Ze heeft het niet over haar tril ei hequote:Op zondag 29 maart 2015 19:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik haal het er altijd uit terwijl het nog schuimt.
hoiquote:
Heb jij julia's zes euro opgegeten?!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik heb Julia's gegeten. Zes euro en nu alweer honger
Het gaat altijd automatisch als ik snel type en normaal let ik er niet op. Maar hey, auto correct.quote:
Alsof ik dat hebquote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze heeft het niet over haar tril ei he
Heyquote:
Wanneer gaan wij?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
Maak je nog wat.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik typ altijd snel en mijn posts zijn altijd perfect ja tochquote:Op zondag 29 maart 2015 19:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het gaat altijd automatisch als ik snel type en normaal let ik er niet op. Maar hey, auto correct.
naar Julia's?quote:
ONZ / [PAINT] FOK!kers bij Lingoquote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze heeft het niet over haar tril ei he
:Squote:
waarom zei je gvd niet dat je op vakantie ging, 3 hartaanvallen gehadquote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
Was met vakantie
Wat een topic TARDIS. Is wel een mooi moment in m'n leven, traantje weggepinkt dit dat
Op mijn mobiel hèquote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typ altijd snel en mijn posts zijn altijd perfect ja toch
Ben geen keukenprinsesquote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
naar Julia's?dat doe ik je niet aan. Dan beter samen koken
ja eend, waarom zei je niet dat je met vakantie ging?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zei je gvd niet dat je op vakantie ging, 3 hartaanvallen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |