daarom heeft Wilders bedankt voor het lijsttrekkersdebatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Pure marketing en pr van RTL, pro allochtoon
Wilders bedankt op het moment dat hij een beslissing moet nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daarom heeft Wilders bedankt voor het lijsttrekkersdebat
Buiten alles om, dit Marokkaanse jongetje heeft battle ontercht gewonnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daarom heeft Wilders bedankt voor het lijsttrekkersdebat
Nummer 4 en verwachtquote:
ach, hij heeft even zijn moment.... straks ligt hij er alsnog uit.... (ga ik vanuitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Buiten alles om, dit Marokkaanse jongetje heeft battle ontercht gewonnen.
Hij was niet goed.
En vervelend, en een grote bakkes..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Buiten alles om, dit Marokkaanse jongetje heeft battle ontercht gewonnen.
Hij was niet goed.
niet echt een lied voor een talentenjacht en al helemaal niet voor een battlequote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat een onmogelijk lied om te zingen...
Van mening veranderd over het lied?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
zooow, dat klinkt goed, dat meerstemmige
Alle 3 goed volgens mijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
zooow, dat klinkt goed, dat meerstemmige
beetjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van mening veranderd over het lied?
mijn wijn staat binnen handbereikquote:
Kan je Silke's FB of Twitter zoeken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn wijn staat binnen handbereik
op je 12e al?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn wijn staat binnen handbereik
quote:
haal weg, je schendt mijn privacyquote:
In ieder geval paar turners erin, dat is altijd goedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
superkidslijkt me een leuk programma
je kan toch terugspoelen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:37 schreef Burner82 het volgende:
tegen de tijd dat de app is geopend, is de voicie al weg
er komt nog meer mooisquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef Fylax het volgende:
Elke keer als ik een crush op iemand heb gaat diegene eruit
Haar moeder niet blijkbaar. Die wilde haar niet knuffelen leek het. Zag er heel ongemakkelijk uit.quote:
dus datquote:
Doe mij dan maar Bogus, al is de naam afzichtelijkquote:
misschien heeft hij geen radioquote:
waarschijnlijk heb jij bij hem de meeste kansquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doe mij dan maar Bogus, al is de naam afzichtelijk
Aangezien hij erg ontkennend is over het geslacht, jup..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb jij bij hem de meeste kans
Hoeveel heb jij er al gehad?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:45 schreef Fylax het volgende:
"Beetje flirten/zoenen" =/= "One Night Stand"
Jezus
Ook geen radio?quote:
zij dusquote:
marco is racist, er automatisch vanuitgaan dat ze he zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Vraag dan eens wat een lekkere kerel is Marco
Je weet dat he of ho niks met ras te maken heeft?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
marco is racist, er automatisch vanuitgaan dat ze he zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
Bogus, die naam. Ik kan er niks aan doen... Haten zijn ouders hem of zo?
de minst slechtequote:
Kan zo instappen bij 1D.. Of ligt dat nog gevoelig?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan zo instappen bij 1D.. Of ligt dat nog gevoelig?
Hihi, is deze vertyping per ongeluk?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
hier wint bolus met afstand, maar Margot doet alsof hij het heel moeilijk vindt
Die vertyping doet ze al de hele tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hihi, is deze vertyping per ongeluk?
heb je wel eens een jongen met tietjes gezien?quote:
Carmen is best een lekkere jongen voor een meidquote:
Ik zie geen tietjes hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
heb je wel eens een jongen met tietjes gezien?
Net nog, Redouan heet hij...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
goed kijkenquote:
die mocro uit de eerste battle jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
maar die is heel dikquote:
in de pauzequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand Robin op Twitter/Facebook opzoeken?
Heeft hij toch ook tieten... Of zeg je nu dat vrouwen dik zijn op die hoogte?quote:
Battle of the Babesquote:
Echt wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Robin heeft absoluut geen gunfactor.
ik twijfel wie ik kiesquote:
wut?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik twijfel wie ik kies
Robin heeft het mooiste haar
Isabella de mooiste kont
Carmen is het meest speciaal
stem is natuurlijk ook belangrijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wut?
jezus, doe eens normaal, je bent een volwassen kerel
dus datquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:10 schreef iBenny het volgende:
Jongens... Laten we het vandaag eens over t zingen hebben ipv wie het mooiste kontje heeft
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:11 schreef Burner82 het volgende:
Carmen is de beste jongen, dus stem voor haar/hem
Kijk haar BA maar eens terug, ze is echt leukquote:
hij*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kijk haar BA maar eens terug, ze is echt leuk
Weet chloe dat ook?quote:
Britney is natuurlijk nóg mooierquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney is natuurlijk nóg mooier
Heb je daar ook pics vanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney is natuurlijk nóg mooier
hij heeft je gehoordquote:
4 maanden later. Wat zal ze blij zijn...quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
4 maanden later. Wat zal ze blij zijn...
quote:
Bij Florence hoort alleen the machine.quote:
quote:
Ja, zei hij zelf alquote:
ik luister idd maar halfquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, zei hij zelf alLeuk dat je oplet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamChloe
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:26 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen bij het voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamChloe
#TeamChloe, het voebol neem ik op voor morgen[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:26 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen bij het voetbalje spoiler: tering wat een faal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamChloe
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
fylax vorig vriendinnetje was ook 8quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:27 schreef Burner82 het volgende:
8 jaar en een jaar verkering... En dan janken over one-night-stands bij 14-jarige
ze is 1 van een 2-ling,quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:28 schreef Fylax het volgende:
De mooie ogen van Chloë zit in de familie blijkbaar.
Liedje voor Warchild. Heeft hij volgens mij nog niet eens wat aan verdiend.quote:
Ook voor jou geldt de topicpointerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:30 schreef Fylax het volgende:
KOEKOEK VOLGENS MIJ HEEFT LUUK TWEE LEUKE ZUSJES RATATATATTA
mijn voorspelling: Florence en die krullenbol (jongentje)quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
Marco heeft bijna de hele avond verkeerde keuzes gemaakt
Bij Florence hoort alleen the machinequote:
Het heet the voice... dus tsja...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof bij deze talentenjachten het uiterlijk niet net zo veel telt als de zang
Wat heb jij tegen Robin joh? Ze is geweldig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:33 schreef hunter2011 het volgende:
Ajb Robin en Marokkaanse jongen NIET door
En omdat hormonen zoon wel wat wil doen met de oppas?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo schattig, Florence op schoot bij Robin
Florence moet door omdat ze schattig is, Robin omdat ze het ideale buurmeisje is die op je kinderen wil passen
Maar verder is het een vervelend arrogant irritant ventje dat denkt dat hij de wereld is....quote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef iBenny het volgende:
Blijft toch de beste uitvoering van Nobodys Perfect tijdens The Voice
en dan heeft hij de besten al weggestuurd. Chloe en Carmen hadden hier moeten staanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:38 schreef Max23 het volgende:
Team van volgende week is zoveel beter dan dit team van Marco
Hier alleen over zang niet uiterlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Burner82 het volgende:
Skinny jeans, strak lijf, blauwe ogen en lang blond krullend haar....Al kan hij niet zingen, die gaat door.
Het is wat anders als je het over de kandidaten hebt, ipv lekkere zusjes in het publiek of het lekkere kontje van 1 van je crushes.....quote:
ja, want ze worden pas mooi als ze 18 zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is wat anders als je het over de kandidaten hebt, ipv lekkere zusjes in het publiek of het lekkere kontje van 1 van je crushes.....
Dat zie je me nergens zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ja, want ze worden pas mooi als ze 18 zijn
ditquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef hunter2011 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, mooie stem.
maar ze lijkt me erg onsympathiek.
Dat heb ik met die mocro, kan hem niet uitstaan... maar qua zang... mwoa.... is niet de slechtstequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef hunter2011 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, mooie stem.
maar ze lijkt me erg onsympathiek.
maar wel schattigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |