Er staat netvliesLOSLATING, dat is werk voor de oogarts met een laserquote:Op zondag 29 maart 2015 19:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, ik heb eens een heel ernstige netvliesontsteking gehad, en ja, dan kom je terecht bij de neuroloog. Maar met een heel ernstige netvliesontsteking kun je weinig meer, hoor! Dan ben je echt uitgeschakeld.
No funquote:Op zondag 29 maart 2015 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kolere, wat jij allemaal niet hebt gehad zeg. Jij bent in vele topics best wel een ervaringsdeskundige.
Interessant, ik ben zelf criminoloog. Ik ben echter van mening dat sommige gebeurtenissen niet te voorkomen zijn. Al vind ik het niet verkeerd vanuit verschillende perspectieven naar de luchtvaart te kijken.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:51 schreef Loekie1 het volgende:
In Amerika hebben criminologen meegedacht, niet alleen luchtvaartmensen zoals hier die 'ervan uitgaan dat piloten betrouwbaar zijn' (zie de piloten die bij DWDD waren en Baksteen bij Pauw).
Criminologen denken wat er kan gebeuren en terwijl hier wordt gedacht: het gebeurt niet en als het gebeurt, zien we wel weer.
Dus Amerika heeft twee man in de cockpit en Amerika laat net afgezwaaide vliegers niet direct een airbus besturen.
Dat is ook de enige manier waarmee je enige kans hebt om idioten eruit te pikken vóórdat ze hun zieke plannetjes gaan uitvoeren met heel veel mensen aan boord, want die pik je er niet uit met een psychologische test.
Ja, maar hij liep bij de neuroloog.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er staat netvliesLOSLATING, dat is werk voor de oogarts met een laser
Diepe zucht.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij een netvliesloslating ga je niet naar de neuroloog, en het is ook te fixen mits je er op tijd bij bent
Daar kun je wel diep om zuchten, maar dat is wat bekend is: Hij was onder behandeling bij de neuroloog, en niet bij de oogarts.quote:
Ik ben het met jou eens.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:38 schreef Roguee het volgende:
[..]
Interessant, ik ben zelf criminoloog. Ik ben echter van mening dat sommige gebeurtenissen niet te voorkomen zijn.
Ik las ergens dat hij ook een oogkliniek had bezocht. Maar niet bekend is of hij daadwerkelijk daarvoor is behandeld.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daar kun je wel diep om zuchten, maar dat is wat bekend is: Hij was onder behandeling bij de neuroloog, en niet bij de oogarts.
Geruststellen? Wat heb jij er als nabestaande aan om bevestigt te krijgen dat je geliefde(n) doodsangsten hebben uitgestaan? Dat besef je zelf ook wel maar je wil het uiteindelijk niet horen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee, is mij niet duidelijk. Leugentje om bestwil? Voor wie? En waarom?
Dat zeg ik toch zelf al?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daar kun je wel diep om zuchten, maar dat is wat bekend is: Hij was onder behandeling bij de neuroloog, en niet bij de oogarts.
"Copiloot Andreas Lubitz stond al langer onder behandeling van een psychiater en neuroloog.."quote:Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij ook een oogkliniek had bezocht. Maar niet bekend is of hij daadwerkelijk daarvoor is behandeld.
Nee die oogarts die jij er hier ter plekke zelf bij verzint is dat zeker wel?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch zelf al?![]()
![]()
![]()
Dat is overigens gaan bewijs voor een netvliesontsteking, alleen o dat jij die gehad hebt
![]()
Dat van de netvliesloslating had ik hier hier vandaan: http://www.elsevier.nl/Bu(...)n-met-ogen-1737502W/quote:Op zondag 29 maart 2015 19:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
"Copiloot Andreas Lubitz stond al langer onder behandeling van een psychiater en neuroloog.."
http://www.metronieuws.nl(...)eling-van-psychiater
Er zijn vast nog veel meer quotes hierover te vinden.
Ik denk dat het voor de nabestaanden heel veel uitmaakt om te weten wat er nu precies is gebeurd. Dat helpt bij het verwerken.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:48 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk maakt het toch ook niet meer uit ook al was het de piloot gelukt om terug in de cockpit te komen, hij zou het vliegtuig nooit meer tijdig over de berg hebben kunnen trekken.
Tegenwoordig heeft in principe elke moderne turbinemotor FADECquote:
Dat zou in dit geval juist alles hebben kunnen uitmaken. De daling duurde nl 8 minuten voordat de crash plaatsvond. De daalvlucht werd vrijwel direct door de co-piloot ingezet, nadat de kruishoogte was bereikt. De gezagvoerder wist vrijwel zeker vrijwel direct dat er iets niet goed ging tijdens het toiletbezoek...quote:Op zondag 29 maart 2015 19:48 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk maakt het toch ook niet meer uit ook al was het de piloot gelukt om terug in de cockpit te komen, hij zou het vliegtuig nooit meer tijdig over de berg hebben kunnen trekken.
Netvlieslostating is niet psychosomatisch. Dat is puur lichamelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat van de netvliesloslating had ik hier hier vandaan: http://www.elsevier.nl/Bu(...)n-met-ogen-1737502W/
Ik weet niet of netvliesloslating een psychosomatische uitvloeisel kan zijn of puur een fysieke oorzaak kan hebben.
Het lijkt me ook dat netvliesloslating puur lichamelijk is.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Netvlieslostating is niet psychosomatisch. Dat is puur lichamelijk.
Wow, die man heeft het beslist zwaar gehad met veel dingen. Jammer, dat niemand op de één of andere manier hem heeft kunnen helpen.
Ik dacht dat het systeem door Airbus was ontwikkeld. Maar ongetwijfeld zal de concurrentie ook dergelijke systemen toepassen.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft in principe elke moderne turbinemotor FADEC
De A320 is daar geen uitzondering op.
Dat vermoed ik ook. Zijn ex schijnt ook nog zwanger te zijn van hem, las ik vanavond. Alles bij elkaar, is dat wel erg veel.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dat netvliesloslating puur lichamelijk is.
Naast de psychische kwetsbaarheid had hij dus ook lichamelijke tegenslag; hij zag waarschijnlijk zijn toekomst als piloot in gevaar komen. Iets wat zijn lust en zijn leven was. Zijn relatie liep op de klippen. Had eerder al een burn-out gehad en zware depressies.
Er zal wel iets in hem geknapt hebben, het zal wel alles bij elkaar geweest zijn. Emmertje-druppeltje. .
Boos op de maatschappij.. een of andere narcistische stoornis.. is allemaal al eens voorbij gekomen hier. Hij is niet de eerste die anderen meeneemt in zijn zelfgekozen eindequote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef john2406 het volgende:
Waarom neemt iemand dan zoveel mensen mee de dood in?
Sorry voor mijn disrespect: maar het eerste wat me door mijn hoofd schiet nou is die reklame het zijn er drie! LOL.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Zijn ex schijnt ook nog zwanger te zijn van hem, las ik vanavond. Alles bij elkaar, is dat wel erg veel.
Ik vind het overigens geen excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |