SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er bestaan duidelijke aanwijzingen dat Turkije ISIS direct en indirect steunt. Een videobeeld:
Updates:
The Levantine War - Reddit
Filmpje van Steven Sotloff: http://www.dumpert.nl/med(...)_steven_sotloff.html
http://www.amnesty.nl/nie(...)ringen-in-noord-irak#freefrederike
Zo denk jij ja, maar die mensen niet. Maar ik neem aan dat jij atheist bent?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar waar mensen samenleven is een samenleving of je het nu leuk vindt of niet. In plaats van dat ze het beste er van proberen te maken, staan ze elkaar naar het leven. We zijn allemaal van vlees en bloed en zo... ongeacht de verschillende religieuze en politieke voorkeuren.
Atheist niet direct, maar ik hang geen religie aan nee.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zo denk jij ja, maar die mensen niet. Maar ik neem aan dat jij atheist bent?
Daar ligt het verschil al. Een atheist accepteert een mens te zijn, een abrahamistisch gelovige ziet het leven slechts als een weg naar het paradijs. Vooral met een stammencultuur is het moeilijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Atheist niet direct, maar ik hang geen religie aan nee.
Het was zijn constitutionele recht om premier te worden en hij heeft er afstand van genomen omdat het goed was voor Irak. Mensen wilden daar een protest om houden maar hij heeft gevraagd om premier Abadi een kans te geven en niet te protesteren.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Duhh dat die afgetreden is en dat was zeker niet omdat hij het wou maar kwam door de grote druk die hij kreeg
En dus moet je er als abrahamist op aarde maar een ongelooflijke kankerzooi van maken en alles wat het leven op aarde maar enigszins een beetje aangenaam maakt uitbannen? Ze zijn zo dom... Zo verschrikkelijk dom.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar ligt het verschil al. Een atheist accepteert een mens te zijn, een abrahamistisch gelovige ziet het leven slechts als een weg naar het paradijs.
Ja, wij zien dat zij dom zijn. Maar zij geloven dat dat de waarheid is. Vergelijk het met een verliefd meisje dat niet in wil zien dat haar vriendje vreemd gaat. Ook al vertelt iedereen het haar.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dus moet je er als abrahamist op aarde maar een ongelooflijke kankerzooi van maken en alles wat het leven op aarde maar enigszins een beetje aangenaam maakt uitbannen? Ze zijn zo dom... Zo verschrikkelijk dom.
Als ze even om zich heen kijken en zien in wat voor een kankerzooi ze leven zou het kwartje toch moeten vallen zou je denken.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, wij zien dat zij dom zijn. Maar zij geloven dat dat de waarheid is. Vergelijk het met een verliefd meisje dat niet in wil zien dat haar vriendje vreemd gaat. Ook al vertelt iedereen het haar.
Zou je ja....Maar zij niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ze even om zich heen kijken en zien in wat voor een kankerzooi ze leven zou het kwartje toch moeten vallen zou je denken.
Het westen heeft een grote schuld aan de conflicten in het middenoosten. Britse en Franse imperialisten hebben voor die kankerzooi gezorgd.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
En maar kinderen uitschijten die in die kankerzooi opgroeien ...
Echt... wat mij betreft gaat het westen weer beginnen met kernproeven. Ik weet wel een mooi oefenterrein.
/sarcasm
Nee, daar zorgen ze nu zelf voor. Zij pakken de wapens op.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zou je ja....Maar zij niet.
[..]
Het westen heeft een grote schuld aan de conflicten in het middenoosten. Britse en Franse imperialisten hebben voor die kankerzooi gezorgd.
Klopt, zo zit 't precies.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:26 schreef Aloulu het volgende:
Na een Amerikaanse invasie (het kan niet beter beginnen immers zo'n nieuwe start) zijn opeens de rollen 180 graden gedraaid. Dat gaat met zo'n historie problemen opleveren ja. En na decennialang onderdrukt te zijn en compleet verwijderd van het centrum van de macht gaat dan die 60% en dus by far grootste groep eindelijk zelf hun ding doen nu ze eenmaal wel in het centrum van de macht zijn. En die 20% gaat niet zomaar toekijken hoe hen die macht wordt afgenomen na eraan gewend te zijn tientallen jaren. Dan hebben beide groepen ook nog regionale grootmachten die hen steunen en op grotere schaal een sektarisch oorlogje uitvoeren en zelfde strijd om macht in de regio; Saudie Arabie + Golfstaten vs Iran. Dat gaat op zijn zachtst gezegd de situatie niet echt goed doen tussen de 20 percenters in Irak en 60 percenters en welke nieuwe rollen ze aan gaan nemen in Irak2.0 (na de invasie van de Amerikanen).
De groep van 20% zijn soennieten. Die van 60% sjieten in Irak overduidelijk.
Dat is wel lekker makkelijk praten vanuit je stoel. Als jij met verschillende groepen in 1 land wordt gestopt zonder jouw goedkeuring gaat er uiteindelijk ook een balletje rollen. Zeker als je keihard onderdrukt wordt door een dictator die ook nog eens gesteund wordt door diezelfde westerlingen die jou in eerste instantie in die puinhoop hebben gegooid.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, daar zorgen ze nu zelf voor. Zij pakken de wapens op.
Nee. Salafisme/wahabisme is niet gefocused op geluk maar op het memento mori principe.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou het fijn leven zijn in een kalifaat als je houdt aan de regels van de sharia? Kennen die mensen liefde, vreugde en geluk?
Hallo, ik woon in NL. Een grotere mengelmoes van volkeren en religies is er nergens.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is wel lekker makkelijk praten vanuit je stoel. Als jij met verschillende groepen in 1 land wordt gestopt zonder jouw goedkeuring gaat er uiteindelijk ook een balletje rollen. Zeker als je keihard onderdrukt wordt door een dictator die ook nog eens gesteund wordt door diezelfde westerlingen die jou in eerste instantie in die puinhoop hebben gegooid.
4 vrouwen en meerdere slavinnen ernaast, is dat niet het ultieme genot van elke gezonde man?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou het fijn leven zijn in een kalifaat als je houdt aan de regels van de sharia? Kennen die mensen liefde, vreugde en geluk?
Geluk is in het aanbidden van Allah, vandaar dat hele kalifaat daarop gericht is; het ultieme geluk.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee. Salafisme/wahabisme is niet gefocused op geluk maar op het memento mori principe.
Met het mannenoverschot in die landen is het onmogelijk om 4 vrouwen voor jezelf te hebben. Bovendien is 1 vrouw al lastig te houden.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:33 schreef Aloulu het volgende:
[..]
4 vrouwen en meerdere slavinnen ernaast, is dat niet het ultieme genot van elke gezonde man?
Ligt er aan of je een ander systeem gekend hebt of niet. Ik geloof voor geen seconde dat de snotneuzen die uit Europa naar het kalifaat gaan daar tevreden zijn met hun levenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat denken.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hallo, ik woon in NL. Een grotere mengelmoes van volkeren en religies is er nergens.
Zoals je weet is er naar het kalifaat genoeg migratie en ook van vrouwen. En slavinnen is maar net hoeveel oorlogen je voert en winnend afsluit waarbij je hoopt vrouwen van je vijanden in handen te krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Met het mannenoverschot in die landen is het onmogelijk om 4 vrouwen voor jezelf te hebben. Bovendien is 1 vrouw al lastig te houden.
Ken je die Yilmaz nog? Die jihadist in Syrie....Hij liet zelfs m&ms opsturen...En dan zijn er meerdere verhalen dat westerse jihadisten allemaal redbull willen drinken e.d. Die snotneuzen missen het westen diep van binnen.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een ander systeem gekend hebt of niet. Ik geloof voor geen seconde dat de snotneuzen die uit Europa naar het kalifaat gaan daar tevreden zijn met hun leven
Dat geloof ik ook niet. Ik denk dat ze 's nachts liggen te huilen om hun stupide keuze.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een ander systeem gekend hebt of niet. Ik geloof voor geen seconde dat de snotneuzen die uit Europa naar het kalifaat gaan daar tevreden zijn met hun leven
Oke, daar heb je gelijk in. Maar goed... we tolereren hier een hoop. Die tolerantie kan men daar ook wel gebruiken.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat denken.Hoe naief ben jij wel niet?
In Nederland is de dominante cultuur nog steeds de westerse cultuur plus de bevolking is voor meer dan 80% westers.
Begin dat maar eens op te splitsen in een 30-30-40 verhouding met andere etniciteiten of in een 20-20-60 verhouding en je zult zien dat er grote conflicten uitbreken.
Je ziet nu al dat de autochtone bevolking steeds meer geïrriteerd raakt. Laat staan als we met 3 verschillende dominante groepen te maken hebben die alle 3 verschillende dingen eisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |