Zeg ik als het over 2 jaar zover is wil ik daar wel een bijna life verslag houden, maar daar weten de dames ook van uiteraardquote:
Waarom in KEL? Liever in dit subforum.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg ik als het over 2 jaar zover is wil ik daar wel een bijna life verslag houden
Waarom zou je nog 2 jaar wachten, gewoon morgen gaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg ik als het over 2 jaar zover is wil ik daar wel een bijna life verslag houden, maar daar weten de dames ook van uiteraard
Ik heb zelf niet eens toegang tot KELquote:Op donderdag 2 april 2015 23:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waarom in KEL? Liever in dit subforum.
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waarom zou je nog 2 jaar wachten, gewoon morgen gaan.
Wie welquote:Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens toegang tot KEL
Geen idee maar lijkt me wel een goede poging om toegang te krijgen, life verslag ontmaagd worden/quote:
KEL is toch gericht op SM en dergelijke. Daar past live ontmaagd verslag niet in.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee maar lijkt me wel een goede poging om toegang te krijgen, life verslag ontmaagd worden/
Uiteraard met toestemming van de dame of dames grrrrrrr
Ik kan mijn been niet in mijn nek leggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:43 schreef Geerd het volgende:
Met 1 been in me nek beffend en fokkend, en dan omgooien even baffen.
Er staat ook niet of die van jou moet zijn,quote:Op donderdag 2 april 2015 23:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik kan mijn been niet in mijn nek leggen.
Waarom zou mijn been in iemands nek liggen?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Er staat ook niet of die van jou moet zijn,
Nog nooit gebeurt bij jouw vriendin ??quote:Op donderdag 2 april 2015 23:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waarom zou mijn been in iemands nek liggen?
Nee, ik leg mijn been niet in haar nek.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurt bij jouw vriendin ??
Schouderquote:Op donderdag 2 april 2015 23:49 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nee, ik leg mijn been niet in haar nek.
Je legt niet je benen op het bed, zij er tussen en dan opdrukken met je armen zodat zij hem laat ook maarquote:Op donderdag 2 april 2015 23:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik leg mijn been ook niet op haar schouder
Ik snap er niks van, heb je een plaatje?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je legt niet je benen op het bed, zij er tussen en dan opdrukken met je armen zodat zij hem laat ook maar
Nope dan krijg ik weer een ban denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, heb je een plaatje?
Doe met spoiler of teken in paint.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope dan krijg ik weer een ban denk ik.
Je hebt een vriendin? En je moet standjes van fokkers weten? Waarbij zij zich aftrekken?quote:
Ja, lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin? En je moet standjes van fokkers weten? Waarbij zij zich aftrekken?
Dan denk je alleen maar aan mij ohwja dit standje was van Geerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |