abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151191716
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef eight het volgende:

[..]

Bestaat er Duitsland niet zoiets als een VOG?
Die gaat over juridische kwesties, geen medische.
  maandag 30 maart 2015 @ 15:47:29 #53
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151191733
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:43 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat kan Lufthansa hier aan doen wanneer ze het niet hebben geweten? Niets dus. Suïcidale mensen lopen er nu eenmaal niet mee te koop, ze zetten nu juist vaak een grijs op en lijken voor hun omgeving vrolijke levensgenieters.
z'n opleiding was wel onderbroken wegens psychische problemen...
are we infinite or am I alone
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 15:48:02 #54
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151191753
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

z'n opleiding was wel onderbroken wegens psychische problemen...
Dat duikt achteraf op, maar was dat ook al bekend bij Lufthansa toen ze hem lieten vliegen op lijnvluchten?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151191799
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Geen idee. Maar wanneer Lufthansa kan aantonen dat hun procedures kloppen (bijvoorbeeld het opvragen van het equivalent van een VOG/doktersverklaring), en er geen info bekend was welke gedeeld werd/kon worden waaruit bleek dat meneer piloot suïcidaal was, dan zijn ze niet laakbaar.
Hij had zijn opleiding bij Lufthansa toch nog onderbroken voor therapie/opname? Vraag me af in hoeverre ze niet op de hoogte waren of hadden kunnen zijn.
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 15:50:13 #56
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151191837
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hij had zijn opleiding bij Lufthansa toch nog onderbroken voor therapie/opname? Vraag me af in hoeverre ze niet op de hoogte waren of hadden kunnen zijn.
Beroepsgeheim van artsen/psychiaters wellicht. Ik weet niet wat er op die ziektebriefjes in Duitsland staat die je als medewerker verplicht moet halen, maar ik kan me inbeelden dat daar alleen op staat dat deze persoon ziek verklaard is. Ze gaan natuurlijk niet de aard van de kwaal of het medische dossier aan de werkgever overhandigen aangezien dat de arbeidspositie van de medewerker in gevaar kan brengen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Vis een optie? maandag 30 maart 2015 @ 15:52:07 #57
70532 loveli
N
pi_151191904
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Beroepsgeheim van artsen/psychiaters wellicht. Ik weet niet wat er op die ziektebriefjes in Duitsland staat die je als medewerker verplicht moet halen, maar ik kan me inbeelden dat daar alleen op staat dat deze persoon ziek verklaard is. Ze gaan natuurlijk niet de aard van de kwaal of het medische dossier aan de werkgever overhandigen.
Op een ziekbriefje staat hoeveel dagen je iet kunt werken wegens ziek. Niet wat je hebt, het is geen doktersverklaring met diagnose of andere medische info.

In dit geval stond op het briefje dat hij van 19 tot 26 maart niet kon werken.
http://www.volkskrant.nl/(...)ecialisten~a3934329/
crap in = crap out
pi_151191989
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Beroepsgeheim van artsen/psychiaters wellicht. Ik weet niet wat er op die ziektebriefjes in Duitsland staat die je als medewerker verplicht moet halen, maar ik kan me inbeelden dat daar alleen op staat dat deze persoon ziek verklaard is. Ze gaan natuurlijk niet de aard van de kwaal of het medische dossier aan de werkgever overhandigen aangezien dat de arbeidspositie van de medewerker in gevaar kan brengen.
De sollicitatieprocedure van piloten zijn enorm uitvoerig. Alleen de eerste ronde bestaat al uit 3 dagen volop testen en interviews afleggen.
Het lijkt me toch aannemelijk dat er op een gegeven ogenblik een doktersverklaring moet worden overhandigd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 15:54:09 #59
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151191999
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Op een ziekbriefje staat hoeveel dagen je iet kunt werken wegens ziek. Niet wat je hebt, het is geen doktersverklaring met diagnose of andere medische info.

In dit geval stond op het briefje dat hij van 19 tot 26 maart niet kon werken.
Oke, precies wat ik al verwachtte.

Dan heeft zijn werkgever eerder (toen hij zijn opleiding onderbrak voor opname) waarschijnlijk de reden ook niet geweten. Tenzij hij dat zelf expliciet kenbaar heeft gemaakt. Dan blijf ik bij mijn standpunt dat Lufthansa naar alle waarschijnlijkheid niet laakbaar gehandeld heeft.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 15:55:39 #60
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151192051
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef eight het volgende:

[..]

De sollicitatieprocedure van piloten zijn enorm uitvoerig. Alleen de eerste ronde bestaat al uit 3 dagen volop testen en interviews afleggen.
Het lijkt me toch aannemelijk dat er op een gegeven ogenblik een doktersverklaring moet worden overhandigd.
Ja, maar in een doktersverklaring staat niet wat iemand heeft. Daarnaast kan een HA best gefopt worden mocht het over depressie gaan. Een intelligent persoon kan ook gemakkelijk zo'n test neppen bij een psycholoog.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151192106
quote:
Rampplek is 'hel op aarde'

De 42-jarige Duitse reddingswerker Gregory L. was als een van de eersten aanwezig op de rampplek in de Franse Alpen, vlak na de crash van het vliegtuig van Germanwings. Wat hij daar aantrof, wenst hij niemand toe. Tegenover Bild doet de Duitser zijn verhaal:''Dit is de hel op aarde."

"Overal vinden we lichaamsdelen en kleding. Het is bijna niet voor te stellen dat hier 150 lichamen liggen. Op sommige plaatsen liggen lichamen die minder zwaar toegetakeld zijn, maar dat is vooral op de hoger gelegen gebieden. Niemand is nog herkenbaar. Dat maakt het voor mij heel zwaar", vertelt de reddingswerker, die zijn baan omschrijft als 'pure horror'.

Hij zegt dat hij zich nooit had kunnen voorbereiden op het werk op de rampplek. "Het is moeilijk. De hele berg ruikt naar kerosine. Na enkele uren krijg je enorme hoofdpijn en word je duizelig.'' Samen met zijn collega's blijft hij de komende dagen zoeken naar de tweede zwarte doos.

Het Franse Openbaar Ministerie maakte zondag bekend dat van 78 personen DNA-resten zijn gevonden. Om deze personen te identificeren, zal het DNA worden vergeleken met DNA-stalen van de familieleden van de slachtoffers. Alle gevonden menselijke resten gaan naar een laboratorium in Seyne-les-Alpes. bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)hel_op_aarde___.html
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151192155
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dan blijf ik bij mijn standpunt dat Lufthansa naar alle waarschijnlijkheid niet laakbaar gehandeld heeft.
Dat wordt nog interessant. Als het niet te voorkomen is geweest, dan kunnen maatschappijen hun klanten dus niet garanderen dat hun piloten niet totaalwappie en suicidaal zijn. Geen maatschappij die zich dat stigma door Lufthansa zal laten opspelden.
pi_151192239
http://www.sott.net/artic(...)h-Not-the-full-story

Deze al voorbij gekomen?
Kan een expert de betrouwbaarheid van dit beoordelen? Zo zegt men dat je geen adem kan horen via de CVR in een A320.. Klopt dat?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_151192247
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat wordt nog interessant. Als het niet te voorkomen is geweest, dan kunnen maatschappijen hun klanten dus niet garanderen dat hun piloten niet totaalwappie en suicidaal zijn.
Kunnen ze ook niet *O*

Met fMRI, EEG, PET etc kun je vast al meer zeggen over iemand geestesgesteldheid. Of door iemands slaappatroon en internetgebruik te monitoren.
Maar privacy en mensenrechten enzo :s)
pi_151192269
quote:
15s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef eight het volgende:

[..]

Tja, wat had ie anders verwacht eigenlijk? Dat heb je op een crash site.
  Vis een optie? maandag 30 maart 2015 @ 16:01:40 #66
70532 loveli
N
pi_151192282
Niets is 100% zeker. Lufthansa heeft met de kennis die ze hadden geprobeerd om alles zo veilig mogelijk te maken. Met deze nieuwe kennis zullen ze weer procedures en regels aanpassen, waardoor het weer veiliger wordt. Maar de 100% haal je nooit.
crap in = crap out
pi_151192352
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:55 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ja, maar in een doktersverklaring staat niet wat iemand heeft. Daarnaast kan een HA best gefopt worden mocht het over depressie gaan. Een intelligent persoon kan ook gemakkelijk zo'n test neppen bij een psycholoog.
Toch klopt er iets niet. Ik geloof niet dat het begintraject zo is opgezet dat dit soort zaken gemakkelijk te camoufleren zijn. Alle procedures in de luchtvaart worden ontzettend gedetailleerd vastgelegd waarbij niets aan het toeval wordt overgelaten. Dat rijmt niet.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 16:03:55 #68
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151192361
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat wordt nog interessant. Als het niet te voorkomen is geweest, dan kunnen maatschappijen hun klanten dus niet garanderen dat hun piloten niet totaalwappie en suicidaal zijn. Geen maatschappij die zich dat stigma door Lufthansa zal laten opspelden.
Ik ga er vanuit dat er iets gaat veranderen in de procedures. Ook aangezien je niet depressief hoeft te zijn op het moment dat ze je aannemen, maar dat dat ook later kan gebeuren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151192409
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:03 schreef eight het volgende:

[..]

Toch klopt er iets niet. Ik geloof niet dat het begintraject zo is opgezet dat dit soort zaken gemakkelijk te camoufleren zijn. Alle procedures in de luchtvaart worden ontzettend gedetailleerd vastgelegd waarbij niets aan het toeval wordt overgelaten. Dat rijmt niet.
Juist als je het allemaal vastlegt in protocollen en tests kan een intelligent persoon die tests neppen. *O*
pi_151192415
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat wordt nog interessant. Als het niet te voorkomen is geweest, dan kunnen maatschappijen hun klanten dus niet garanderen dat hun piloten niet totaalwappie en suicidaal zijn. Geen maatschappij die zich dat stigma door Lufthansa zal laten opspelden.
Dit dus.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151192538
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Juist als je het allemaal vastlegt in protocollen en tests kan een intelligent persoon die tests neppen. *O*
Alleen als een intelligent persoon hiervoor nooit onder behandeling is geweest. Dat is nu niet het geval. De informatie was ergens beschikbaar, de vraag is alleen waarom hier niets mee gedaan is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151192575
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:00 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Kunnen ze ook niet *O*

Met fMRI, EEG, PET etc kun je vast al meer zeggen over iemand geestesgesteldheid. Of door iemands slaappatroon en internetgebruik te monitoren.
Maar privacy en mensenrechten enzo :s)
Suicidemans gaat gelijk krijgen: het systeem zal veranderen.
pi_151192590
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:08 schreef eight het volgende:

Alleen als een intelligent persoon hiervoor nooit onder behandeling is geweest. Dat is nu niet het geval. De informatie was ergens beschikbaar, de vraag is alleen waarom hier niets mee gedaan is.
Die info was 'ergens beschikbaar'? Ik zou niet weten hoe mijn werkgever aan eventuele psychiatrische info van mij van 5 jaar geleden zou moeten komen. De ene kant heeft beroepsgeheim en ik kan overal nvt invullen bij vragen over depressie etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151192620
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Suicidemans gaat gelijk krijgen: het systeem zal veranderen.
Nee. Mensenrechten en zulks.
  maandag 30 maart 2015 @ 16:11:24 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151192643
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:10 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Nee. Mensenrechten en zulks.
Passagiers hebben ook mensenrechten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_151192703
quote:
18s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Perrin het volgende:

Passagiers hebben ook mensenrechten.
Die kunnen ook de passagier naast zich gaan wurgen -O- Ook maar psychiatrische testen afnemen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151192712
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:05 schreef eight het volgende:

[..]

Dit dus.
Lufthansa zal het boetekleed aan moeten trekken of de privacy gaat er wereldwijd nog meer aan. Ik denk het laatste. Enkele reis BNW iemand?
  maandag 30 maart 2015 @ 16:13:41 #78
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151192725
Nu bekend is dat-ie jaren geleden al zelfmoordplannen had: was er maar niet zo'n taboe, dan had-ie dat jaren geleden al fijn legaal, netjes en vooral alleen kunnen doen!
censuur :O
pi_151192775
quote:
18s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Passagiers hebben ook mensenrechten.
Als je bang bent dat dit je overkomt moet je niet in een vliegtuig stappen. Klaar.
pi_151192779
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die info was 'ergens beschikbaar'? Ik zou niet weten hoe mijn werkgever aan eventuele psychiatrische info van mij van 5 jaar geleden zou moeten komen. De ene kant heeft beroepsgeheim en ik kan overal nvt invullen bij vragen over depressie etc.
Ik mag toch aannemen dat voor een beroep als piloot er wat meer mogelijkheden zijn om dit soort informatie te verkrijgen. Een luchtvaartmaatschappij zou toch een huisarts moeten kunnen benaderen met de vraag of hun aanstaande piloot een psychiatrisch verleden heeft of andere relevante informatie die zijn functioneren kunnen belemmeren.

Ik kan mij niet voorstellen dat een simpel vragenlijstje invullen volstaat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151192948
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef eight het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat voor een beroep als piloot er wat meer mogelijkheden zijn om dit soort informatie te verkrijgen. Een luchtvaartmaatschappij zou toch een huisarts moeten kunnen benaderen met de vraag of hun aanstaande piloot een psychiatrisch verleden heeft of andere relevante informatie die zijn functioneren kunnen belemmeren.

Ik kan mij niet voorstellen dat een simpel vragenlijstje invullen volstaat.
Een piloot krijgt medische keuringen en daarbij moet ook een medische verklaring aan de keuringsarts worden overhandigd.
pi_151192960
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef eight het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat voor een beroep als piloot er wat meer mogelijkheden zijn om dit soort informatie te verkrijgen. Een luchtvaartmaatschappij zou toch een huisarts moeten kunnen benaderen met de vraag of hun aanstaande piloot een psychiatrisch verleden heeft of andere relevante informatie die zijn functioneren kunnen belemmeren.

Ik kan mij niet voorstellen dat een simpel vragenlijstje invullen volstaat.
Lijkt me niet echt wenselijk dat werkgevers inzicht in het medische verleden van een werknemer krijgen. Schept een gevaarlijk precedent.
Wil je echt het medisch beroepsgeheim overboord zetten vanwege dit incident?
pi_151192964
quote:
0s.gif [b]Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef eight het volgende:[/b

Ik mag toch aannemen dat voor een beroep als piloot er wat meer mogelijkheden zijn om dit soort informatie te verkrijgen. Een luchtvaartmaatschappij zou toch een huisarts moeten kunnen benaderen met de vraag of hun aanstaande piloot een psychiatrisch verleden heeft of andere relevante informatie die zijn functioneren kunnen belemmeren.

Ik kan mij niet voorstellen dat een simpel vragenlijstje invullen volstaat.
Dat mag die huisarts echt met niemand delen :D Daar heb je speciale bedrijfs- of keuringsartsen voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151193003
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef NewHorizon het volgende:
Wil je echt het medisch beroepsgeheim overboord zetten vanwege dit incident?
Dat dus.

Nee, dat zou ik niet willen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151193071
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een piloot krijgt medische keuringen en daarbij moet ook een medische verklaring aan de keuringsarts worden overhandigd.
Dus die keuringsarts had als het goed is dus wel kennis van zijn psychatrisch verleden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 30 maart 2015 @ 16:22:10 #86
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151193084
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Nu bekend is dat-ie jaren geleden al zelfmoordplannen had: was er maar niet zo'n taboe, dan had-ie dat jaren geleden al fijn legaal, netjes en vooral alleen kunnen doen!
Je bedoelt dat je daar gewoon makkelijker hulp bij moet krijgen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 30 maart 2015 @ 16:22:15 #87
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_151193088
Rampplek is 'hel op aarde'

Pff, kan ik mij iets bij voorstellen, respect voor de mensen die dit werk doen..
pi_151193127
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wil je echt het medisch beroepsgeheim overboord zetten vanwege dit incident?
Dat is al gebeurd want het hele medische dossier van die gozer is uitgelekt.. vraag me af of niemand daarvoor op zijn kloten krijgt. Overigens heb ik er geen probleem mee verder dat in dit geval medische details worden gelekt
pi_151193136
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef eight het volgende:

[..]

Dus die keuringsarts had als het goed is dus wel kennis van zijn psychatrisch verleden.
Als het goed is wel, althans... als dit ook voor Duitsland geldt.
  maandag 30 maart 2015 @ 16:23:35 #90
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151193143
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus.

Nee, dat zou ik niet willen.
Misschien wel voor iemand die de verantwoordelijkheid heeft voor het vliegen en de veiligheid van zo veel mensen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151193205
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus.

Nee, dat zou ik niet willen.
Er bestaat toch ook gewoon zoiets als meldplicht voor bv. mishandeling e.d. Even lullig gezegd, dan mag het wel en gaat het over één leven. Hier gaat het om >150, en dan zou dat niet mogen?
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 16:25:44 #92
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151193228
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.sott.net/artic(...)h-Not-the-full-story

Deze al voorbij gekomen?
Kan een expert de betrouwbaarheid van dit beoordelen? Zo zegt men dat je geen adem kan horen via de CVR in een A320.. Klopt dat?
Van iemand die het verschil niet weet tussen de Stille Oceaan en de Atlantische Oceaan (crash AF447) neem ik niet zomaar alles aan als zoete koek.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151193327
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef eight het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat voor een beroep als piloot er wat meer mogelijkheden zijn om dit soort informatie te verkrijgen. Een luchtvaartmaatschappij zou toch een huisarts moeten kunnen benaderen met de vraag of hun aanstaande piloot een psychiatrisch verleden heeft of andere relevante informatie die zijn functioneren kunnen belemmeren.
Medisch beroepsgeheim *O*
En ja, dat is extreem waardevol. Als een patiënt zaken niet meer in vertrouwen met een arts kan bespreken schaadt dat de behandelrelatie enorm.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een piloot krijgt medische keuringen en daarbij moet ook een medische verklaring aan de keuringsarts worden overhandigd.
In NL zijn de rollen van de behandelend arts en de keuringsarts gescheiden.
pi_151193369
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:25 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Van iemand die het verschil niet weet tussen de Stille Oceaan en de Atlantische Oceaan (crash AF447) neem ik niet zomaar alles aan als zoete koek.
Ha ja dat is wel een flinke blunder.
Maar die andere punten, als dat waar blijkt te zijn is dat toch wel veel groter nieuws?

Sowieso beetje louche site hoor zo te zien.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_151193406
Behandelrelatie? Wat kan mij zijn behandelrelatie schelen? Ik wil een psychisch stabiele piloot.
pi_151193442
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:23 schreef MissButterflyy het volgende:

Misschien wel voor iemand die de verantwoordelijkheid heeft voor het vliegen en de veiligheid van zo veel mensen?
Nee, dit is te incidenteel. Kans nadert 0.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? maandag 30 maart 2015 @ 16:31:18 #97
70532 loveli
N
pi_151193447
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef 11en30 het volgende:
Behandelrelatie? Wat kan mij zijn behandelrelatie schelen? Ik wil een psychisch stabiele piloot.
Of iemand die zijn problemen niet meer met een arts durft te bespreken omdat die gegevens niet meer geheim zijn.
crap in = crap out
pi_151193472
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:31 schreef loveli het volgende:

Of iemand die zijn problemen niet meer met een arts durft te bespreken omdat die gegevens niet meer geheim zijn.
Ben je nog verder van huis ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151193500
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef 11en30 het volgende:
Behandelrelatie? Wat kan mij zijn behandelrelatie schelen? Ik wil een psychisch stabiele piloot.
Jij moet nooit meer gaan vliegen, want daar is simpelweg geen garantie voor.
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 16:33:56 #100
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151193556
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ha ja dat is wel een flinke blunder.
Maar die andere punten, als dat waar blijkt te zijn is dat toch wel veel groter nieuws?

Sowieso beetje louche site hoor zo te zien.
Naja, false flags worden daar te pas en te onpas bijgehaald zie ik. Niet echt iets waar ik me verder in wil verdiepen. Wellicht komen er nog antwoorden nav de opmerkingen van de Franse piloot.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151193557
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij moet nooit meer gaan vliegen, want daar is simpelweg geen garantie voor.
Ook nooit gaan autorijden trouwens. Er is niemand die je kan garanderen dat je geen suïcidale tegenligger treft die opeens het stuur omgooit.
pi_151193589
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dit is te incidenteel. Kans nadert 0.
Maar, maar, er is toch voor andere dingen wel een meldplicht? Ik ben helemaal niet voor KGB-achtige praktijken, en het kan best allemaal incidenteel zijn, maar je moet toch als arts ook wel de kans krijgen dit ergens neer te leggen als je echt zwaarwegende redenen hebt aan te nemen dat iemand in zo'n positie iets geks gaat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')