Ik kijk niet zoveel naar de tv, en zie dus ook amper reclame. Geen idee waar je het over hebt?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn disrespect: maar het eerste wat me door mijn hoofd schiet nou is die reklame het zijn er drie! LOL.
Die zwangere is een andere vriendin dan de ex die het over zijn nachtmerries en zijn grootse plannen had.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Zijn ex schijnt ook nog zwanger te zijn van hem, las ik vanavond. Alles bij elkaar, is dat wel erg veel.
Ik vind het overigens geen excuus.
Fadec is een overkoepelende term (of wordt in ieder geval zo gebruikt), voor alle systemen die volledige autoriteit over de motoren hebben.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik dacht dat het systeem door Airbus was ontwikkeld. Maar ongetwijfeld zal de concurrentie ook dergelijke systemen toepassen.
Maar kan de piloot ten alle tijden FADAC overrulen?
http://reclamewereld.blog(...)krimp-in-echo-spotjequote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel naar de tv, en zie dus ook amper reclame. Geen idee waar je het over hebt?
Dat klopt, die zwangere is de ex waar het recent mee uit is gegaan, en waarmee hij volgend jaar zou trouwen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die zwangere is een andere vriendin dan de ex die het over zijn nachtmerries en zijn grootse plannen had.
Ja. Het is veel, genoeg om van in een dip te raken oid, maar inderdaad niet om effe lekker 150 mensen te vermoorden.
Maar ja, voor hetzelfde geld had hij een psychose en beeldde hij zich iets in waardoor hij dit 'moest' doen. Dat weten we niet.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://reclamewereld.blog(...)krimp-in-echo-spotje
Iemand die dit kan vertalen?quote:Andreas Lubitz soll laut „Welt am Sonntag“ unter einem starken subjektiven Überlastungssyndrom gelitten haben und war schwer depressiv.
Dat ik het niet met zijn actie eens was heb ik eerder al vermeld, het motief zal wel altijd een vraag blijven lijkt me?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Drie, drie, drie! (he, papa? )
Grappige reclame... beetje op het randje hier hoewel het motief een rol lijkt te spelen.
Ik denk niet dat er één motief is, ik vermoed dat het een opstapeling is van vele dingen. En een laatste druppel.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ik het niet met zijn actie eens was heb ik eerder al vermeld, het motief zal wel altijd een vraag blijven lijkt me?
Dat is bijna altijd zo...quote:Op zondag 29 maart 2015 20:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er één motief is, ik vermoed dat het een opstapeling is van vele dingen. En een laatste druppel.
En dat hebben veel mensen vaak niet in de gaten. En dan als het gebeurt, staat iedereen er zo bij te kijken van oh, kut.quote:
Wat als die piloten ontzettende ruzie had met zijn ex en haar een schuldgevoel voor de rest van haar leven wil aanpraten. Dan is een zelfmoord in zijn ogen een goed middel daarvoor en dat schuldgevoel overdragen wordt alleen maar erger als je nog 149 andere mensen daarmee kan betrekken...quote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef john2406 het volgende:
Wat ik echter niet begrijp hij kon ook volgens mij van zijn vliegvereniging het vliegtuigje genomen hebben en dan alleen tegen een berg opvliegen toch?
Waarom neemt iemand dan zoveel mensen mee de dood in?
Ik vraag me af of je daar daadwerkelijk over na gaat denken dan. Je krijgt opeens door dat je dood zal gaan (als dat al tot je doordringt) ga je dan nog dingen zeggen tegen iemand?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
Acht minutendat is echt ongelooflijk lang. Te bizar voor woorden, wat doe je dan? Je gaat ook niet acht minuten schreeuwen, er is tijd voor dieper besef. Normaal in bijzijn anderen blijf je altijd wel geremd, maar met dood voor ogen wat komt er dan allemaal los? Hoewel je mss ergens nog denkt van mss komt het nog op nippertje goed. Zal verschillen per persoon ook verder...
Zullen er nog last minute openbaringen gedaan zijn? Maar maakt het echt uit dat je sterft met dat je te horen krijgt dat persoon naast je altijd van je gehouden heeft als je er daarna niet meer bent? Is er een waarde aan gelukkig/ongelukkig sterven als het niet zo is dat je dat gevoel ergens mee naar toeneemt?
Blehh echt verschrikkelijk, morbide drama.
Kind maar aborteren dan. Desnoods over een paar jaar met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:40 schreef quirina het volgende:
Oh gut en dan ook nog een zwangere ex-vriendin ook..
Leuk uitleggen aan haar kind later.
"Pappa heeft zelfmoord gepleegd en nog eens 149 andere mensen vermoord"
Zoek even de definitie van terrorisme op.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:22 schreef polderturk het volgende:
Was dit een terroristische aanslag? De loner waar ze het over hebben?
Ja!quote:Op zondag 29 maart 2015 22:25 schreef TimeJumper het volgende:
Misschien als je dood gaat, kom je elkaar allemaal tegen "op de weg naar boven".
Dan jagen al die 149 passagiers hem zo de hel in, kan die lekker branden met zijn depressie en andere stoornissen.
Dat is niet de manier waarop veiligheid in de luchtvaart wordt aangepakt. Ja, je accepteert een bepaald risico, en ja, je doet er alles aan om dat risico te verkleinen.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:38 schreef Roguee het volgende:
Interessant, ik ben zelf criminoloog. Ik ben echter van mening dat sommige gebeurtenissen niet te voorkomen zijn. Al vind ik het niet verkeerd vanuit verschillende perspectieven naar de luchtvaart te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |