abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151155028
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is nooit verklaard, jij hebt niet goed gelezen. :)
Of jij.

:: The 144 passengers only realised at the last moment what was happening. Screams were only heard in the last moments of the recording, before impact. Mr Robin said: "We only hear screams at the very end.
http://news.sky.com/story(...)planes-final-moments
pi_151155040
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is dat zo ja?
Als je met 900km/u ineens tegen een berg aankomt kan ik me niet voorstellen dat je daar bewust wat van merkt toch?

De ~10 minuten daarvoor zijn alsnog afgrijselijk genoeg natuurlijk. :{
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_151155059
Hollywood, kom er maar in.
pi_151155074
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Welke verwijten en waarom vind je eigenlijk dat LH moet betalen?

Ze krijgen neem ik aan al 118K per persoon, alsof omkomen in een vliegtuigongeluk zoveel ernstiger is dan op een andere niet natuurlijke wijze
Geldt dan misschien voor de hele luchtvaart en niet voor LH in het bijzonder maar er is kennelijk weinig controle op de gesteldheid van piloten. Ik kan er niet bij dat iemand die geestelijk al niet stabiel is gebleken gewoon niet scherper gecontroleerd wordt. Je kunt je sowieso afvragen of iemand met zo'n verleden wel mag vliegen.
pi_151155084
quote:
3s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef Re het volgende:
enige wat misschien wat troost geeft is dan men niets gevoeld heeft tijdens de crash zelf, daar gingen ze te hard voor om te kunnen registreren... maar tering...
Dat lijkt mij ook ja. Hetzelfde als met die springende mensen van de twin towers...die hebben de klap nooit gevoeld.

Het idee is gruwelijk.
pi_151155101
quote:
3s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef Re het volgende:

[..]

ja met 600 km/u gaat het te hard om bijvoorbeeld pijn te kunnen registreren
wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.
pi_151155126
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Bij gijzelingen en kapingen vroeger moest er soms dagenlang op de kapers of gijzelnemers ingepraat worden.
Zie maar als voorbeeld de treinkapingen en de bezetting van het provinciehuis te Assen in de jaren ´70.
nog steeds onzinnige vergelijking.
bij gijzelingen en kapingen is er een doel dat kapers willen bereiken, iets om over te onderhandelen.
  zondag 29 maart 2015 @ 14:23:31 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151155128
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:

[..]

wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.
nee ze stuiteren eerst tegen de berg en dan een paar minuten later desintegreren ze spontaan... dat zal het zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151155137
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is nooit verklaard, jij hebt niet goed gelezen. :)
Dat is wel verklaard. De eerste keer zeiden ze dat de passagiers niks in de gaten hadden en er pas op het laatst gegil te horen was.
pi_151155168
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:

[..]

wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.
:') Gast, dat vliegtuig klapt toch totaal in splinters en de krachten zijn veel te groot. Vraag me af hoe de lichamen nou gevonden zijn..gewoon niets van over of hoofden en dergelijke nog te herkennen..
pi_151155214
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:

[..]

wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.
Even een rekensommetje.

700 km/h = 194,4 meter per seconde
Lengte A320: 37,57 meter

De crash van neus tot staart duurde dus 0,19 seconde.
Binnen 0,19s zo plat als een dubbeltje.
pi_151155218
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Geldt dan misschien voor de hele luchtvaart en niet voor LH in het bijzonder maar er is kennelijk weinig controle op de gesteldheid van piloten. Ik kan er niet bij dat iemand die geestelijk al niet stabiel is gebleken gewoon niet scherper gecontroleerd wordt. Je kunt je sowieso afvragen of iemand met zo'n verleden wel mag vliegen.
Volgens mij is er wel degelijk controle, hoewel ik dat natuurlijk via de bekende nieuwsbronnen heb en was hij zelfs in het bezit van het Amerikaanse papiertje.

Iedereen mankeert wel iets en ik denk dat het onwenselijk is om zonder goede reden ongeveer 20% van de piloten hun werk aan te zeggen. En wat gaan we daarna doen, politie, brandweer, artsen, alle piloten, buschauffeurs, vrachtwagenchauffeurs, technologen bij waterbedrijven etc etc

Wij het publiek reageren excessief panisch zodra het om een vliegtuig gaat. Dat zal de reden ook wel zijn voor die hoge schadevergoedingen
pi_151155229
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je duim als bron gebruiken en dan anderen verwijten dat ze allee als zoete koek slikken :D
De tijd zal het leren, de vraag zal door de advocaten van de nabestaanden ook gesteld gaan worden.
pi_151155231
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:

[..]

wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.
Natuurlijk wel.
pi_151155248
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Geldt dan misschien voor de hele luchtvaart en niet voor LH in het bijzonder maar er is kennelijk weinig controle op de gesteldheid van piloten. Ik kan er niet bij dat iemand die geestelijk al niet stabiel is gebleken gewoon niet scherper gecontroleerd wordt. Je kunt je sowieso afvragen of iemand met zo'n verleden wel mag vliegen.
Dan moet je dat ook doortrekken naar bus- en vrachtwagenchauffeurs, machinisten, taxichauffeurs en weet ik wat voor beroepsgroepen er nog meer zijn waarbij iemand die kwaad wil voor doden kan gaan zorgen.

En wat als iemand geen psychiatrisch verleden heeft en plotseling depressief wordt om wat voor reden dan ook?

Ga er maar vanuit dat verreweg de meeste mensen die zelfmoordneigingen hebben geen anderen de dood in willen meesleuren.
pi_151155272
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De tijd zal het leren, de vraag zal door de advocaten van de nabestaanden ook gesteld gaan worden.
neem ik ook aan.

Of we moeten er vanuit gaan dat er het nodige niet klopt in deze zaak... He :o
pi_151155310
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]


Iedereen mankeert wel iets en ik denk dat het onwenselijk is om zonder goede reden ongeveer 20% van de piloten hun werk aan te zeggen. En wat gaan we daarna doen, politie, brandweer, artsen, alle piloten, buschauffeurs, vrachtwagenchauffeurs, technologen bij waterbedrijven etc etc

Wel "iets" is iets anders dan suïcidaalen narcistisch zijn. Ik zeg niet dat het werk ze ontzegt moet worden maar hebben ze bedrijfsarts of zo?
  zondag 29 maart 2015 @ 14:31:59 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151155358
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

neem ik ook aan.

Of we moeten er vanuit gaan dat er het nodige niet klopt in deze zaak... He :o
Hup naar bnw jij!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_151155398
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan moet je dat ook doortrekken naar bus- en vrachtwagenchauffeurs, machinisten, taxichauffeurs en weet ik wat voor beroepsgroepen er nog meer zijn waarbij iemand die kwaad wil voor doden kan gaan zorgen.

Ja dat is waar. Waar trek je de grens? Maar laten we wel wezen het salaris van piloten ligt wat hoger dan dat van buschauffeurs. Mag je dan geen hogere eisen stellen?
  zondag 29 maart 2015 @ 14:34:05 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151155411
no way dat als het allemaal zo streng wordt qua depressie etc dat een piloot hulp gaat zoeken bij een psychiater... dan is hij gelijk zijn baan kwijt ... dus dat gaat het niet worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151155418
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:30 schreef alpeko het volgende:

[..]

Wel "iets" is iets anders dan suïcidaal zijn. Ik zeg niet dat het werk ze ontzegt moet worden maar hebben ze bedrijfsarts of zo?
Dit is in de geschiedenis toch de eerste keer dat een burgerluchtvaartpiloot doelbewust een vliegtuig heeft gecrasht? En hoeveel vliegbewegingen hebben we per jaar, 80 miljoen vorig jaar?

En hoe moet zo'n arts aan het werk, elke paar weken met iedereen in een beroepsgroep of alleen piloten praten en dan hopen dat die piloot zijn bek opentrekt? Ow en doet die piloot dat en vertelt hij openhartig dat hij en zijn vrouw uit elkaar gaan en hij het hier heel zwaar mee heeft, dan is hij meteen de klos en kan hij niet (nooit?) meer vliegen

Dat gaat toch nooit lukken? Enige oplossing is vliegen zonder dat mensen invloed kunnen uitoefenen
pi_151155503
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:33 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Waar trek je de grens? Maar laten we wel wezen het salaris van piloten ligt wat hoger dan dat van buschauffeurs. Mag je dan geen hogere eisen stellen?
De eisen zijn al hoger. ;)

Bovendien... als iemand op dit moment gezond is verklaard, maar in het verleden wel depressief is geweest, waarom zou diegene dan niet mogen vliegen?

Is dit niet gewoon weer een zucht naar schijnveiligheid?
pi_151155533
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit is in de geschiedenis toch de eerste keer dat een burgerluchtvaartpiloot doelbewust een vliegtuig heeft gecrasht?

Nee, is vaker voorgekomen.
pi_151155549
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit is in de geschiedenis toch de eerste keer dat een burgerluchtvaartpiloot doelbewust een vliegtuig heeft gecrasht? En hoeveel vliegbewegingen hebben we per jaar, 80 miljoen vorig jaar?

En hoe moet zo'n arts aan het werk, elke paar weken met iedereen in een beroepsgroep of alleen piloten praten en dan hopen dat die piloot zijn bek opentrekt? Ow en doet die piloot dat en vertelt hij openhartig dat hij en zijn vrouw uit elkaar gaan en hij het hier heel zwaar mee heeft, dan is hij meteen de klos en kan hij (nooit?) meer vliegen

Dat gaat toch nooit lukken? Enige oplossing is vliegen zonder dat mensen invloed kunnen uitoefenen
Dit is niet de eerste keer.

Moeilijk te bewijzen hoe het gegaan is bij vliegtuigen die nooit meer zijn teruggevonden. Dat zou ook zelfmoord geweest kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')