abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:11:42 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_151216044
Arm klein soesje... Jullie hebben je share ook wel ruimschoots gehad hoor! :*
disclaimer
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:14:46 #277
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151216133
Jeetje Soesa, bij jullie is het wel heel hardnekkig he? Ik heb nogal sporadisch bijgelezen de laatste weken dus ik weet even niet of er iets loopt bij de huisarts ofzo? Of gewoon uitzieken?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:20:10 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151216270
Het is af en aan gekwakkel sinds half december! We zijn vorige week nog bij de huisarts geweest maar d'r longen klinken gewoon schoon dus het is inderdaad 'gewoon' een kwestie van wéér uitzieken. Ik kijk het nog 3 dagen aan; als er geen verbetering is zitten we vrijdag weer bij de huisarts hoor (op vrijdag is er altijd een vervanger dus dat komt dan ook wel mooi uit, frisse blik). Ze zit ook steeds met d'r temperatuur zo hoog, net geen verhoging of net wel. Steeds op 37,5/37.6. Raar... Gelukkig is ze tussen het hoesten door wel vrolijk en oogt ze niet ziek
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:20:44 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_151216286
Oh ja Rady, bijvoeding. Hier bij de 4 maanden afspraak zijn ze er niet over begonnen, dus zullen ze dat bij de 6 maanden wel doen. Ik heb niet de indruk dat M er echt al naar taalt. Ze is wel bereid ergens aan te likken, maar na een minuut is dat niet meer interessant. Alles op een lepel is soberso kut.

Het ene kind vindt het eerder interessant dan de ander, is gewoon een kwestie van proberen. Ik zou persoonlijk alleen nog niet gaan bijvoeden met 4 maanden, maar dat ben ik ;)
disclaimer
pi_151216720
Een frisse blik is fijn Soesa. Misschien dat de vervanger iets kan betekenen, je weet maar nooit!

Bij het cb begonnen ze er wel met 4 maanden over. Ook over het eerst beginnen met groente en daarna pas fruit.
We zijn vorige week begonnen met wat bijvoeding proberen. Komkommer viel ze direct aan en kan ze waarderen. Brocolli staat een foto van haar waardering in het rapley topic :+
Voor de rest doen we het heel rustig aan. Ik schijt 7 kleuren stront voor darmkrampjes :@
pi_151217182
Bij mij begonnen ze er al over op de driemaanden afspraak, dat het over een maand dus mocht. :') t zal wel aan W liggen.
pi_151217492
Even tussendoor zonder bij te lezen: wat was ook alweer die website waar je snel foto's kon laten afdrukken?

Edit: gevonden!

[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 31-03-2015 11:26:36 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:11:39 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151217576
Een tijgerend kind is trouwens echt fantastisch! Echt ALLES moet aangeraakt en bevoeld worden :D

*krabbel krabbel* kast *)
Oehhhh!! :o *krabbel krabbel* stoel *)
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* :9~
Wow een krabpaal :o *krabbel krabbel krabpaal* *)
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* :D
*boink!* Tafel…. Huuuuuuuuuu :'( :'(
Speelgoed! :D:O
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* :{
*krabbel krabbel* plint *)
Speelgoed :O
Deurhekje! *rammel rammel* deurhekje *)
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* }:|
Speelgoed :')
*Krabbel krabbel* droogloopmat *)
*Krabbel krabbel* bank *)
*Rol rol* stoel *)
Hey een stopcontact!! :o :9~ *krabbel krabbel* stopcontact *) *vinger proberen in gat te stoppen* :9 *negeer gemompel van mama ergens op de achtergrond* }:|
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend… laat maar* :(
Whoah een waterbak! :o :9~ *schuif schuif waterbak* *) *negeer gemompel van mama ergens op de achtergrond* :')
Hey een toren! :o *flikkert toren om* *) *)
*Krabbel krabbel* mama's pantoffel *) O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_151217755
Waar vinden jullie de tijd zeg. Ik ben continu met baby bezig en dan als ik even tijd heb, kan ik eten of wat huishouden doen, of slapen :P
Maar mijn Y is nu 3 weken en we leren elkaar steeds beter kennen. Volgens mij is ze best wel makkelijk. Ze slaapt goed 's nachts. (Vannacht bv 22.00 - 2.00 - 6.00) vannacht ook voor het eerst wakker weggelegd em dat ze zelf ging slapen. Zonder huilen :o Alleen borstvoeding durf ik nog niet buiten de deur te doen. Ze hapt niet meteen goed aan en ze laat ook eerst 3 keer los voor ze blijft 'hangen'. Ook is ze heel snel afgeleid. Ze kijkt echt continu rond en dan valt ze weer van de borst af.
Gisteren CB, 3770 gram en 52cm. Mooi gemiddeld volgens het grafiekje. Volgende keer krijgt ze al prikjes :'( en ze doet het verder ook heel goed.

Verder gaat het met mij steeds iets beter. Ook bij mij is de bevalling wel een punt van emotie. Ik heb het nog niet helemaal verwerkt, maar het gaat wel al iets beter. Ik vind het vooral kut dat ik gewoon de eerste week niks voor haar heb kunnen doen behalve melk geven en knuffelen. Al die mooie eerste momenten heb ik aan een ander moeten overlaten en dat is zwaar. Verder ben ik lichamelijk ook nog best een wrak, ook al heb ik niet veel pijn meer. Ik herken mezelf gewoon niet. Al mijn energie is weg. Ik doe al gauw teveel omdat ik meer wil dan ik kan en dan heb ik pijn in mijn rug of buik. En het helpt niet dat sm me steeds overal mee naartoe wil nemen. Ik weet wel dat ze met baby wil pronken buiten de deur enzo, maar mijn conditie is nog te belabberd om zoveel te doen. Van de week maar eens boodschappen gaan doen (met de auto want supermarkt is wel 700 meter verderop :') :'( ) kijken hoe dat gaat.
Gelukkig is mijn kleine Y een heel tevreden meisje. O+ En ze is prachtig (ja die foto's kom ik ook steeds maar niet aan toe)
pi_151218483
We kunnen elkaar de hand schudden wat betreft bevalling en de verwerking Risu! En de eerste week heb je haar toch het belangrijkste gegeven? Liefde, aandacht en melk! Meer heeft een baby niet nodig toch? ja een schone luier, maar daar kan de kraam/de vader/een ander persoon voor zorgen.

Mij is verteld dat je zes weken nodig hebt om te herstellen, neem die tijd dan ook als je dat nodig hebt. Jammer voor je schoonmoeder, jij bepaalt wat er gebeurt en wanneer dat gebeurt. Ik heb het al vaker gezegd, je zult echt duidelijk moeten zijn naar je schoonmoeder. Nu denkt ze waarschijnlijk dat ze je aan het helpen is.

Chanty je verhaal! _O- O+
pi_151218821
Risu, lekker rustig aan doen hoor! Je voelt je vaak sterk genoeg als je bezig bent, maar je merkt het achteraf inderdaad. Probeer aub niet even de stofzuiger naar boven te sjouwen om het hele huis te zuigen ofzo (au!), dat kan iemand anders ook voor je doen.
Stuur schoonmoeder extra veel foto's, mag ze die showen.

O ja, fokken gaat boven eten en huishouden natuurlijk. Slaap gaat dan weer boven allesss.
pi_151219222
O ja mooie eerste momenten:
Ik was best vlot hersteld, maar de eerste luier, het eerste badje, dat deed toch echt mijn vriend en daar had ik geen moeite mee.
Na 9 maanden mocht hij ook wel eens :).
Ook tegen ouders en schoonouders meteen aangegeven dat ze van harte welkom zijn, maar dan wel graag even eten meenemen, waarop ze meteen voortvarend ook maar het hele huis zijn gaan poetsen. Prima hoor! In ruil daarvoor doe ik alsof ik mijn kind nog niet alleen in bad durf te stoppen, of ze even willen helpen? :D
pi_151219593
Triple post *O*

Is het onverantwoord om met kind in de draagzak met dit weer 10 minuten naar het consultatiebureau te lopen voor het weeguurtje?
pi_151219696
Risu, ik heb de verhalen over jouw sm in Z&G soms al met verbazing gelezen maar ik denk dat je nu echt op je strepen moet gaan staan.... zij kan zoveel willen, t gaat om jou en Y.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 31 maart 2015 @ 12:17:21 #290
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151219907
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef ingee het volgende:
Triple post *O*

Is het onverantwoord om met kind in de draagzak met dit weer 10 minuten naar het consultatiebureau te lopen voor het weeguurtje?
Nee maar dan wel goed aankleden.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_151220916
Neehoor Ingee lekker doen! Inpakke, muts op en gaan O+

Risu & Cho, goed op jezelf passen idd, rustig bijkomen en herstellen. Als je verder wilt kletsen over moeizame eerste weken (en evt angst voor pnd, las ik gister ook iets over toch bij iemand..? :@) pm gerust! :*

Eerste happen: werd op ons cb wel naar gevraagd bij eh.. Bijna 5 maanden, maar ze was erg tevreden met mijn 'weloverwogen nog ff wachten'-antwoord. Wij volgen het boek Easy Peasy. We zouden afgelopen weekend beginnen, maar Lucas was dus vrij ziek.. Misschien vandaag *O* (ik verheug me zo op de gekke bekken ;))

Chanty, je beschrijving _O-

Soesa, beuh!! Beterschap, en ik hoop dat de vervanger vrijdag nog goede ideeën heeft :*

SQ balen van het slapen -O-

Razz, nog een productieve ochtend gehad?

En eh... Meer weet ik ff niet meer.

Hier gaat het goed! Ik heb smurf net weer een rondje gemarteld met puf/neusspray }:| en daarna fijn drinken O+ En hij lacht, zóveel! Alsof hij wat in te halen heeft *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151221007
Oh, en wat ik nog wilde zeggen: ik noemde gister bij zowel onze ha als in het zkh onze voorzichtigheid om aan de bel te trekken en dat dat oa kwam door het verhaal van DaD dat zij nogal werden weggewuifd bij de hap, en beiden waren niet te spreken over dat dat gebeurd was. Gaven aan dat ouders over het algemeen een goed instinct hebben en dat overleg altijd mag en geeaardeerd wordt. Je zult maar iets serieus over het hoofd zien..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151222360
Soesa -O- hopelijk wat meer geluk als het mooie weer er weer aan komt!

Jm klinkt weer een stuk beter :).

Chanty :D ik kan niet wachten tot R. in beweging komt!

Hier de storm getrotseerd en 4080 gram gescoord! *G* Ik geef slagroom *G* (in een flesje).
  dinsdag 31 maart 2015 @ 15:59:47 #294
140412 Danaa
🍎
pi_151228544
Risu! Ik herken me in je verhaal...
Hier ook keihard bezig met mijn kleine man.
Ik lees elke dag maar reageren lukt niet.

Wbt verwerking ed ben ik af en toe ook nog erg emotioneel.
Een prive bericht mag altijd als je kletsen wil!
pi_151232163
Thanks voor je aanbod JM! Fijn dat je smurf het weer beter doet!

Ingee wij gaan vooralsnog alleen dragend de deur uit, eigenlijk gaat mijn man dragend de deur uit want ik mag nog van hem ivm keizersnede/hij vindt het heerlijk om te dragen (vooral dat laatste). Ik denk dat het warmer is dan de kinderwagen, maar dat weet ik niet zeker want de kinderwagen staat hier nog steeds ingeklapt op de logeerkamer.
Wat komt hij trouwens lekker aan!
Het consultatiebureau komt hier donderdag de intake doen, ik ben benieuwd hoeveel Frits dan weegt.

Nadat ik gisteren flink heb uitgejankt bij mijn man, zijn we vandaag lekker naar buiten gegaan. Ik heb blijkbaar nogal behoefte aan frisse lucht en veel binnen zitten doet het niet zo goed bij mij.
Productief middagje ook!
Pasfoto's gemaakt (Frits staat de komende jaren met een super chagrijnige kop op zijn paspoort), buiten de reguliere openingstijden het voor elkaar gekregen om zijn paspoort aan te vragen, koffie gedronken en voor de tweede keer publieke mijn borsten te voorschijn gehaald om hem te voeden. Heerlijke middag. O+
pi_151232334
*spuit 11* Dat babyfooncamera-filmpje... Ik schrok me kapot :D ik kan echt zo niet tegen zulke filmpjes!

JM, fijn dat je eigen kind weer terug is en niet het zieke kind van gister.

Risu, je schoonmoeder kan de pot op. Of het raam uit. Daar is een liedje over :D

J. doet het weer wat beter! Gebruikt nog maar 25% zuurstof (ipv 60% dit weekend) en vanmorgen zelfs een uurtje zonder! Het ging nog net niet goed genoeg, hij moest nog net te hard werken. Hij drinkt nu meer aan de borst, wat heel gaaf is. En was hij 2 dagen geleden nog 2900 gram, vandaag is hij de 3 kilo al voorbij! Hij wordt zo groot... Heeft ook weer veel meer energie en blijft soms 6 uur achter elkaar wakker :') Ik hoop zo dat we voor Pasen nog naar huis mogen...
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:53:48 #297
344469 Amsel
zonder t
pi_151232389
Ik hoop heel hard met je mee Cactus O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 31 maart 2015 @ 18:59:11 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151234039
je klinkt gelukkig MwC! ondanks dat je nog in het ziekenhuis bent. Hopelijk zijn jullie voor pasen nog thuis! :*

Hier ga ik mijn slaapbaby zo maar eens in bad stoppen. Is volgens mij al weer een week geleden :@

omdat Jan donderdag en vrijdag vrij is, breng ik ze morgen al naar r'dam. Even vier dagen bijtanken. Het is grappig hoor, alleenstaande moeder zijn, maar toch best wel arbeidsintensief als ik eerlijk ben :') O+ O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151234522
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef Chanty het volgende:
Een tijgerend kind is trouwens echt fantastisch! Echt ALLES moet aangeraakt en bevoeld worden :D

*krabbel krabbel* kast *)
Oehhhh!! :o *krabbel krabbel* stoel *)
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* :9~
Wow een krabpaal :o *krabbel krabbel krabpaal* *)
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* :D
*boink!* Tafel…. Huuuuuuuuuu :'( :'(
Speelgoed! :D:O
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* :{
*krabbel krabbel* plint *)
Speelgoed :O
Deurhekje! *rammel rammel* deurhekje *)
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend poesje aan* }:|
Speelgoed :')
*Krabbel krabbel* droogloopmat *)
*Krabbel krabbel* bank *)
*Rol rol* stoel *)
Hey een stopcontact!! :o :9~ *krabbel krabbel* stopcontact *) *vinger proberen in gat te stoppen* :9 *negeer gemompel van mama ergens op de achtergrond* }:|
Hey een poesje! :9~ *tijgert achter vluchtend… laat maar* :(
Whoah een waterbak! :o :9~ *schuif schuif waterbak* *) *negeer gemompel van mama ergens op de achtergrond* :')
Hey een toren! :o *flikkert toren om* *) *)
*Krabbel krabbel* mama's pantoffel *) O+
Herkenbaarheid O+
pi_151235382
Goed nieuws JM en mevr cactus O+

Haha chanty. Baby op avontuur!
Ben nu al een beetje 'bang' voor rondkruipende tweeling haha.

DJMO Pff lijkt me super druk. Gelukkig heb je een superlieve/leuke baby O+

Mijn dag bestaat nu zo'n beetje uit omrollende baby's terug rollen :+

Oh O+ ze zijn zo leuk samen. samen lachen O+ en elkaar in de weg liggen bij het omrollen :D.
S.ophie probeert speelgoed van E.mma af te pakken? Ze vind wat E heeft iig reuze interessant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')