abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151145258
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik ging trouwens in 2009 naar Erbil, ik ging naar ene restaurant en dat was tijdens verkiezingstijd he :P Weet je wat er gebeurde? 2 auto's stoppen en schieten op elkaar. Yup... Maar op zich is KRG wel veilig ja :P
Ja, oke, maar zelfs in Amsterdam heb je zulke dingen. wtf trouwens _O-
#freefrederike
pi_151145319
Ik vind het ook maar niks dat milities eigenlijk toegestaan zijn, ze moeten allemaal verbannen worden! Of je steunt het leger en dus het land of je bent een landverrader en dan flikker je maar op naar Iran. ( Voor de mensen die willen vechten dus he ) Er moet 1 central gezag komen en dus niet van Khamenei
pi_151145347
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef vigen98 het volgende:
Ik vind het ook maar niks dat milities eigenlijk toegestaan zijn, ze moeten allemaal verbannen worden! Of je steunt het leger en dus het land of je bent een landverrader en dan flikker je maar op naar Iran. ( Voor de mensen die willen vechten dus he ) Er moet 1 central gezag komen en dus niet van Khamenei
- ISIS spreekbuis :')
pi_151145353
quote:
Tja, je kunt dat wel vinden, maar dat gaat niet meer gebeuren. Die milities hebben een zeer sterke greep op Irak. Ja, wellicht zullen er wat milities doorstoten naar Syrie als ISIS is verdwenen maar uiteindelijk zal het gros blijven om een sterke hand te houden op Irak.
#freefrederike
pi_151145361
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef Peunage het volgende:

[..]

- ISIS spreekbuis :')
ben jij hier tegen dan?
pi_151145367
quote:
Een nieuwe Saddam zou het land goed doen. Het volk (gespuis) wat daar leeft moet met harde hand geregeerd worden. Vrijheid kunnen ze niet aan.
pi_151145388
quote:
ISIS in Irak speelt Iran in de kaart. Dat is vanaf dag 1 duidelijk. En ook dat als Iran eindelijk erin zou stappen en diens invloed op Irak weer flink toenemen ISIS het af gaat leggen. In die zin kunnen ze in Teheran blij zijn dat ISIS ze zo'n unieke kans weer heeft gegeven dat hun hand tot diep in Bagdad weer reikt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145420
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een nieuwe Saddam zou het land goed doen. Het volk (gespuis) wat daar leeft moet met harde hand geregeerd worden. Vrijheid kunnen ze niet aan.
Zoals ik al zei, die Saddamliefde is totaal bullshit en is op niets gebaseerd. Een nieuwe Saddam, weet jij wel niet voor hoeveel doden Saddam verantwoordelijk is? Hij heeft genocides gepleegd en een 8jarige oorlog gevoerd tegen Iran. Is dat wat je wil?
#freefrederike
pi_151145421
quote:

[..]

Nou, liever niet maar een soort achtig Saddam die geen oorlog begint graag :P Iemand die met veel steun van het volk heeft!
pi_151145422
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ben jij hier tegen dan?
Ja ik ben hier tegen. De enige reden dat ISIS is gestopt zijn de milities. Ik ben blij dat ze niet direct onder het leger vallen.
pi_151145426
quote:
Moet dit een sjitische Saddam worden? Of soenniet? Dat is de grote vraag natuurlijk he.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145437
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou, liever niet maar een soort achtig Saddam die geen oorlog begint graag :P Iemand die met veel steun van het volk heeft!
Een nieuwe premier dus?
#freefrederike
pi_151145448
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja ik ben hier tegen. De enige reden dat ISIS is gestopt zijn de milities. Ik ben blij dat ze niet direct onder het leger vallen.
_O- Jij bent serieus tegen het verbieden van milities?! Door jou soort volk gaat Irak ook niet beter worden :)
pi_151145451
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, die Saddamliefde is totaal bullshit en is op niets gebaseerd. Een nieuwe Saddam, weet jij wel niet voor hoeveel doden Saddam verantwoordelijk is? Hij heeft genocides gepleegd en een 8jarige oorlog gevoerd tegen Iran. Is dat wat je wil?
Nee, nu is het er fijn vertoeven? Het is een land vol achterlijke religieuze op machtsbeluste bendes. Chaos en anarchie.... nee... prima joh.
pi_151145459
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dus iemand die door het volk gekozen is wil jij weg hebben, maar je wilt een dictator op zijn plaats?
pi_151145460
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Een nieuwe premier dus?
Ja
pi_151145504
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, nu is het er fijn vertoeven? Het is een land vol achterlijke religieuze op machtsbeluste bendes. Chaos en anarchie.... nee... prima joh.
Dat komt meer omdat de lijnen door Britse en Franse imperialisten na ww1 verkeerd zijn getrokken.
#freefrederike
pi_151145505
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Moet dit een sjitische Saddam worden? Of soenniet? Dat is de grote vraag natuurlijk he.
Soenniet of Sjiiet... daar zit het probleem al. Beschouw elkaar eerst als mens en behandel elkaar zoals je zelf behandelt wilt worden, maar dat is helaas een utopie.
pi_151145523
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dus iemand die door het volk gekozen is wil jij weg hebben, maar je wilt een dictator op zijn plaats?
Nee dat zeg ik niet. Ik wil zeggen je moet gewoon de meest geschikte persoon kiezen en dat was Maliki zeker niet, mijn ouders dachten dat Maliki wel oke zou zijn toen die aantrad maar na paar jaar wisten we al dat Irak aan Iran is verkocht door Maliki
pi_151145533
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat komt meer omdat de lijnen door Britse en Franse imperialisten na ww1 verkeerd zijn getrokken.
Sykes en Picot... maar dan nog... die mensen moeten zich eens realiseren dat je met elkaar haten geen gezonde samenleving bouwt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 01:09:21 ]
pi_151145540
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon leven met elkaar en met respect behandelen ipv elkaar de keel door te snijden
pi_151145582
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Ik wil zeggen je moet gewoon de meest geschikte persoon kiezen en dat was Maliki zeker niet, mijn ouders dachten dat Maliki wel oke zou zijn toen die aantrad maar na paar jaar wisten we al dat Irak aan Iran is verkocht door Maliki
En toen heeft hij de verkiezingen gewonnen en is alsnog afgetreden. Wat een slechterik :')
pi_151145607
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sykes en Picot... maar dan nog... die mensen moeten zich eens realiseren dat je met elkaar haten geen gezonde samenleving bouwt.
Dat kan niet omdat er daar nooit een samenleving is geweest. Net zoals je geen land kunt bouwen met voor 1/3e aan communistische Russen, 1/3e Amerikaanse kapitalisten en voor 1/3e aan Europese pacifisten. Mijns inziens moeten de grenzen eerst terug getrokken worden voordat er vrede komt.
#freefrederike
pi_151145644
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

En toen heeft hij de verkiezingen gewonnen en is alsnog afgetreden. Wat een slechterik :')
Duhh dat die afgetreden is en dat was zeker niet omdat hij het wou maar kwam door de grote druk die hij kreeg
pi_151145687
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat kan niet omdat er daar nooit een samenleving is geweest. Net zoals je geen land kunt bouwen met voor 1/3e aan communistische Russen, 1/3e Amerikaanse kapitalisten en voor 1/3e aan Europese pacifisten. Mijns inziens moeten de grenzen eerst terug getrokken worden voordat er vrede komt.
Daar waar mensen samenleven is een samenleving of je het nu leuk vindt of niet. In plaats van dat ze het beste er van proberen te maken, staan ze elkaar naar het leven. We zijn allemaal van vlees en bloed en zo... ongeacht de verschillende religieuze en politieke voorkeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 01:15:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')