quote:
Turkse media: Yolanthe is zwanger!
Het is niet de eerst keer dat het gerucht gaat, maar Turkse media maken er vandaag wederom massaal melding van: Yolanthe Sneijder-Cabau zou in verwachting zijn!De mooie brunette en haar echtgenoot
Wesley Sneijder zijn zeer verheugd over het nieuws, wordt geschreven. Het zou een prille zwangerschap zijn.
Yolanthe is niet voor het eerst zwanger verklaard door Turkse media. De actrice/presentatrice sprak in november vorig jaar het laatste babygerucht nog tegen.
Ze droomt van een groot gezin en is goed aan het oefenen, zei ze toen. Ook gaf ze eind vorig jaar aan dat ze er in 2015 'wel voor wil gaan'.
Yo vertelde eerder aan De Telegraaf dat zij verwacht in Istanbul, waar Wesley voetbalt, zwanger te raken. Yolanthe en Wesley zaten op Valentijnsdag nog aan de cocktails. Maar die kunnen ook alcoholvrij zijn geweest. De manager van Yolanthe is niet op de hoogte van het mogelijk blijde nieuws.
Bron: Telegraaf
Ik wil het niet weten, vanaf nu niets meer, kap er mee, je kunt de pot op, weg ermee, waarom kunnen bij een voetbalwedstrijd niet beide partijen verliezen, ik houd me dom, ik ben weg, mijn naam is haas, huh is er wat, wir habben es nicht gewüsst, no passeran, immer gerade aus, nu even niet, njet, nada, nichts, waarom, waarom, waarom?