quote:Op zondag 29 maart 2015 21:51 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat van mijn ouders kon zeggen. Die luisterden alleen naar Nederlandstalige piratenmuziek... Soort van Guantanamo Bay-achtige toestanden dus wat de muziek in mijn jeugd betrof.
Ik mag het hopenquote:
Godverquote:Op zondag 29 maart 2015 21:51 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat van mijn ouders kon zeggen. Die luisterden alleen naar Nederlandstalige piratenmuziek... Soort van Guantanamo Bay-achtige toestanden dus wat de muziek in mijn jeugd betrof.
Ah das trippen zonder drugs te gebruikenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:55 schreef dekatophetspek het volgende:
Hier nog een foto van dit concert van Kraftwerk in Riga (Estland)
[ afbeelding ]
Absoluutquote:Op zondag 29 maart 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah das trippen zonder drugs te gebruiken
Ik was al bang dat het de DubbelFris was.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de achtergrond van de gutterfm websitequote:Op zondag 29 maart 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi goedkoop tochquote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de achtergrond van de gutterfm website
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze zijn afgelopen januari nog in Paradiso geweest. Zesmaal om precies te zijn met elke avond een andere set, waarbij een album integraal werd gespeeld.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer gaaf om zoiets live mee te maken
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 29 maart 2015 21:58 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ze zijn afgelopen januari nog in Paradiso geweest. Zesmaal om precies te zijn met elke avond een andere set, waarbij een album integraal werd gespeeld.
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
En ik zal van de week de autoDJ even wat updaten, zodat het allemaal wat mooier aansluit
Wel rekening houden met Pasen e.d, mocht je daar wat mee doen oidquote:Op zondag 29 maart 2015 22:00 schreef dekatophetspek het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren!!!! Ga er weer wat moois van maken komende zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |