Nou, dat zal ongetwijdeld een enorme geruststelling zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd, vaak zat dat door goed ingrijpen van de piloten grote ongelukken voorkomen werden (dat vliegtuig wat op de Hudson landde komt bij me op, was net 'n week ofzo voordat ik zelf naar NYC zou vliegen).
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef eight het volgende:
Vet he? Vanwege deze mensen ben ik zo graag op Fok! Altijd wel iemand die een draai geeft aan de werkelijkheid zodat het past in hun eigen wereldje.
Als het vliegtuig vanuit de verkeerstoren kan worden bestuurd, dan zou dat ook zomaar 'ns gehackt kunnen worden!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat het hier naartoe gaat in de toekomst:
Zo snel mogelijk het besturingovernamesysteem, dat men op dit moment aan het ontwikkelen is in de vliegtuigen, inbouwen, als het volledig doorgetest is. In noodgevallen kan het cabinepersoneel dan een noodknop induwen, waarna het vliegtuig naar het dichtstbijzijnde vliegveld automatisch wordt bestuurd vanuit de dienstdoende verkeerstoren.
Maar wel grotendeels. Nog strenger controleren, om de zoveel tijd gesprekken, inzicht in gegevens, zoiets?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, kom jij maar met een oplossing die compleet waterdicht is en niet al te veel negatieve bijeffecten heeft.
Daar zou je zomaar 'ns heel beroemd mee kunnen worden.
Het is niet volledig uit te sluiten.
Ja maar dat heb je met kerncentrales ook. Ik denk dat het wel veilig te maken is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als het vliegtuig vanuit de verkeerstoren kan worden bestuurd, dan zou dat ook zomaar 'ns gehackt kunnen worden!
Een gesprek op z'n tijd zal niet verkeerd zijn, maar daar sluit je niks mee uit. Sommige mensen is enorm goed in het verbergen van gevoelens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:46 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar wel grotendeels. Nog strenger controleren, om de zoveel tijd gesprekken, inzicht in gegevens, zoiets?
Dat is ook niet waterdicht..aangezien het systeem nog altijd wordt ontworpen door de feilbare mens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat het hier naartoe gaat in de toekomst:
Zo snel mogelijk het besturingovernamesysteem, dat men op dit moment aan het ontwikkelen is in de vliegtuigen, inbouwen, als het volledig doorgetest is. In noodgevallen kan het cabinepersoneel dan een noodknop induwen, waarna het vliegtuig naar het dichtstbijzijnde vliegveld automatisch wordt bestuurd vanuit de dienstdoende verkeerstoren.
Precies.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:54 schreef Isegrim het volgende:
Totale veiligheid is gewoon een illusie...
Het kan zelfs een impulsieve actie zijn geweest door de autopilot op 1000ft te zetten. Vanaf dat moment is er voor hem ook geen weg terug geweest. Als hij dat had moeten uitleggen, had ' ie nooit meer mogen vliegen en was z'n leven ook verwoest. Toen moest 'ie gewoon doorzetten....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef Injetta het volgende:
Wat ik niet echt kan vatten is dat hij iets spectaculairs wilde doen om zo 'beroemd' te worden. Wat heeft hij eraan? Hij is dood en kan dus op geen enkele manier 'genieten' van wat hij heeft gedaan. De menselijke geest kan hele vreemde kronkels hebben.
Leuk als het een luchtverkeersleider is ipv een piloot die doordraait ;")quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat het hier naartoe gaat in de toekomst:
Zo snel mogelijk het besturingovernamesysteem, dat men op dit moment aan het ontwikkelen is in de vliegtuigen, inbouwen, als het volledig doorgetest is. In noodgevallen kan het cabinepersoneel dan een noodknop induwen, waarna het vliegtuig naar het dichtstbijzijnde vliegveld automatisch wordt bestuurd vanuit de dienstdoende verkeerstoren.
Hoe weten we dat hij beroemd wilde worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef Injetta het volgende:
Wat ik niet echt kan vatten is dat hij iets spectaculairs wilde doen om zo 'beroemd' te worden. Wat heeft hij eraan? Hij is dood en kan dus op geen enkele manier 'genieten' van wat hij heeft gedaan. De menselijke geest kan hele vreemde kronkels hebben.
Dit is weer een hele andere discussie. Als arts moet je ook niet altijd alles willen doen om een patient in leven te houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Artsen of verpleegsters die toch niet altijd alles doen om een patient in leven te houden.
Overal zitten 'rotte appels' tussen. Ik denk niet dat je geen leven hebt als je constant uitgaat van alle dingen die er zouden kunnen gebeuren.
Ik bedacht ook al dat het gebons en gegil zinloos was, want er was geen weg terug. Zijn leven zou totaal verwoest zijn, want vliegen had er dan sowieso nooit meer in gezeten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Het kan zelfs een impulsieve actie zijn geweest door de autopilot op 1000ft te zetten. Vanaf dat moment is er voor hem ook geen weg terug geweest. Als hij dat had moeten uitleggen, had ' ie nooit meer mogen vliegen en was z'n leven ook verwoest. Toen moest 'ie gewoon doorzetten....
Het kan van alles zijn....
Ja, ok, maar dit sdoort artsen wil je toch ook niet in de buurt van je zelfstandig wonende lieve oma hebben: http://nl.wikipedia.org/wiki/Harold_Shipmanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is weer een hele andere discussie. Als arts moet je ook niet altijd alles willen doen om een patient in leven te houden.
Er zijn geen rokende brokstukken en er zijn geen verkoolde lichamen en lichaamsdelen. Geen bagage en geen knuffels. Men heeft geleerd van Vlucht MH-17, blijkbaar. Er kan van alles en nog wat aan de hand zijn, maar er is daar in de Alpen géén vliegtuig met 150 mensen aan boord tegen een bergwand te pletter geslagen. Punt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:40 schreef Physsic het volgende:
Wauw, dit stuk tekst.. En dan vooral de comments. Je moet maar zin hebben om zo'n belachelijk verhaal te typen.
Als hij al die tijd nou had gestoken in onderzoek doen naar de feiten..
https://herstelderepubli(...)opt-weer-niets-van/
Er zat een glitterpak in zijn koffer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:17 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe weten we dat hij beroemd wilde worden?
Je kind/partner zal maar een van de slachtoffers zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Er zijn geen rokende brokstukken en er zijn geen verkoolde lichamen en lichaamsdelen. Geen bagage en geen knuffels. Men heeft geleerd van Vlucht MH-17, blijkbaar. Er kan van alles en nog wat aan de hand zijn, maar er is daar in de Alpen géén vliegtuig met 150 mensen aan boord tegen een bergwand te pletter geslagen. Punt.
Die zijn er volgens hun ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:57 schreef Leandra het volgende:
Je kind/partner zal maar een van de slachtoffers zijn.
Het is zo grof wat die figuren iedere keer roepen.. Alsof er geen nabestaanden zijn.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn er volgens hun ook niet.
[ afbeelding ]
Who are these people kidding. It is obviously fake grieving and phony heart-ache. No such flight ever took off, let alone crashed. All these huggers are merely faking it for the cameras, one is even looking away from the person she is supposedly consoling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |