Wat is dat nou weer voor iets?quote:
Doei daar ga ik weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
lol ik dacht dat pagina 2 pagina 1 was
Ken ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Felicity uit Arrow met een pizzapunt op d'r kop
Zou het? Ik ben zo geïntimideerd door die jongen, dan durf ik zo slecht te posten hier.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien is Isaac de reden dat je dp niet kan inhalen met posts
quote:
Ja, ga niet alles volgen.quote:
ik wist niet dat je zo bang voor me was, dat je internetleven op zijn kop staatquote:Op zondag 29 maart 2015 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het? Ik ben zo geïntimideerd door die jongen, dan durf ik zo slecht te posten hier.
Nee.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga gewoon Arrow en The Flash kijken, niet zeuren
quote:Op zondag 29 maart 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja je bent zo dominant en intimiderend. Erg naar voor een ieder die jouw pad gekruist heeft.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist niet dat je zo bang voor me was, dat je internetleven op zijn kop staat
hoe heb je dat dan bij die crossover gedaan? Of hoe heet dat eigenlijk?quote:Op zondag 29 maart 2015 17:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Ik heb Arrow vanaf dag 1 gevolgd, maar liep nu wel een half seizoen achter
ben nu weer helemaal bij en vanaf morgen the Flash bingen
'bingen'
Ja dat loopt dus een beetje door elkaar, maar so be it.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe heb je dat dan bij die crossover gedaan? Of hoe heet dat eigenlijk?
Nope.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Minimaal Vikings, Game of Thrones en Agents of SHIELD
Barry Allen wakes up 9 months after he was struck by lightning and discovers that the bolt gave him the power of super speed. With his new team and powers, Barry becomes "The Flash" and fights crime in Central City.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |