abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:42:57 #51
441366 QueenKong
xoxo Queen Kong
pi_151238223
Oja en voor alle mannen die nu gaan piepen dat ze ook 22 en maagd zijn. Dat is helemaal niet zo raar. Ik denk dat grotendeels van de mannen die 22 is en nog maagd er gewoon over liegt. ;)
Hoor nog regelmatig verhalen van vriendinnen hoor, maak je niet druk *O*
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
pi_151238241
Ts, 22 is echt niet oud om nog maagd te zijn. Als je verlegen bent, kom je wellicht in de kroeg niet zo goed tot je recht. Probeer het eens inbeen andere setting: opleiding, cursus, werk. Waar je de tijd hebt om iemand meerdere keren te zien en waar je dan met de tijd kunt laten zien hoe je in elkaar steekt.
De verlegen mannen die ik ken, zijn zo aan een vriendin gekomen: langduriger contact dan een kort gesprek in een uitgaansgelegenheid.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 1 april 2015 @ 08:34:07 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151252044
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
Ts, 22 is echt niet oud om nog maagd te zijn. Als je verlegen bent, kom je wellicht in de kroeg niet zo goed tot je recht. Probeer het eens inbeen andere setting: opleiding, cursus, werk. Waar je de tijd hebt om iemand meerdere keren te zien en waar je dan met de tijd kunt laten zien hoe je in elkaar steekt.
De verlegen mannen die ik ken, zijn zo aan een vriendin gekomen: langduriger contact dan een kort gesprek in een uitgaansgelegenheid.
Het klinkt wellicht heel erg cliche maar als iemand door verlegenheid communicatie problemen heeft met vrouwen (dat is het vaak) dan kan je zelfs online prima oefenen. Langdurig contact is inderdaad nodig. Even iemand oppikken voor een avondje rauwe seks daar heb je toch wel zelfvertrouwen in dat opzicht voor nodig. Ontbreekt dat, kies dan voor een andere aanpak!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')