abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151183148
Het begon natuurlijk allemaal met het selecteren van Afellay :') Wat heeft die prutser laatste tijd nu gepresteerd. Het is duidelijk dat Hiddink afgelopen jaren geen wedstrijd gezien heeft. Maar goed, iedereen kan een foutje maken zeker als je dement begint te worden dus hier gaf ik Guus nog het voordeel van de twijfel.

Hoewel ik niet gekeken heb laten deze twee wedstrijden zien dat hij van het vak als bondscoach absoluut geen kaas heeft gegeten. Met nagenoeg dezelfde selectie als Louisgod presteert hij het te verliezen van Italie en Tsjechie _O-

#GuusOUT
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
pi_151183157
  maandag 30 maart 2015 @ 10:39:33 #3
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151183189
Niet kijken maar wel een mening hebben. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:43:05 #4
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_151183257
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef MPC60 het volgende:
Niet kijken maar wel een mening hebben. :')
Vrij kansloos inderdaad. Hoewel ik het er mee eens ben dat Hiddink beter op kan stappen.
pi_151183317
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:43 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

Vrij kansloos inderdaad. Hoewel ik het er mee eens ben dat Hiddink beter op kan stappen.
Alsof dat nodig is. Heb aan teletekst genoeg

Ik heb ook nog nooit zo'n onthoofdingsvideo van IS gekeken en toch vind ik het afgrijselijk
  maandag 30 maart 2015 @ 10:47:21 #6
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_151183334
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Alsof dat nodig is. Heb aan teletekst genoeg

Mooi, dan hoeven we jou niet meer serieus te nemen. Scheelt weer.
pi_151183365
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

Mooi, dan hoeven we jou niet meer serieus te nemen. Scheelt weer.
Ik zag vorig jaar al dat het niets was met Guus aan het roer dus ik raad je aan en een toontje lager te zingen
  maandag 30 maart 2015 @ 10:49:51 #8
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_151183386
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:48 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Ik zag vorig jaar al dat het niets was met Guus aan het roer dus ik raad je aan en een toontje lager te zingen
Dat zou ik ook zeggen als ik pas 9 dagen lid was _O-
pi_151183400
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen als ik pas 9 dagen lid was _O-
Uh oke
NoventaMinutos
Persoonlijke informatie
GeslachtMan
Fok!
Geregistreerd opdonderdag 5 maart 2015 @ 08:04
Laatste bezoek5 seconden geleden.
Aantal forumposts42 (2 per dag)
pi_151183426
TS ontbreekt het niet aan voetbalverstand.
pi_151183587
Okee, misschien heeft Afellay al jaren niet heel goed meer gepresteerd, maar als Robben er niet is hebben we op die plek ook niet echt iets beters. Verder ben ik het ook geheel eens met hoe hij startte. Ik was niet anders begonnen. Die Clasie wordt ook zwaar overschat. Dan roepen die analytici dat hij het op het WK tegen Argentinië prima heeft gedaan. Leuk hoor, maar De Jong is gewoon veel beter en een verdedigende middenvelder in je team is geen overbodige luxe.

Dus de trainer eruit lijkt mij zinloos.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tja..1986 op 30-03-2015 11:06:45 ]
  maandag 30 maart 2015 @ 11:57:09 #12
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151184720
Shirtje is binnen!

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151184745
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Okee, misschien heeft Afellay al jaren niet heel goed meer gepresteerd, maar als Robben er niet is hebben we op die plek ook niet echt iets beters. Verder ben ik het ook geheel eens met hoe hij startte. Ik was niet anders begonnen. Die Clasie wordt ook zwaar overschat. Dan roepen die analytici dat hij het op het WK tegen Argentinië prima heeft gedaan. Leuk hoor, maar De Jong is gewoon veel beter en een verdedigende middenvelder in je team is geen overbodige luxe.

Dus de trainer eruit lijkt mij zinloos.
Gewoon 442. Als je geen goede speler hebt voor een positie moet je misschien gewoon durven wijzigen van systeem. Die hele rechterkant was nu een natte krant op 1 goede voorzet van Narsingh en een zondagsschot van Affelay na.
pi_151185210
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon 442. Als je geen goede speler hebt voor een positie moet je misschien gewoon durven wijzigen van systeem. Die hele rechterkant was nu een natte krant op 1 goede voorzet van Narsingh en een zondagsschot van Affelay na.
Ik zou het geen zondagsschot willen noemen. Dat type schoten is gewoon wat we van Affelay gewend zijn. 442 is misschien wel een optie inderdaad. Ik zou zelf trouwens eerder gaan voor een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Dan komen er misschien eindelijk eens goede voorzetten. Zeker als je kopsterke spitsen als Huntelaar en Dost hebt.
pi_151185281
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik zou het geen zondagsschot willen noemen. Dat type schoten is gewoon wat we van Affelay gewend zijn. 442 is misschien wel een optie inderdaad. Ik zou zelf trouwens eerder gaan voor een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Dan komen er misschien eindelijk eens goede voorzetten. Zeker als je kopsterke spitsen als Huntelaar en Dost hebt.
True, met een mindere keeper zat hij er waarschijnlijk in. Ironisch dat het schot juist kwam van een positie waar je hem als rechtsbuiten niet zo snel verwacht :')

Ik zou denk ik 442 neerzetten, met Hunter of Dost diep, Depay er omheen voor de onberekenbare acties en als 'bliksemafleider' voor je diepe spits. En dan extra mannetje op middenveld en daar vandaan je voorzetten.
pi_151185325
Guus kon zich niet meer herinneren hoe hij tegen Letland gespeeld had en hij had niet gezien dat Afellay veel balverlies leedt, daar zou hij eerst de wedstrijd voor terug moeten kijken. :') Als klap op de vuurpijl posteert hij Blind linksback ipv Willems en De Jong op de middenveld ipv Clasie. Van Beek helemaal niet opgeroepen maar Bruna en Veltman wel. Dit gaat niet goed. Je kunt van Van Gaal vinden wat je wilt, maar hij maakte wel logische keuzes.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_151185488
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Guus kon zich niet meer herinneren hoe hij tegen Letland gespeeld had en hij had niet gezien dat Afellay veel balverlies leedt, daar zou hij eerst de wedstrijd voor terug moeten kijken. :') Als klap op de vuurpijl posteert hij Blind linksback ipv Willems en De Jong op de middenveld ipv Clasie. Van Beek helemaal niet opgeroepen maar Bruna en Veltman wel. Dit gaat niet goed. Je kunt van Van Gaal vinden wat je wilt, maar hij maakte wel logische keuzes.
Van Gaal had ook met Bruma en Veltman gespeeld. Hij zet zelf Blind bij ManU op die plek dus had dat bij het Nederlands elftal ook vast gedaan. En ook Van Gaal koos (wat mij betreft 1000% terecht) De Jong boven Huntelaar. Dat over balverlies en de vorige wedstrijd was wat raar ja. Maar een trainer 10 minuten na de wedstrijd een microfoon onder zijn neus duwen en dit soort vragen stellen is ook wat onzinnig.
Hij heeft echt wel gezien dat Affelay veel balverlies had, maar je gaat toch niet daar gelijk je speler afvallen.
pi_151185705
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Van Gaal had ook met Bruma en Veltman gespeeld. Hij zet zelf Blind bij ManU op die plek dus had dat bij het Nederlands elftal ook vast gedaan. En ook Van Gaal koos (wat mij betreft 1000% terecht) De Jong boven Huntelaar. Dat over balverlies en de vorige wedstrijd was wat raar ja. Maar een trainer 10 minuten na de wedstrijd een microfoon onder zijn neus duwen en dit soort vragen stellen is ook wat onzinnig.
Hij heeft echt wel gezien dat Affelay veel balverlies had, maar je gaat toch niet daar gelijk je speler afvallen.
Van Gaal had Willems in zijn huidige vorm heus wel opgesteld, dunkt me. Van Beek was nog niet doorgebroken toen Louis bondscoach was, dus daarom werden uit pure armoede Bruna en Veltman opgeroepen.
pi_151185778
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Van Gaal had Willems in zijn huidige vorm heus wel opgesteld, dunkt me. Van Beek was nog niet doorgebroken toen Louis bondscoach was, dus daarom werden uit pure armoede Bruna en Veltman opgeroepen.
Dus iemand die bij PSV aardig speelt laat je voorgaan bij iemand die bij ManU in de basis staat?
pi_151185836
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dus iemand die bij PSV aardig speelt laat je voorgaan bij iemand die bij ManU in de basis staat?
Jij kijkt puur naar de club waar iemand speelt en niet naar de kwaliteiten van de speler?
pi_151185947
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij kijkt puur naar de club waar iemand speelt en niet naar de kwaliteiten van de speler?
Ik zie een Willems aardig spelen bij PSV maar zelfs in de Nederlandse competitie verdedigend nog wel eens tekort schieten. Aan de andere kant zie ik Blind in de top van Engeland een basisplek hebben en lees/hoor dat hij het daar uitstekend doet (zie die wedstrijden niet). Dus ik vindt het aannemelijk dat Van Gaal hem ook had laten spelen ja.
pi_151186290
Ontslag hoeft niet - vooral ook omdat je dan Blind krijgt.

Wat ik wel grappig vind is dat Guus op zn 1e persconferentie VAn Gaal min of meer fileerde (Ja, heel leuk dat we 3e worden, maar het voetbal was niet goed, we gaan het nu ook leuk er laten uitzien etc) en vervolgens het niet voor elkaar krijgt 1 normale wedstrijd op de mat te leggen (Letland heb ik niet gezien overigens). Dan ga je wel wat af, natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151186501
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik zie een Willems aardig spelen bij PSV maar zelfs in de Nederlandse competitie verdedigend nog wel eens tekort schieten. Aan de andere kant zie ik Blind in de top van Engeland een basisplek hebben en lees/hoor dat hij het daar uitstekend doet (zie die wedstrijden niet). Dus ik vindt het aannemelijk dat Van Gaal hem ook had laten spelen ja.
Blind doet het uitstekend daarzo? Dan adviseer ik je even de wedstrijden daar te kijken.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  maandag 30 maart 2015 @ 12:57:56 #24
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151186676
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Haha Blind is echt een lachertje in Engeland.
pi_151186841
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Van Persie ook, en die had ook gewoon in de basis gestaan als hij erbij was geweest.
  maandag 30 maart 2015 @ 13:46:10 #26
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151188089
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:03 schreef Fargo het volgende:

[..]

Van Persie ook, en die had ook gewoon in de basis gestaan als hij erbij was geweest.
Helaas hebben niet beter lopen op het moment in de spits. Er loopt veel beter rond dan Blind.
  maandag 30 maart 2015 @ 15:15:49 #27
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151190744
Iedereen vond Daley Blind geweldig op het WK en nu kan hij er niets meer van :')
pi_151190796
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:52 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Blind doet het uitstekend daarzo? Dan adviseer ik je even de wedstrijden daar te kijken.
Zoals ik al zei, ik zie de wedstrijden niet. Maar wat ik uit de pers verneem doet hij het goed. Willems zie ik wel regelmatig spelen en die is verdedigend gewoon niet goed genoeg.
pi_151190809
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee, zeker gezien z'n prijskaartje vinden ze hem daar een prima aankoop.
pi_151191022
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:15 schreef FritzWepper het volgende:
Iedereen vond Daley Blind geweldig op het WK en nu kan hij er niets meer van :')
Toen speelde hij op het middenveld, dus daar nu een andere mening over hebben kan best.
  maandag 30 maart 2015 @ 15:27:59 #31
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151191093
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Toen speelde hij op het middenveld, dus daar nu een andere mening over hebben kan best.
Dan ligt dat dus aan de coach die de poppetjes niet fatsoenlijk neer kan zetten. Al heeft hij met Blind een excuus, want er is niemand anders voor linksback op dit moment.
pi_151191435
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:27 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dan ligt dat dus aan de coach die de poppetjes niet fatsoenlijk neer kan zetten. Al heeft hij met Blind een excuus, want er is niemand anders voor linksback op dit moment.
En bij ManU speelt hij nu ook weer linksback terwijl hij voor het WK bij Ajax nog op het middenveld stond. Dus ligt helemaal niet aan de coach. Zeker niet als hier beweerd wordt dat Van Gaal het anders/beter had gedaan. Ook met het ook op het enorme commentaar in het achterhoofd toen Van Gaal steeds zijn opstelling op de tegenstander aanpaste (lees defensief ging spelen).
pi_151192439
Het maakt niet uit of Blind het goed doet bij United of niet.. hij is een dienende speler en die maken toch nooit het verschil. Probleem blijft dat de echte toppers een uitstervend ras zijn dus dat wordt een jaartje of 5 afzien
pi_151192649
quote:
Hiddink: 'Ik zou niks anders doen'

Van onze Telesportredactie
"Ik zou met de kennis van nu hetzelfde gedaan hebben als afgelopen zaterdag", zegt bondscoach Guus Hiddink twee dagen na de 1-1 tegen Turkije, over de opstelling en de tactiek die hij koos.

"Ik heb de wedstrijd teruggekeken", zei Hiddink maandag op de persconferentie. "Turkije kreeg voor rust twee goede kansen en scoorde uit hun derde. Wij hadden ook twee kansen voor rust. Van de tweede helft kan ik me van de Turken geen kansen herinneren en wel een aantal kansen van ons in de slotfase."
'Niet naïef gespeeld'
"Je bent zeer naïef als je meer kansen had verwacht", vond Hiddink, die stelde dat zijn ploeg niet te verdedigend had gespeeld. "Al in de eerste 12 minuten waren we veel op de helft van de Turken, dus we speelden niet behoudend. Jordy Clasie op de plaats van Nigel de Jong maakt ons niet minder behoudend."
Guus is echt de weg kwijt.. die loopt over een tijdje met een luier te schuifelen op een gesloten afdeling in een verzorgingshuis
pi_151192935
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Guus is echt de weg kwijt.. die loopt over een tijdje met een luier te schuifelen op een gesloten afdeling in een verzorgingshuis
Het is wel hoopgevend dat Guus zich nog iets kan herinneren van afgelopen zaterdag.
  maandag 30 maart 2015 @ 17:19:29 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151195233
Voordeel als Guus ontslagen wordt, dan kan Blind na het EK weg en zijn we op WK 2018 weer voorzien van een goede trainer.
pi_151196806
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef satecl het volgende:
Voordeel als Guus ontslagen wordt, dan kan Blind na het EK weg en zijn we op WK 2018 weer voorzien van een goede trainer.
Giovanni van Bronckhorst, Ruud van Nistelrooij en Theo Jansen vind ik wel goeie kanshebbers
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_151196911
Onzin! Dat Guus niet aan deze klus had moeten beginnen ben ik het mee eens. Maar ontslag nemen? Nee!
Zonder wrijving geen glans
pi_151197011
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onzin! Dat Guus niet aan deze klus had moeten beginnen ben ik het mee eens. Maar ontslag nemen? Nee!
En dan? Lekker doorsukkelen, het EK niet halen en een hoop bagger over zich heen krijgen? Die man moet gewoon uit zijn lijden verlost worden. Hij moet lekker in Amsterdam in zijn grachtenpand gaan wonen, lekker uitslapen, tussen de middag tosti's met een flink glas melk nemen en na de lunch lekker met een ouwe vandaagen clubje naar het plaatselijke buurthuis
pi_151197041
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef JenHermes het volgende:

[..]

En dan? Lekker doorsukkelen, het EK niet halen en een hoop bagger over zich heen krijgen? Die man moet gewoon uit zijn lijden verlost worden. Hij moet lekker in Amsterdam in zijn grachtenpand gaan wonen, lekker uitslapen, tussen de middag tosti's met een flink glas melk nemen en na de lunch lekker met een ouwe vandaagen clubje naar het plaatselijke buurthuis
Mensen moeten niet zo zeiken op die man. Ik vermoed dat 9 van de 10 coaches er geen drol van bakt met dit elftal.
pi_151197107
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mensen moeten niet zo zeiken op die man. Ik vermoed dat 9 van de 10 coaches er geen drol van bakt met dit elftal.
Ene Louis van Gaal deed het anders best aardig.
pi_151197120
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ene Louis van Gaal deed het anders best aardig.
Dat is die 1/10e die ik bedoel ;)
pi_151197169
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dit elftal is nagenoeg hetzelfde elftal op twee enorme sleutelpersonen na(Robben en v Persie) Dit elftal werd vorig jaar 3de op een WK en versloeg het gastland in de semi finale met behoorlijke cijfers. Op Spanje na was v Persie nagenoeg onzichtbaar gedurende het toernooi, Robben was zeer belangrijk maar er waren destijds meerdere spelers die beslissend waren op het moment dat eerder genoemde het af lieten weten. Waarom kan dat nu niet dan?

Een coach heeft een hele grote positieve invloed op een elftal
pi_151197256
Guus is gewoon de aardige oude man die je dagelijks in en rond een winkelcentrum ziet lopen/fietsen. De man wil iedereen te vriend houden, de man wil te lief zijn, hij wil het iedereen naar de zin maken maar hij heeft totaal geen overtuigingskracht meer
  Moderator maandag 30 maart 2015 @ 18:26:36 #45
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_151197350
Zou eens een buitenlandse trainerniet goed zijn voor het NL elftal. eens een fris windje kan wonderen doen. of Van gaal moet een duo baaan combineren met Man united
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_151197354
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat is die 1/10e die ik bedoel ;)
Dat dacht ik al.
pi_151197416
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou eens een buitenlandse trainerniet goed zijn voor het NL elftal. eens een fris windje kan wonderen doen. of Van gaal moet een duo baaan combineren met Man united
Samen met Ron Jans
pi_151197417
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:22 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Dit elftal is nagenoeg hetzelfde elftal op twee enorme sleutelpersonen na(Robben en v Persie) Dit elftal werd vorig jaar 3de op een WK en versloeg het gastland in de semi finale met behoorlijke cijfers. Op Spanje na was v Persie nagenoeg onzichtbaar gedurende het toernooi, Robben was zeer belangrijk maar er waren destijds meerdere spelers die beslissend waren op het moment dat eerder genoemde het af lieten weten. Waarom kan dat nu niet dan?

Een coach heeft een hele grote positieve invloed op een elftal
van Gaal liet vrijwel alle spelers boven zich uit stijgen en perste in 4 weken iedere speler compleet uit. Dit haalt niemand meer met dit elftal want het is gewoon een matig elftal :).
pi_151197459
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

van Gaal liet vrijwel alle spelers boven zich uit stijgen en perste in 4 weken iedere speler compleet uit. Dit haalt niemand meer met dit elftal want het is gewoon een matig elftal :).
Ja maar de spelers weten toch uit ervaring dat ze dat kunnen?! dus waarom ook niet onder een andere trainer?
pi_151197575
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:29 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ja maar de spelers weten toch uit ervaring dat ze dat kunnen?! dus waarom ook niet onder een andere trainer?
BMI zit meer op de bank bij zijn club dan dat ie speelt. Nigel de Jong is niet meer wat hij ooit was. Affelay vindt zichzelf geweldig maar presteert ook geen kut. Depay faalt hopeloos in oranje shirt, van Persie bakt er geen reet meer van. Daley Blind is alleen maar balletje breed....

[ Bericht 0% gewijzigd door Haags op 30-03-2015 18:47:46 ]
  maandag 30 maart 2015 @ 18:44:28 #51
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151197998
Morgen lekker 0-6 verliezen van Spanje. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_151198082
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Danny Blind is alleen maar balletje breed....
Dat hij nog meedoet op zijn leeftijd.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151198106
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Dat hij nog meedoet op zijn leeftijd.
:') ok, stom foutje :')
pi_151211974
Clasie heb je ook niet nodig tegen Spanje. Dan heb je inderdaad wel meer aan De Jong
pi_151213512
Ik heb niet de illusie dat Danny Blind deze groep wel aan de praat krijgt. Laat Guus nog maar effe zitten.
pi_151215733
Als Guus net zo voor de groep staat zoals hij op de persconferentie acteerde, dan gaat het helaas niet meer werken. Ik gun Guus het succes wel, maar hij ziet eruit als een man die gewoon klaar is. We komen allemaal een keer op een punt waarop het "op" is en helaas lijkt het erop dat dit moment voor Guus aangebroken is. Overigens heb ik ook niet het idee dat de Danny Blind het klaar gaat spelen.

Maar Guus zou ik iig lekker naar huis brengen en hem bedanken voor bewezen diensten. Als de spelers zo'n persconferentie zien, dan lachen ze toch ook gewoon zo'n man vierkant uit.
pi_151218029
Blind is nu assistent. Die heeft dan toch ook gefaald. De hele staff heeft gefaald. Ik snap nooit dat dan de assistent naar voren wordt geschoven. Ook al is Blind het beloofd het over te nemen van Hiddink...
pi_151249893
Hoezo heeft de hele staf gefaald? Ze winnen met 2-0 van de regerend Europees kampioen, echt een topcoach die Guus.
  woensdag 1 april 2015 @ 04:00:51 #59
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_151250723
RED ONS HENNIEGOD
pi_151250754
quote:
Verschrikkelijke mannen, walgelijke meningen altijd. Laffe linkse verheerlijking :r
Blij dat die 2 van de TV zijn verdwenen :r
  woensdag 1 april 2015 @ 04:22:37 #61
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_151250771
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 04:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Verschrikkelijke mannen, walgelijke meningen altijd. Laffe linkse verheerlijking :r
Blij dat die 2 van de TV zijn verdwenen :r
Ik zag dat joodje rechts nog op tv gedisst worden door Kieft
RED ONS HENNIEGOD
pi_151299302
Ik herinner mij die twee(los van hun prima en spraakmakende programma) eerder van onderstaand gebeuren.

pi_151495066
Het Nederlands elftal speelt niet goed, ik zeg ontslaan die spelers!
pi_153942757
Wat ben ik toch een visionair
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')