http://en.m.wikipedia.org/wiki/Wahhabi_sack_of_Karbalaquote:Op woensdag 1 april 2015 02:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Joh, volgens sommige heeft het toch niks te maken met soennisme en is het de schuld van Israel?
Daesh,Alqaida,Taliban en Buku Haram zijn allemaal Soennieten. Israel heeft hier niks mee te maken.quote:Op woensdag 1 april 2015 02:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Joh, volgens sommige heeft het toch niks te maken met soennisme en is het de schuld van Israel?
Gelukkig dat er moslims zijn die dat zien. Meeste moslims die ik op internet tegenkom geloven in een sprookje waarin Israel de hele wereld controleertquote:Op woensdag 1 april 2015 03:34 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Daesh,Alqaida,Taliban en Buku Haram zijn allemaal Soennieten. Israel heeft hier niks mee te maken.
Ik hoop dat die linkse rat gepakt wordt door de shiitische milities of peshmerga. Het maakt niet uit door wie van die 2, zolang het maar een van die twee is.quote:
zat soennieten die lijden door Is?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef primakov het volgende:
Op wie doel je met 'ze'? Saudi Arabi en de golfstaten komen alleen in actie voor soennieten wanneer die in een conflict verwikkeld zijn met sjiieten, als ze in conflict zijn met bijv Israel dan is die steun er niet meer.
Maar het komt door Soennieten en dus grijpen ze niet in.quote:Op woensdag 1 april 2015 06:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zat soennieten die lijden door Is?
Jammer dat jullie dit goedkeuren. Kan net zo goed een burger zijn die z'n baard verplicht moest laten staan van Isis?quote:
Sowieso is dat nergens voor nodig, al was het een ISIS terrorist.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:25 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Jammer dat jullie dit goedkeuren. Kan net zo goed een burger zijn die z'n baard verplicht moest laten staan van Isis?
Dat weet ik. En dan nog maak ik mij daar boos om. Schijnheiligheid ten top.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar het komt door Soennieten en dus grijpen ze niet in.
Grappig dat jij aan de ene kant Saddam verdedigt voor zijn gruwelheden en hem terug wenst, en aan de andere kant mensen veroordeelt die ISIS-terroristen aanpakken.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:28 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Sowieso is dat nergens voor nodig, al was het een ISIS terrorist.
Saddam werd langzaam een beest, in zijn vroege tijden was het beter in Irak. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Grappig dat jij aan de ene kant Saddam verdedigt voor zijn gruwelheden en hem terug wenst, en aan de andere kant mensen veroordeelt die ISIS-terroristen aanpakken.
Hypocriet mens.
Ik hou er niet van, maar ga het ook even doen:quote:Op woensdag 1 april 2015 22:41 schreef Beursaap het volgende:
Ja, een kapotgeschoten stad is bevrijd, maar daarvoor waren tienduizenden strijders nodig en ik weet niet hoeveel andere shit. Hoe moeilijk gaat het wel niet worden om Mosul te bevrijden? Volgens mij is IS verdrijven hetzelfde als kanker te lijf gaan met chemokuren etc., het gaat gwn weer verder op een andere plek met ellende aanrichten...
Verder: hoe xenofoob is het om de overwinning te vieren van iets wat vroeger eigenlijk al van je in handen was??? Wat hebben ze nou veroverd? Ze hebben iets heroverd! Wauw wat een prestatie![]()
Doet me een beetje aan jagged alliance 2 denken dit.
Inderdaad, heel vreemd dat we in Nederland de bevrijding van de Duitsers vieren...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:41 schreef Beursaap het volgende:
Ja, een kapotgeschoten stad is bevrijd, maar daarvoor waren tienduizenden strijders nodig en ik weet niet hoeveel andere shit. Hoe moeilijk gaat het wel niet worden om Mosul te bevrijden? Volgens mij is IS verdrijven hetzelfde als kanker te lijf gaan met chemokuren etc., het gaat gwn weer verder op een andere plek met ellende aanrichten...
Verder: hoe xenofoob is het om de overwinning te vieren van iets wat vroeger eigenlijk al van je in handen was??? Wat hebben ze nou veroverd? Ze hebben iets heroverd! Wauw wat een prestatie![]()
Doet me een beetje aan jagged alliance 2 denken dit.
Wat heb je nou weer te zeiken? Hij id vice-president, hou op met dat gejank bij elke scheet.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef vigen98 het volgende:
Iraq’s former leader still looms large months after his ouster
http://www.washingtonpost(...)d670aa9c9_story.html
Maliki
Ontken jij dat Maliki veel politici in de zak heeft?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer te zeiken? Hij id vice-president, hou op met dat gejank bij elke scheet.
Ja. Als hij zoveel politici in de zak had zou hij geen afstand doen van zijn recht op nog een termijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ontken jij dat Maliki veel politici in de zak heeft?
Jij snapt het nog niet hequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Als hij zoveel politici in de zak had zou hij geen afstand doen van zijn recht op nog een termijn.
En anders zou hij nu minister zijn of zo, en geen betekenisloze 3de man voor een betekenisloze functie (president).
Ja hey het zal wel weer, ben je er al trouwens uit voor wie je zou kiezen Iran of Irak? Je ontweek mijn vraag elke keer en kwam altijd met BS antwoorden maar ik weet wel dat jij zo'n landverrader bentquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat jij er niks van snapt en bepaalde media nalult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |