jij zit te FOK!ken op een verjaardag?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag dus het wordt aangeleverd
Ja weet je fok die verjaardag.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag dus het wordt aangeleverd
quote:
Sommigen meer dan anderen, maar ik begrijp het welquote:
Heerlijk juistquote:Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij doen tuttenmutsig vandaagbordspelletjesmarathon
het gezelschap is niet echt inspirerend, zijn hier alleen heengegaan omdat het klote weer isquote:
Dat probleem heb ik niet. En vrouw en kind gaan pannenkoeken bakken.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zit de krant te lezen en te bedenken wat ik zo ga koken.
wij eten onderweg van Mijdrecht naar Zoetermeer ergens wat. Zal wel In de Gouden Bogen wordenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zit de krant te lezen en te bedenken wat ik zo ga koken.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij eten onderweg van Mijdrecht naar Zoetermeer ergens wat. Zal wel In de Gouden Bogen worden
Vandaag iets met verse groenten.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet. En vrouw en kind gaan pannenkoeken bakken.
Prei ovenschotel, met currysausje eroverheen ?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vandaag iets met verse groenten.Ik heb bloemkool, prei, bleekselderij en snijbonen in huis. Oh, en een aubergine. Voor in de curry.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Prei ovenschotel, met currysausje eroverheen ?
Prei in stukjes snijden.quote:
Jij rotzooid niet met eten ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |