...of ze hebben kinderen van 12 die al in bed liggen zodat je rustig moet zijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen boven de 12 zitten niet meer met een headset op, maar hebben een eigen huis waarin ze zoveel herrie kunnen maken als dat ze willen #growing up
Dit, heb een dochter van 5. Dus een headset bied uitkomst.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:15 schreef Morri het volgende:
[..]
...of ze hebben kinderen van 12 die al in bed liggen zodat je rustig moet zijn?
250 uur!? Je hebt er wel lang lol aan gehad danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Na 250 uur borderlands en 25 uur BB:
BB > Borderlands by a long shot.
Maar dat is puur persoonlijk en beide games zijn natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.
Oh?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Bij de 2 weerwolven de trap af en dan allemaal kisten slopen voor verborgen doorgang.
Remakes van oude ps3 meuk sspelen ipv de eerste echte must play next gen exclusivequote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:11 schreef Morri het volgende:
Heb ook lang zitten twijfelen over Bloodborne. Streams gekeken en bij een vriend meegekeken. De setting is fantastisch, maar ik vond er weinig afwisseling in zitten. Ik geloof dat ik 'm laat liggen. Ben nu erg blij dat ik Borderlands gekocht had, i.p.v. Bloodborne.
Zelf weten hoor, maar ik ga die leugenaar Randy Pitchford echt geen cash meer geven na dat hele Alien debacle van hem. Dit is ook weer een snelle cashgrab die ze hebben ge outsourced om de games te laten porten.quote:Unfortunately, this level of satisfaction doesn't last long, and within a few minutes, frame-rates start crashing down as we encounter the first couple of firefights. Our first major battle in an expansive control room sees performance drop down into the mid 40s across both PS4 and Xbox One, immediately creating a jarring mix of judder and a distracting loss of controller response. Both versions feature adaptive v-sync, where the engine sends out a torn frame when it runs over its 60Hz rendering budget and is unable to deliver a complete frame in time for the next refresh. As such, drops in fluidity are regularly joined by bouts of screen-tearing on both consoles, though the Xbox One is far more heavily affected, with near constant tearing occurring during both large and smaller scale skirmishes
Die speelde ik al op 29 november 2013.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:33 schreef MMaRsu het volgende:
de eerste echte must play next gen exclusive.
Op de psn store als die weer in de aanbiedin is. Had em volgens mij voor een tientje? Of 12 euro ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:34 schreef Drankster het volgende:
Waar kan je goedkoop BF4 premium scoren?
Knack natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de psn store als die weer in de aanbiedin is. Had em volgens mij voor een tientje? Of 12 euro ofzo
V&A / [tk][Ps4] Battlefield 4
Pbateman welke is dat volgens jou? Killzone?
Killzone inderdaad, een van de meest ondergewaardeerde games op de PS4 imo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de psn store als die weer in de aanbiedin is. Had em volgens mij voor een tientje? Of 12 euro ofzo
Ja joh, er zit zo belachelijk veel content in.. .niet normaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:25 schreef Morri het volgende:
[..]
250 uur!? Je hebt er wel lang lol aan gehad dan
PS3 heb ik nooit gehad. En op de PC overgeslagen. En ik heb geen moeite met meer dan 3 kleuren in de graphicsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Remakes van oude ps3 meuk sspelen ipv de eerste echte must play next gen exclusive.
Succes met je ogen, hoop dat ze heel blijven.
Nah das DriveClub alquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:50 schreef MMaRsu het volgende:
Maar Bloodborne is misschien niet de eerste, maar zonder twijfel de beste next gen exclusive
Had t meer over de screen tearing en onder de maat performance voor een last gen port.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:57 schreef Morri het volgende:
[..]
PS3 heb ik nooit gehad. En op de PC overgeslagen. En ik heb geen moeite met meer dan 3 kleuren in de graphics
Tering, ik wacht inderdaad wel op een aanbieding.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof je MK tegen mensen buiten Europa wil spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Had t meer over de screen tearing en onder de maat performance voor een last gen port.
Mortal Kombat X ga ik opzeker NIET halen, aangezien er een retarded region lock op zit. Je kan dus alleen online tegen mensen uit Europa, niet tegen usa of asia spelers. Daarnaast een hele meuk aam DLC aangekondigd voordat de game uberhaupt uit is. No thx, ik wacht wel op de Komplete edition voor 20 euro ofzo.
Had hem een paar maand geleden voor 2 tientjes incl. de game zelf uit de US store.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tering, ik wacht inderdaad wel op een aanbieding.
49,99¤ voor een foking season pass![]()
wie neemt er dan ook 12 kinderenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:15 schreef Morri het volgende:
[..]
...of ze hebben kinderen van 12 die al in bed liggen zodat je rustig moet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef Drankster het volgende:
Woah Dave! eerste PS+ titel aprilBron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank the lord.quote:Minimalist score-chasing platformer Woah Dave! will secretly be free in April for PlayStation Plus subscribers.
What we mean by secretly is that it won't officially be part of next month's Instant Game Collection, so you'll have to search for it separately
Origineel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Furdinand het volgende:
PS+ titels april zijn bekend! hele lijst staat hier!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef Drankster het volgende:
Woah Dave! eerste PS+ titel aprilKrijgt goede reviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.eurogamer.net/articles/2015-01-16-woah-dave-reviewwelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ze maken het en bekend. En ze zijn nog niet af, dus staan niet eens op discquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof je MK tegen mensen buiten Europa wil spelen
De netcode was nooit al te best dus ik snap die keuze wel...
4 karakters en een zooi skins, tsja, ik haal ze gewoon niet.
Trouwens, ik snap niet zo waarom er gezeurd wordt op die DLC, ze maken iig al bekend wat het is.... Er zijn ook games met season pass waarbij je geen idee hebt wat eraan zit te komen..
Bloodborne is niks bij dat spelletje, wat een ergernis.quote:
Erg leuk zelfs, echt zo'n spelletje wat ik nog heel lang zal spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bloodborne is niks bij dat spelletje, wat een ergernis.
Wel leuk tho.
Axiom Verge is 20 dollar in de US Store, lijkt me niet dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben nog aan geen enkele game toegekomen van vorige maandHopelijk komt Axiom Verge in de plus morgen.... een metroid-kloon is altijd welkom.
Ergens in deze week waarschijnlijk. En de zoveelste 1-aprillijst, nog hoogst waarschijnlijker.quote:
Die verwacht ik eigenlijk sowieso wel op FOK!games, Halo of Titanfall voor PS+ ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergens in deze week waarschijnlijk. En de zoveelste 1-aprillijst, nog hoogst waarschijnlijker.
Heerlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergens in deze week waarschijnlijk. En de zoveelste 1-aprillijst, nog hoogst waarschijnlijker.
Her en er op internet is al te lezen dat het voor de PS4 waarschijnlijk Woah Dave (quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien wat beter gaan lezen.. Woah Dave word gratis maar hoort niet bij de ps+ titels. Dynasty Warriirs 8 is al free te downloaden...
https://store.playstation(...)e-alliances-version/quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Effe zoeken.
Edit: Kan hem niet vinden. https://store.playstation(...)_00-dw8wxlgameeu0000
''kan deze pagina niet vinden''quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)e-alliances-version/
Ik zie hem nog steeds voor 50 euro staan, ook op de US store is hij niet gratisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)e-alliances-version/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |