Bij jouw UI moet ik altijd even stoppen met dingen doen en gefascineerd kijken voor een minuut of 3.quote:
Toch knap dat je binnen de minuut hebt kunnen posten, dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bij jouw UI moet ik altijd even stoppen met dingen doen en gefascineerd kijken voor een minuut of 3.
Het gebeurt vaker, ik had dit al ergens onder mijn CTRL-V geplaatst.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Toch knap dat je binnen de minuut hebt kunnen posten, dan.
Nice, een lijstje met standaard antwoorden.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker, ik had dit al ergens onder mijn CTRL-V geplaatst.
jaquote:Op zondag 29 maart 2015 03:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Kregen jullie ook een beetje een kriebeltje aan je ballen?
Misschienquote:Op zondag 29 maart 2015 03:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Hans.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:01 schreef noodgang het volgende:
Hey, maar nu is het weekend eerder voorbij
Negative.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
hoe laat moet die gaan racen/?quote:Op zondag 29 maart 2015 03:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik krijg wel kriebeltjes van Max Verstappen
Ik ook, morgenmiddag maar eens kijken wat hij in de race kan. Hopen op een beetje regen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik krijg wel kriebeltjes van Max Verstappen
Jammer, het kon zo leuk worden.quote:
Live ergens rond 8 uur, ik ga opnemen en bij mij begint hij rond 15 uur.quote:
Thnx, ik vrees dat ik dan slaapquote:Op zondag 29 maart 2015 03:03 schreef RingBewoner het volgende:
Live ergens rond 8 uur, ik ga opnemen en bij mij begint hij rond 15 uur.
Om 8 uur of om 15 uur? Want ik dacht dat rond 15 uur bij BBC1 de samenvatting begint, en de BBC is vaak wel goed in samenvattingen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Thnx, ik vrees dat ik dan slaapik zie vast wel ergens een samenvatting
quote:Op zondag 29 maart 2015 03:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 03:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Om 8 uur of om 15 uur? Want ik dacht dat rond 15 uur bij BBC1 de samenvatting begint, en de BBC is vaak wel goed in samenvattingen.
Geil he?quote:
Graag gedaan. Waar gaat Verstappen finishen?quote:Op zondag 29 maart 2015 03:06 schreef noodgang het volgende:
[..]Die moet wel lukken denk ik, thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op zondag 29 maart 2015 03:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geil he?
[..]
Graag gedaan. Waar gaat Verstappen finishen?Geen idee, ergens binnen de punten zou tof zijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Punten zijn sowieso goed.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen idee, ergens binnen de punten zou tof zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |