abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151275641
Tikrit is officieel bevrijd jongens!

#freefrederike
pi_151275697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:28 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Sowieso is dat nergens voor nodig, al was het een ISIS terrorist.
Grappig dat jij aan de ene kant Saddam verdedigt voor zijn gruwelheden en hem terug wenst, en aan de andere kant mensen veroordeelt die ISIS-terroristen aanpakken.

Hypocriet mens.
#freefrederike
pi_151277836
Iraq’s former leader still looms large months after his ouster

http://www.washingtonpost(...)d670aa9c9_story.html

Maliki :r
  woensdag 1 april 2015 @ 22:20:17 #104
365082 IPA35
Patriarch
pi_151279150
Maliki _O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151279348
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef IPA35 het volgende:
Maliki _O_
:') :')
pi_151279545
Tikrit bevrijd.. Anbar next :)
-
pi_151279974
quote:
4s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Grappig dat jij aan de ene kant Saddam verdedigt voor zijn gruwelheden en hem terug wenst, en aan de andere kant mensen veroordeelt die ISIS-terroristen aanpakken.

Hypocriet mens.
Saddam werd langzaam een beest, in zijn vroege tijden was het beter in Irak. Dat kan niemand ontkennen.

Dat is niet de definitie van hypocriet zijn w/
DolphinScreensaver.exe
pi_151279997
Ja, een kapotgeschoten stad is bevrijd, maar daarvoor waren tienduizenden strijders nodig en ik weet niet hoeveel andere shit. Hoe moeilijk gaat het wel niet worden om Mosul te bevrijden? Volgens mij is IS verdrijven hetzelfde als kanker te lijf gaan met chemokuren etc., het gaat gwn weer verder op een andere plek met ellende aanrichten...

Verder: hoe xenofoob is het om de overwinning te vieren van iets wat vroeger eigenlijk al van je in handen was??? Wat hebben ze nou veroverd? Ze hebben iets heroverd! Wauw wat een prestatie 8)7

Doet me een beetje aan jagged alliance 2 denken dit.
pi_151280188
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:41 schreef Beursaap het volgende:
Ja, een kapotgeschoten stad is bevrijd, maar daarvoor waren tienduizenden strijders nodig en ik weet niet hoeveel andere shit. Hoe moeilijk gaat het wel niet worden om Mosul te bevrijden? Volgens mij is IS verdrijven hetzelfde als kanker te lijf gaan met chemokuren etc., het gaat gwn weer verder op een andere plek met ellende aanrichten...

Verder: hoe xenofoob is het om de overwinning te vieren van iets wat vroeger eigenlijk al van je in handen was??? Wat hebben ze nou veroverd? Ze hebben iets heroverd! Wauw wat een prestatie 8)7

Ik hou er niet van, maar ga het ook even doen:

Bedankt Henk
pi_151283057
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151284212
pi_151305599
@IraqiSecurity: Spare a thought for the Anti-Shi'a Analyst Club. #Tikrit liberated, Houthis still advancing in #Yemen and the #IranDeal is being sealed.
pi_151311347
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:41 schreef Beursaap het volgende:

Inderdaad, heel vreemd dat we in Nederland de bevrijding van de Duitsers vieren...
pi_151323150
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef vigen98 het volgende:
Iraq’s former leader still looms large months after his ouster

http://www.washingtonpost(...)d670aa9c9_story.html

Maliki :r
Wat heb je nou weer te zeiken? Hij id vice-president, hou op met dat gejank bij elke scheet.
pi_151323351
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat heb je nou weer te zeiken? Hij id vice-president, hou op met dat gejank bij elke scheet.
Ontken jij dat Maliki veel politici in de zak heeft? :)
pi_151323764
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ontken jij dat Maliki veel politici in de zak heeft? :)
Ja. Als hij zoveel politici in de zak had zou hij geen afstand doen van zijn recht op nog een termijn.

En anders zou hij nu minister zijn of zo, en geen betekenisloze 3de man voor een betekenisloze functie (president).
pi_151325136
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja. Als hij zoveel politici in de zak had zou hij geen afstand doen van zijn recht op nog een termijn.

En anders zou hij nu minister zijn of zo, en geen betekenisloze 3de man voor een betekenisloze functie (president).
Jij snapt het nog niet he :')
pi_151326422
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:39 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jij snapt het nog niet he :')
Ik weet vrij zeker dat jij er niks van snapt en bepaalde media nalult.
pi_151329166
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat jij er niks van snapt en bepaalde media nalult.
Ja hey het zal wel weer, ben je er al trouwens uit voor wie je zou kiezen Iran of Irak? Je ontweek mijn vraag elke keer en kwam altijd met BS antwoorden maar ik weet wel dat jij zo'n landverrader bent
pi_151331576
Dit is die gast die hier vaker wordt gequote als bron....wat is het verschil tussen hem en de gedachtes van State ?

#freefrederike
pi_151333926
Wanneer gaat de Peshmerga Sinjar veroveren ? Of hebben ze nog steeds geen genoeg wapens ?
pi_151334149
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:34 schreef Montana_ir het volgende:
Wanneer gaat de Peshmerga Sinjar veroveren ? Of hebben ze nog steeds geen genoeg wapens ?
Dat was altijd een fabeltje dat ze geen wapens hadden, ze willen gewoon meer gratis wapens krijgen om zo meer landjepik te doen :Y
pi_151334722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:47 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja hey het zal wel weer, ben je er al trouwens uit voor wie je zou kiezen Iran of Irak? Je ontweek mijn vraag elke keer en kwam altijd met BS antwoorden maar ik weet wel dat jij zo'n landverrader bent
Je moet niet zo'n bullshit praten :')

Jouw Iran obsessie is echt ongezond. Elke discussie gaat bij jou over Iran. Dit ging over Maliki en zijn 'macht', wtf begin je dan weer over Iran.
pi_151335047
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je moet niet zo'n bullshit praten :')

Jouw Iran obsessie is echt ongezond. Elke discussie gaat bij jou over Iran. Dit ging over Maliki en zijn 'macht', wtf begin je dan weer over Iran.
Ik begin nu over Iran, ik heb jou zo'n 1 maand geleden een vraag gesteld en je hebt nog niet geantwoord :{ Zou jij in een oorlog Iran of Irak eerder steunen en dit keer een normale antwoord aub.
pi_151335657
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik begin nu over Iran, ik heb jou zo'n 1 maand geleden een vraag gesteld en je hebt nog niet geantwoord :{ Zou jij in een oorlog Iran of Irak eerder steunen en dit keer een normale antwoord aub.
En ik ga geen antwoord geven omdat ik weet dat jij je er als een retard aan gaat ergeren. Deze vraag slaat helemaal nergens op. Doe wat aan je Iran obsessie. Jij bent niet heel anders dan mensen die Joden of Israël overal de schuld van geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')