Ik heb hem gewoon gevonden in de store. Lekker de Silent Hill soundtrack afspelen tijdens bloodbornequote:
En je kan het nog eens met je mobiel besturen tijdens het gamenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon gevonden in de store. Lekker de Silent Hill soundtrack afspelen tijdens bloodborne
Ik zit daar vastquote:Op maandag 30 maart 2015 13:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij's dood... 2e poging. Blood cocktail, fire paper en de Gascoigne set die poison resistant is hielpen.
Tiestoquote:Op maandag 30 maart 2015 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://open.spotify.com/album/3HfF9lAM29ndi26jD4SbKe
Gratis Spotify tip voor alle gamers hier!
Niet snappen wat iemand gedaan heeft voor de scenequote:Op maandag 30 maart 2015 14:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Tiesto2 jaar terug nog naar een optreden geweest van die kerel. Wat een aids.
Welke ''scene''?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet snappen wat iemand gedaan heeft voor de scene. Grote namen durven herkennen, daar gelaten wat je smaak is uiteraard.
Oohja, naar Tiesto gaan en dan achteraf zeiken is het zelfde als een mixed-grill bestellen en achteraf zeuren dat je vegetarier bent. Je weet wat je krijgt.
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:
Het woord scene komt uit het Engels. Het wordt uitgesproken als [sien], meestal met een lange [ie]. Het betekent: 'groepering die zich kenmerkt door geheel eigen gedrags- en omgangsvormen en waarin een bepaald cultuurverschijnsel centraal staat'. Het komt vaak voor in samenstellingen, zoals drugsscene, homoscene en muziekscene.quote:
De klootjesvolk-scene, ja dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Het woord scene komt uit het Engels. Het wordt uitgesproken als [sien], meestal met een lange [ie]. Het betekent: 'groepering die zich kenmerkt door geheel eigen gedrags- en omgangsvormen en waarin een bepaald cultuurverschijnsel centraal staat'. Het komt vaak voor in samenstellingen, zoals drugsscene, homoscene en muziekscene.
Afrojack, Armin (ook André Rieu overigens) etc zijn de grootste exportproducten voor wat betreft de entertainment-industrie in Nederland. Grondlegger is gewoon Tiesto, die als eerste een show had die te vergelijken was met U2 destijds.
Daar gaat het niet om. Dat is smaak. Iedereen met een passie voor muziek moet daar afstand van kunnen nemen en de feiten kunnen zien. Maar goed... [/offtopic]quote:
Want?quote:
spotifyquote:
quote:
Lekker je eigen muziek tijdens het gamen vind je niet goed?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Never ever want, never ever need.
Daar heb ik een ander apparaat voor.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lekker je eigen muziek tijdens het gamen vind je niet goed?
Wat als je met een headset zit? Heb je daar ook iets voor danquote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb ik een ander apparaat voor.
Ik heb overal wat voor ouwe.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat als je met een headset zit? Heb je daar ook iets voor dan
zo dacht ik ook voor ik het had.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Never ever want, never ever need.
mensen boven de 12 zitten niet meer met een headset op, maar hebben een eigen huis waarin ze zoveel herrie kunnen maken als dat ze willen #growing upquote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat als je met een headset zit? Heb je daar ook iets voor dan
Mensen boven de 12 met kleine kinderen in huis weer welquote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen boven de 12 zitten niet meer met een headset op, maar hebben een eigen huis waarin ze zoveel herrie kunnen maken als dat ze willen #growing up
Ik heb wel een eigen huis. Maar op mijn pc game ik wel met een headset op.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen boven de 12 zitten niet meer met een headset op, maar hebben een eigen huis waarin ze zoveel herrie kunnen maken als dat ze willen #growing up
Een headset is wel heel handig in bijv. Battlefield zodat je de tegenstanders hoort aankomen en dan ook nog precies van welke kant, dat is tenminste de reden waarom ik een headset gebruik.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan niet stoppen met aanbiedingen kopenEerst Sleeping Dogs voor 10 euro, nu Tomb Raider voor 12. Wat de fuck. En ik heb niet eens tijd voor al die games.
Hoe doe jij dat dan met communiceren enzo? Dat kuttige oortje dat bij de PS4 zit?quote:
ps3/xbox had ik op mijn boxen aangesloten alleen die heeft geen digital in zeg maarquote:
Niet. Oprotten met die stemmen in mn hoofd !quote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan met communiceren enzo? Dat kuttige oortje dat bij de PS4 zit?
Heb je er ervaring mee met stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet. Oprotten met die stemmen in mn hoofd !
Als jij coop speelt dan communiceer je niet met je medespelers? Lekker kut is datquote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet. Oprotten met die stemmen in mn hoofd !
Voor chat is die wel handig jaquote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ps3/xbox had ik op mijn boxen aangesloten alleen die heeft geen digital in zeg maar
En als je chat gebruikt is een headset handig
PS4 cameraquote:Op maandag 30 maart 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor chat is die wel handig jaWant blijkbaar ben ik niet te verstaan met de PS4 camera
hoe meer spelers +1quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je er ervaring mee met stemmen in je hoofd?
Hoeveel om precies te zijn?
99% van je games heb je t niet nodig, en voor mij is de enige vorm van leuke co-op op de bank, samen , gezellig met een biertje erbij e.d.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als jij coop speelt dan communiceer je niet met je medespelers? Lekker kut is dat
Heb een mooie speaker set-up, maar die headset is net zo lekker, zeker met de chat. En super comfortabelquote:
Ja, maar GTA en Battlefield kun je niet gezellig even m'n z'n allen op de bank spelenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
99% van je games heb je t niet nodig, en voor mij is de enige vorm van leuke co-op op de bank, samen , gezellig met een biertje erbij e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |