Dat is de alliantie-versie neem ik aan? Zeg maar de demoversie waar je niet alles in krijgt? Die zou inderdaad in maart komen namelijk. Volgens mij ergens in het begin, maar ik kan me vergissenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle games - PS4 - filteren op gratis
Goed genoeg voor de story-modusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef Drankster het volgende:
DYNASTY WARRIORS 8 Empires Free Alliances Version is niet de volledige game.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed genoeg voor de story-modus
Of zat dat er juist niet in, damn, zal zo even zoeken wat er wel in zat, staat ergens in mijn mailbox
Game is wel alleen Japans gesproken.quote:In de Free Alliances Version van DYNASTY WARRIORS 8 Empires kun je een deel van de volledige versie spelen, zoals Invasion- en Defensive-gevechten in Free Mode.
Je kunt ook online spelen met spelers die de volledige versie hebben.
Bovendien kun je opgeslagen spelgegevens van de Free Alliances Version importeren naar de volledige versie van de game!
In-game aankoop optioneel
Ik hoor Yi-Long al juichenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Game is wel alleen Japans gesproken.
Hebben ze speciaal voor Yi-Long gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Game is wel alleen Japans gesproken.
Het is gratis, dat scheeltquote:
Begin je weerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat? Game speelt zich af in CHINA! Game hoort Chinese stemmen te hebben!![]()
![]()
![]()
That's it! No buy!!!![]()
![]()
Ja maar elke keer als ik hier kom zie ik die gozer tekeer gaan of zeiken op iets waar echt niemand zich aan stoort.quote:
Wel je spel in Japans spelen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar elke keer als ik hier kom zie ik die gozer tekeer gaan of zeiken op iets waar echt niemand zich aan stoort.
Hey Yi-Long ik speel ook Sleeping Dogs nu in het Engels ipv Cantoneesquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de alliantie-versie neem ik aan? Zeg maar de demoversie waar je niet alles in krijgt? Die zou inderdaad in maart komen namelijk. Volgens mij ergens in het begin, maar ik kan me vergissen
Lijkt niet eens op elkaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. maar goed, chinees of japans, alsof je het verschil hoort
Het gaat mij altijd om de originele taal van de game of film, dus degenen die het schrijven en maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Yi-Long ik speel ook Sleeping Dogs nu in het Engels ipv Cantoneeskan echt niet hoe kan ik mezelf überhaupt een gamer noemen
![]()
Hij is New Yorker, dus waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:54 schreef RRuben het volgende:
Is ook wel kut dat mario is het engels is tbh
Hoort Japans te zijn idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:54 schreef RRuben het volgende:
Is ook wel kut dat mario is het engels is tbh
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gaat mij altijd om de originele taal van de game of film, dus degenen die het schrijven en maken.
Dat een westerse studio Engels als eerste taal heeft, lijkt me vrij logisch en normaal. Natuurlijk was het authentieker geweest als Sleeping Dogs geheel cantonees was geweest, qua verhaal en lokatie, maar goed, het is in dat soort gevallen geen must voor mij.
Daarnaast maakte ik me veel drukker om hoe ze Hong Kong hebben neergezet. Verder een prima game trouwens, zolang het verhaal duurt.
Dus Dynasty Warriors met Japanse stemmen vind ik ook geen enkel probleem, want Japanse studio. En als het door een Engelse studio werd gemaakt, dan was Engels geen probleem geweest.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |