Alsof dat nodig is. Heb aan teletekst genoegquote:Op maandag 30 maart 2015 10:43 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Vrij kansloos inderdaad. Hoewel ik het er mee eens ben dat Hiddink beter op kan stappen.
Mooi, dan hoeven we jou niet meer serieus te nemen. Scheelt weer.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is. Heb aan teletekst genoeg
Ik zag vorig jaar al dat het niets was met Guus aan het roer dus ik raad je aan en een toontje lager te zingenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven we jou niet meer serieus te nemen. Scheelt weer.
Dat zou ik ook zeggen als ik pas 9 dagen lid wasquote:Op maandag 30 maart 2015 10:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zag vorig jaar al dat het niets was met Guus aan het roer dus ik raad je aan en een toontje lager te zingen
Uh okequote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik pas 9 dagen lid was
Gewoon 442. Als je geen goede speler hebt voor een positie moet je misschien gewoon durven wijzigen van systeem. Die hele rechterkant was nu een natte krant op 1 goede voorzet van Narsingh en een zondagsschot van Affelay na.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Okee, misschien heeft Afellay al jaren niet heel goed meer gepresteerd, maar als Robben er niet is hebben we op die plek ook niet echt iets beters. Verder ben ik het ook geheel eens met hoe hij startte. Ik was niet anders begonnen. Die Clasie wordt ook zwaar overschat. Dan roepen die analytici dat hij het op het WK tegen Argentinië prima heeft gedaan. Leuk hoor, maar De Jong is gewoon veel beter en een verdedigende middenvelder in je team is geen overbodige luxe.
Dus de trainer eruit lijkt mij zinloos.
Ik zou het geen zondagsschot willen noemen. Dat type schoten is gewoon wat we van Affelay gewend zijn. 442 is misschien wel een optie inderdaad. Ik zou zelf trouwens eerder gaan voor een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Dan komen er misschien eindelijk eens goede voorzetten. Zeker als je kopsterke spitsen als Huntelaar en Dost hebt.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon 442. Als je geen goede speler hebt voor een positie moet je misschien gewoon durven wijzigen van systeem. Die hele rechterkant was nu een natte krant op 1 goede voorzet van Narsingh en een zondagsschot van Affelay na.
True, met een mindere keeper zat hij er waarschijnlijk in. Ironisch dat het schot juist kwam van een positie waar je hem als rechtsbuiten niet zo snel verwachtquote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou het geen zondagsschot willen noemen. Dat type schoten is gewoon wat we van Affelay gewend zijn. 442 is misschien wel een optie inderdaad. Ik zou zelf trouwens eerder gaan voor een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Dan komen er misschien eindelijk eens goede voorzetten. Zeker als je kopsterke spitsen als Huntelaar en Dost hebt.
Van Gaal had ook met Bruma en Veltman gespeeld. Hij zet zelf Blind bij ManU op die plek dus had dat bij het Nederlands elftal ook vast gedaan. En ook Van Gaal koos (wat mij betreft 1000% terecht) De Jong boven Huntelaar. Dat over balverlies en de vorige wedstrijd was wat raar ja. Maar een trainer 10 minuten na de wedstrijd een microfoon onder zijn neus duwen en dit soort vragen stellen is ook wat onzinnig.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Guus kon zich niet meer herinneren hoe hij tegen Letland gespeeld had en hij had niet gezien dat Afellay veel balverlies leedt, daar zou hij eerst de wedstrijd voor terug moeten kijken.Als klap op de vuurpijl posteert hij Blind linksback ipv Willems en De Jong op de middenveld ipv Clasie. Van Beek helemaal niet opgeroepen maar Bruna en Veltman wel. Dit gaat niet goed. Je kunt van Van Gaal vinden wat je wilt, maar hij maakte wel logische keuzes.
Van Gaal had Willems in zijn huidige vorm heus wel opgesteld, dunkt me. Van Beek was nog niet doorgebroken toen Louis bondscoach was, dus daarom werden uit pure armoede Bruna en Veltman opgeroepen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van Gaal had ook met Bruma en Veltman gespeeld. Hij zet zelf Blind bij ManU op die plek dus had dat bij het Nederlands elftal ook vast gedaan. En ook Van Gaal koos (wat mij betreft 1000% terecht) De Jong boven Huntelaar. Dat over balverlies en de vorige wedstrijd was wat raar ja. Maar een trainer 10 minuten na de wedstrijd een microfoon onder zijn neus duwen en dit soort vragen stellen is ook wat onzinnig.
Hij heeft echt wel gezien dat Affelay veel balverlies had, maar je gaat toch niet daar gelijk je speler afvallen.
Dus iemand die bij PSV aardig speelt laat je voorgaan bij iemand die bij ManU in de basis staat?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Van Gaal had Willems in zijn huidige vorm heus wel opgesteld, dunkt me. Van Beek was nog niet doorgebroken toen Louis bondscoach was, dus daarom werden uit pure armoede Bruna en Veltman opgeroepen.
Jij kijkt puur naar de club waar iemand speelt en niet naar de kwaliteiten van de speler?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus iemand die bij PSV aardig speelt laat je voorgaan bij iemand die bij ManU in de basis staat?
Ik zie een Willems aardig spelen bij PSV maar zelfs in de Nederlandse competitie verdedigend nog wel eens tekort schieten. Aan de andere kant zie ik Blind in de top van Engeland een basisplek hebben en lees/hoor dat hij het daar uitstekend doet (zie die wedstrijden niet). Dus ik vindt het aannemelijk dat Van Gaal hem ook had laten spelen ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij kijkt puur naar de club waar iemand speelt en niet naar de kwaliteiten van de speler?
Blind doet het uitstekend daarzo? Dan adviseer ik je even de wedstrijden daar te kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zie een Willems aardig spelen bij PSV maar zelfs in de Nederlandse competitie verdedigend nog wel eens tekort schieten. Aan de andere kant zie ik Blind in de top van Engeland een basisplek hebben en lees/hoor dat hij het daar uitstekend doet (zie die wedstrijden niet). Dus ik vindt het aannemelijk dat Van Gaal hem ook had laten spelen ja.
Haha Blind is echt een lachertje in Engeland.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zie een Willems aardig spelen bij PSV maar zelfs in de Nederlandse competitie verdedigend nog wel eens tekort schieten. Aan de andere kant zie ik Blind in de top van Engeland een basisplek hebben en lees/hoor dat hij het daar uitstekend doet (zie die wedstrijden niet). Dus ik vindt het aannemelijk dat Van Gaal hem ook had laten spelen ja.
Van Persie ook, en die had ook gewoon in de basis gestaan als hij erbij was geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha Blind is echt een lachertje in Engeland.
Helaas hebben niet beter lopen op het moment in de spits. Er loopt veel beter rond dan Blind.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Van Persie ook, en die had ook gewoon in de basis gestaan als hij erbij was geweest.
Zoals ik al zei, ik zie de wedstrijden niet. Maar wat ik uit de pers verneem doet hij het goed. Willems zie ik wel regelmatig spelen en die is verdedigend gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:52 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Blind doet het uitstekend daarzo? Dan adviseer ik je even de wedstrijden daar te kijken.
Dat valt reuze mee, zeker gezien z'n prijskaartje vinden ze hem daar een prima aankoop.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha Blind is echt een lachertje in Engeland.
Toen speelde hij op het middenveld, dus daar nu een andere mening over hebben kan best.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:15 schreef FritzWepper het volgende:
Iedereen vond Daley Blind geweldig op het WK en nu kan hij er niets meer van
Dan ligt dat dus aan de coach die de poppetjes niet fatsoenlijk neer kan zetten. Al heeft hij met Blind een excuus, want er is niemand anders voor linksback op dit moment.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Toen speelde hij op het middenveld, dus daar nu een andere mening over hebben kan best.
En bij ManU speelt hij nu ook weer linksback terwijl hij voor het WK bij Ajax nog op het middenveld stond. Dus ligt helemaal niet aan de coach. Zeker niet als hier beweerd wordt dat Van Gaal het anders/beter had gedaan. Ook met het ook op het enorme commentaar in het achterhoofd toen Van Gaal steeds zijn opstelling op de tegenstander aanpaste (lees defensief ging spelen).quote:Op maandag 30 maart 2015 15:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dan ligt dat dus aan de coach die de poppetjes niet fatsoenlijk neer kan zetten. Al heeft hij met Blind een excuus, want er is niemand anders voor linksback op dit moment.
Guus is echt de weg kwijt.. die loopt over een tijdje met een luier te schuifelen op een gesloten afdeling in een verzorgingshuisquote:Hiddink: 'Ik zou niks anders doen'
Van onze Telesportredactie
"Ik zou met de kennis van nu hetzelfde gedaan hebben als afgelopen zaterdag", zegt bondscoach Guus Hiddink twee dagen na de 1-1 tegen Turkije, over de opstelling en de tactiek die hij koos.
"Ik heb de wedstrijd teruggekeken", zei Hiddink maandag op de persconferentie. "Turkije kreeg voor rust twee goede kansen en scoorde uit hun derde. Wij hadden ook twee kansen voor rust. Van de tweede helft kan ik me van de Turken geen kansen herinneren en wel een aantal kansen van ons in de slotfase."
'Niet naïef gespeeld'
"Je bent zeer naïef als je meer kansen had verwacht", vond Hiddink, die stelde dat zijn ploeg niet te verdedigend had gespeeld. "Al in de eerste 12 minuten waren we veel op de helft van de Turken, dus we speelden niet behoudend. Jordy Clasie op de plaats van Nigel de Jong maakt ons niet minder behoudend."
Het is wel hoopgevend dat Guus zich nog iets kan herinneren van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Guus is echt de weg kwijt.. die loopt over een tijdje met een luier te schuifelen op een gesloten afdeling in een verzorgingshuis
Giovanni van Bronckhorst, Ruud van Nistelrooij en Theo Jansen vind ik wel goeie kanshebbersquote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef satecl het volgende:
Voordeel als Guus ontslagen wordt, dan kan Blind na het EK weg en zijn we op WK 2018 weer voorzien van een goede trainer.
En dan? Lekker doorsukkelen, het EK niet halen en een hoop bagger over zich heen krijgen? Die man moet gewoon uit zijn lijden verlost worden. Hij moet lekker in Amsterdam in zijn grachtenpand gaan wonen, lekker uitslapen, tussen de middag tosti's met een flink glas melk nemen en na de lunch lekker met een ouwe vandaagen clubje naar het plaatselijke buurthuisquote:Op maandag 30 maart 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onzin! Dat Guus niet aan deze klus had moeten beginnen ben ik het mee eens. Maar ontslag nemen? Nee!
Mensen moeten niet zo zeiken op die man. Ik vermoed dat 9 van de 10 coaches er geen drol van bakt met dit elftal.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En dan? Lekker doorsukkelen, het EK niet halen en een hoop bagger over zich heen krijgen? Die man moet gewoon uit zijn lijden verlost worden. Hij moet lekker in Amsterdam in zijn grachtenpand gaan wonen, lekker uitslapen, tussen de middag tosti's met een flink glas melk nemen en na de lunch lekker met een ouwe vandaagen clubje naar het plaatselijke buurthuis
Ene Louis van Gaal deed het anders best aardig.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo zeiken op die man. Ik vermoed dat 9 van de 10 coaches er geen drol van bakt met dit elftal.
Dat is die 1/10e die ik bedoelquote:Op maandag 30 maart 2015 18:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ene Louis van Gaal deed het anders best aardig.
Dit elftal is nagenoeg hetzelfde elftal op twee enorme sleutelpersonen na(Robben en v Persie) Dit elftal werd vorig jaar 3de op een WK en versloeg het gastland in de semi finale met behoorlijke cijfers. Op Spanje na was v Persie nagenoeg onzichtbaar gedurende het toernooi, Robben was zeer belangrijk maar er waren destijds meerdere spelers die beslissend waren op het moment dat eerder genoemde het af lieten weten. Waarom kan dat nu niet dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo zeiken op die man. Ik vermoed dat 9 van de 10 coaches er geen drol van bakt met dit elftal.
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is die 1/10e die ik bedoel
Samen met Ron Jansquote:Op maandag 30 maart 2015 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou eens een buitenlandse trainerniet goed zijn voor het NL elftal. eens een fris windje kan wonderen doen. of Van gaal moet een duo baaan combineren met Man united
van Gaal liet vrijwel alle spelers boven zich uit stijgen en perste in 4 weken iedere speler compleet uit. Dit haalt niemand meer met dit elftal want het is gewoon een matig elftalquote:Op maandag 30 maart 2015 18:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit elftal is nagenoeg hetzelfde elftal op twee enorme sleutelpersonen na(Robben en v Persie) Dit elftal werd vorig jaar 3de op een WK en versloeg het gastland in de semi finale met behoorlijke cijfers. Op Spanje na was v Persie nagenoeg onzichtbaar gedurende het toernooi, Robben was zeer belangrijk maar er waren destijds meerdere spelers die beslissend waren op het moment dat eerder genoemde het af lieten weten. Waarom kan dat nu niet dan?
Een coach heeft een hele grote positieve invloed op een elftal
Ja maar de spelers weten toch uit ervaring dat ze dat kunnen?! dus waarom ook niet onder een andere trainer?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
van Gaal liet vrijwel alle spelers boven zich uit stijgen en perste in 4 weken iedere speler compleet uit. Dit haalt niemand meer met dit elftal want het is gewoon een matig elftal.
BMI zit meer op de bank bij zijn club dan dat ie speelt. Nigel de Jong is niet meer wat hij ooit was. Affelay vindt zichzelf geweldig maar presteert ook geen kut. Depay faalt hopeloos in oranje shirt, van Persie bakt er geen reet meer van. Daley Blind is alleen maar balletje breed....quote:Op maandag 30 maart 2015 18:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar de spelers weten toch uit ervaring dat ze dat kunnen?! dus waarom ook niet onder een andere trainer?
Dat hij nog meedoet op zijn leeftijd.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Danny Blind is alleen maar balletje breed....
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat hij nog meedoet op zijn leeftijd.
Verschrikkelijke mannen, walgelijke meningen altijd. Laffe linkse verheerlijkingquote:
Ik zag dat joodje rechts nog op tv gedisst worden door Kieftquote:Op woensdag 1 april 2015 04:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verschrikkelijke mannen, walgelijke meningen altijd. Laffe linkse verheerlijking![]()
Blij dat die 2 van de TV zijn verdwenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |