...en dan op zondag om 20:30 beginnen en nog wat meer krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
5 nachten nachtdienst draaien is een goudmijntje
En dan hoeft ie niet eens hard te werken, kan eigenlijk een beetje doen waar hij zin in heeft, zeker tijdens de nachtdienstenquote:Op zondag 29 maart 2015 03:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar van me draait elke drie weken een dienst van 6 nachtdiensten, dus dan is het overwerktarief + nachttoeslag. Ongeschoold werk in principe (wel vast contract), 40K bruto per jaar.
Je moet er wat voor over hebben, in die zin ben ik ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en dan op zondag om 20:30 beginnen en nog wat meer krijgen.Hoewel d'r wel veel naar de belasting gaat.
Dat doet ie goedquote:Op zondag 29 maart 2015 03:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan hoeft ie niet eens hard te werken, kan eigenlijk een beetje doen waar hij zin in heeft, zeker tijdens de nachtdiensten
Dat gaat niet lang mee duren vrees ik...quote:
Yup, vindt ie zelf ook. Enige nadeel aan zijn werk is dat ie veel te intelligent is vergeleken met zijn collega's (die bestaan uit fossielen die afgekeurd zijn voor het zwaardere werk en aan het aftellen zijn tot hun pensioen).quote:
En wat voor werk doe jij?quote:
Ja dat is wel herkenbaar, de collega's bij het 's nachts pallets sorteren kunnen om te huilen zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 03:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, vindt ie zelf ook. Enige nadeel aan zijn werk is dat ie veel te intelligent is vergeleken met zijn collega's (die bestaan uit fossielen die afgekeurd zijn voor het zwaardere werk en aan het aftellen zijn tot hun pensioen).
The postman always comes twicequote:
Nu niets. Volgende week weer beginnen bij oude horeca bijbaanquote:
3.48quote:Op zondag 29 maart 2015 04:38 schreef -supergirl- het volgende:
Nu weet ik niet hoe laat het is 😞😞😞😞😞😞 4.38 of 5.38
strugglesquote:Op zondag 29 maart 2015 04:38 schreef -supergirl- het volgende:
Nu weet ik niet hoe laat het is 😞😞😞😞😞😞 4.38 of 5.38
zolang je het zelf maar grappig vindquote:Op zondag 29 maart 2015 10:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
topicstart dan?
ik weeeet het niet
maar was grappig
vind jij dat van djedje niet grappig dan? met die lingo?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je het zelf maar grappig vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |