljard vluchten een suïcidale co-piloot in de cockpit zit en deze ook nog constant vergezeld wordt door een 2e persoon vind ik dat een prima te accepteren risico. 99,9% veiligheid tegen exorbitant hoge kosten weegt wmb niet op tegen 99,8% veiligheid met behoud van huidige prijzen.
Dit had eenvoudig voorkomen kunnen worden zonder extra kosten. In plaats van de sollicitant een zinloze vragenlijst in te laten vullen had zijn EPD even bekeken moeten worden. Desondanks mogen de prijzen van mij flink omhoog om die jongens beter te betalen. Vliegen hoeft niet binnen het bereik van iedere tokkie te liggen.
pi_151197675
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En BUKS-raketten tellen ook als opzet...
Ook van de piloot :o
pi_151197852
Misschien moet je je collega waarmee je werkt toch door en door kennen als je vliegt... @NewHorizon @Olaloompa?
I´m back.
pi_151198993
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef quinoahipster het volgende:
Precies. En als je een regel maakt dat er een lid van het cabinepersoneel in de cockpit moet blijven als de piloot of co-piloot moet pissen loop je ook weer een risico, want die persoon kan ook weer van kwade wil, labiel of wat dan ook zijn en de piloot neerhoeken en een paar verkeerde knopjes indrukken
Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.

Wat is trouwens de volgende stap? Het idee dat hier Aziaten en Afrikanen boven Europese grond vliegen die amper de Engelse handboeken begrijpen, baart mij ook zorgen. Moeten we die ook maar weren.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')