ik zie dat het teams is, dan wordt iedereen boos op mij als ik slecht speelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doen er hier mensen mee met het haxballtoernooi?
GAM / [HaxBall #22] GGMM is de beste.
club van 27quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik voor mijn dertigste dood ga
boeie ik doe ook meequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat het teams is, dan wordt iedereen boos op mij als ik slecht speel
mss moet ik hem dan vastbindenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Pittige salsa laat je neus goed lopen, zou niet gaan.
Ga liever dood door fok!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
club van 21 leek mij altijd wel wat, zit ook wel een beetje op hetzelfde niveau als sidquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Daar zitten alleen getalenteerde mensen in
Amy Winehousequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Daar zitten alleen getalenteerde mensen in
nee, ik wil de andere ook een kans geven om te winnenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil ze een vernedering besparenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat het teams is, dan wordt iedereen boos op mij als ik slecht speel
SID VICIOUSquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
club van 21 leek mij altijd wel wat, zit ook wel een beetje op hetzelfde niveau als sid
Kun je zeggen wat je wil, maar dat mens had wel talent.quote:
Moet ik dit jaar dood.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
club van 21 leek mij altijd wel wat, zit ook wel een beetje op hetzelfde niveau als sid
kom doe mee, dan gaan wij samen iedereen neertrappenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ik wil de andere ook een kans geven om te winnen
voor mij is het al te laatquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je zeggen wat je wil, maar dat mens had wel talent.
Balen zeg.quote:
Paar leuke nummers, maar ze is duidelijk de minste van die groep.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je zeggen wat je wil, maar dat mens had wel talent.
Precies, ik zit niet in een clubquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitzonderingen heb je in elk clubje, neem jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |