Mijn internet is super traag, wat zie je?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
Gestoorde hoer joh gek![]()
https://vine.co/v/OxK2K2AMg19
Oh man... ik wil zienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een meid snijdt haar keel door, bloed spuit eruit
Kort samengevat
mensen die dat likenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
Gestoorde hoer joh gek![]()
https://vine.co/v/OxK2K2AMg19
ik speel voor m'n plezier, het maakt me geen reet uit of ik win eigenlijk. als ik dan met een paar van die ekte ekte VBL pro's zit is het voor hun ook niet leuk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit. ik wil bij mijn club suck homies
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel voor m'n plezier, het maakt me geen reet uit of ik win eigenlijk. als ik dan met een paar van die ekte ekte VBL pro's zit is het voor hun ook niet leuk.
#teamKLBorweriot
klant is koningquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, Toot organiseert het dus als hij random teams wil moet ie dat zelf weten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel voor m'n plezier, het maakt me geen reet uit of ik win eigenlijk. als ik dan met een paar van die ekte ekte VBL pro's zit is het voor hun ook niet leuk.
#teamKLBorweriot
quote:
scoren doen we sws, ook al is het in ons eigen goalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als jullie bij VBL spelers zitten hebben jullie tenminste kans om ook maar een keer te scoren...
Dat lukt ons samen ook wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als jullie bij VBL spelers zitten hebben jullie tenminste kans om ook maar een keer te scoren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Moet je niet zoals ik vanmiddag voor half open goal missen, dan sta je een beetje voor lul.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
whehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je niet zoals ik vanmiddag voor half open goal missen, dan sta je een beetje voor lul.
dat doe ik altijd expres, bietje mindgames spelenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je niet zoals ik vanmiddag voor half open goal missen, dan sta je een beetje voor lul.
Masochistquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mocht wel wat meer bloed bij
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mocht wel wat meer bloed bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |