Of jij.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is nooit verklaard, jij hebt niet goed gelezen.
Als je met 900km/u ineens tegen een berg aankomt kan ik me niet voorstellen dat je daar bewust wat van merkt toch?quote:
Geldt dan misschien voor de hele luchtvaart en niet voor LH in het bijzonder maar er is kennelijk weinig controle op de gesteldheid van piloten. Ik kan er niet bij dat iemand die geestelijk al niet stabiel is gebleken gewoon niet scherper gecontroleerd wordt. Je kunt je sowieso afvragen of iemand met zo'n verleden wel mag vliegen.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke verwijten en waarom vind je eigenlijk dat LH moet betalen?
Ze krijgen neem ik aan al 118K per persoon, alsof omkomen in een vliegtuigongeluk zoveel ernstiger is dan op een andere niet natuurlijke wijze
Dat lijkt mij ook ja. Hetzelfde als met die springende mensen van de twin towers...die hebben de klap nooit gevoeld.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef Re het volgende:
enige wat misschien wat troost geeft is dan men niets gevoeld heeft tijdens de crash zelf, daar gingen ze te hard voor om te kunnen registreren... maar tering...
wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef Re het volgende:
[..]
ja met 600 km/u gaat het te hard om bijvoorbeeld pijn te kunnen registreren
nog steeds onzinnige vergelijking.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bij gijzelingen en kapingen vroeger moest er soms dagenlang op de kapers of gijzelnemers ingepraat worden.
Zie maar als voorbeeld de treinkapingen en de bezetting van het provinciehuis te Assen in de jaren ´70.
nee ze stuiteren eerst tegen de berg en dan een paar minuten later desintegreren ze spontaan... dat zal het zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:
[..]
wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.
Dat is wel verklaard. De eerste keer zeiden ze dat de passagiers niks in de gaten hadden en er pas op het laatst gegil te horen was.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is nooit verklaard, jij hebt niet goed gelezen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:
[..]
wat een onzin. al die passagiers zijn echt niet binnen 1 seconden nadat het vliegtuig ook maar iets heeft geraakt allemaal overleden.
Even een rekensommetje.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel degelijk controle, hoewel ik dat natuurlijk via de bekende nieuwsbronnen heb en was hij zelfs in het bezit van het Amerikaanse papiertje.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geldt dan misschien voor de hele luchtvaart en niet voor LH in het bijzonder maar er is kennelijk weinig controle op de gesteldheid van piloten. Ik kan er niet bij dat iemand die geestelijk al niet stabiel is gebleken gewoon niet scherper gecontroleerd wordt. Je kunt je sowieso afvragen of iemand met zo'n verleden wel mag vliegen.
De tijd zal het leren, de vraag zal door de advocaten van de nabestaanden ook gesteld gaan worden.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je duim als bron gebruiken en dan anderen verwijten dat ze allee als zoete koek slikken
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef fespo het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook doortrekken naar bus- en vrachtwagenchauffeurs, machinisten, taxichauffeurs en weet ik wat voor beroepsgroepen er nog meer zijn waarbij iemand die kwaad wil voor doden kan gaan zorgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geldt dan misschien voor de hele luchtvaart en niet voor LH in het bijzonder maar er is kennelijk weinig controle op de gesteldheid van piloten. Ik kan er niet bij dat iemand die geestelijk al niet stabiel is gebleken gewoon niet scherper gecontroleerd wordt. Je kunt je sowieso afvragen of iemand met zo'n verleden wel mag vliegen.
neem ik ook aan.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, de vraag zal door de advocaten van de nabestaanden ook gesteld gaan worden.
Wel "iets" is iets anders dan suïcidaalen narcistisch zijn. Ik zeg niet dat het werk ze ontzegt moet worden maar hebben ze bedrijfsarts of zo?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iedereen mankeert wel iets en ik denk dat het onwenselijk is om zonder goede reden ongeveer 20% van de piloten hun werk aan te zeggen. En wat gaan we daarna doen, politie, brandweer, artsen, alle piloten, buschauffeurs, vrachtwagenchauffeurs, technologen bij waterbedrijven etc etc
Hup naar bnw jij!quote:Op zondag 29 maart 2015 14:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neem ik ook aan.
Of we moeten er vanuit gaan dat er het nodige niet klopt in deze zaak... He
Ja dat is waar. Waar trek je de grens? Maar laten we wel wezen het salaris van piloten ligt wat hoger dan dat van buschauffeurs. Mag je dan geen hogere eisen stellen?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook doortrekken naar bus- en vrachtwagenchauffeurs, machinisten, taxichauffeurs en weet ik wat voor beroepsgroepen er nog meer zijn waarbij iemand die kwaad wil voor doden kan gaan zorgen.
Dit is in de geschiedenis toch de eerste keer dat een burgerluchtvaartpiloot doelbewust een vliegtuig heeft gecrasht? En hoeveel vliegbewegingen hebben we per jaar, 80 miljoen vorig jaar?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wel "iets" is iets anders dan suïcidaal zijn. Ik zeg niet dat het werk ze ontzegt moet worden maar hebben ze bedrijfsarts of zo?
De eisen zijn al hoger.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Waar trek je de grens? Maar laten we wel wezen het salaris van piloten ligt wat hoger dan dat van buschauffeurs. Mag je dan geen hogere eisen stellen?
Nee, is vaker voorgekomen.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is in de geschiedenis toch de eerste keer dat een burgerluchtvaartpiloot doelbewust een vliegtuig heeft gecrasht?
Dit is niet de eerste keer.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is in de geschiedenis toch de eerste keer dat een burgerluchtvaartpiloot doelbewust een vliegtuig heeft gecrasht? En hoeveel vliegbewegingen hebben we per jaar, 80 miljoen vorig jaar?
En hoe moet zo'n arts aan het werk, elke paar weken met iedereen in een beroepsgroep of alleen piloten praten en dan hopen dat die piloot zijn bek opentrekt? Ow en doet die piloot dat en vertelt hij openhartig dat hij en zijn vrouw uit elkaar gaan en hij het hier heel zwaar mee heeft, dan is hij meteen de klos en kan hij (nooit?) meer vliegen
Dat gaat toch nooit lukken? Enige oplossing is vliegen zonder dat mensen invloed kunnen uitoefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |