Moest echt lachen hoor!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd van die sarcastische opmerkingen jij
bohhhhquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
Ik had trouwens gedroomd over hoe sideeffect eruit ziet. Maar die droom ging nieteens over fok en had er niets mee te maken.
wat deed ik in je droom dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
Ik had trouwens gedroomd over hoe sideeffect eruit ziet. Maar die droom ging nieteens over fok en had er niets mee te maken.
Ik weet niet of ze mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:08 schreef wiener_schnitzel het volgende:
[..]
ja he
alle mooie klb boys zijn niet hier
onzinquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:08 schreef wiener_schnitzel het volgende:
[..]
ja he
ik heb geen instagam meer, maar rare droomquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen idee
Was een instagram account. Dadelijk was het echt.
oke slaapzakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:08 schreef wiener_schnitzel het volgende:
[..]
ja he
pardonquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:08 schreef wiener_schnitzel het volgende:
[..]
ja he
Het was écht heel vaag ja. Ik kan het ook anmper herinneren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb geen instagam meer, maar rare droom
Heb bt nog nooit gezien. Maar vb, neh niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:10 schreef wiener_schnitzel het volgende:
[..]
jawel
voederbietel![]()
blauwetijger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |