abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151131132
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 03:45 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Niet iedereen wil een vieze ecto zijn met het fysiek van een ondervoede Ethiopiër. Met je cardio :').
Schattig maar ga jij ook nog uitleggen hoe het naar de fitness toefietsen cardio is en waarom je van een zeer klein beetje zeer lichte cardio, of überhaupt van cardio, zwakkere bovenlichaamspieren zou krijgen? :)
Geloof het of niet maar iemand die veel rent kan prima zijn bovenlichaamspieren trainen. Het is maar waar je voor kiest. Kijk bijvoorbeeld naar triathleten, die hebben geen ecto-uiterlijk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151131164
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 03:17 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Sneller boven zijn lijkt me een prima reden om een roltrap te gebruiken.
Alleen ben je niet sneller aangezien er allerlei luie mensen voor je de trap blokkeren. ;)
Ik kan me voorstellen dat een peuter of kleuter het interessant vindt om te blijven staan (weer eens wat anders) maar een volwassen vent zou dat toch niet meer interessant moeten vinden?
#NoDAPL
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:47:31 #103
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_151131257
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:55 schreef robijnwasverzachter het volgende:

[..]

Anabolenaap gespot. Lekker gezond ook voor je hart, nooit iets aan je conditie doen, maar alleen maar gewichtjes drukken :N
Als je 4/5x in de week aan fatsoenlijke krachttraining doet zonder verdere cardio is je conditie beter dan die van de gemiddelde Nederlander. Al was het alleen al omdat het gros tegenwoordig vies dik is. Krachttraining is trouwens prima voor je hart.
Bedankt Hans.
pi_151131358
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 03:24 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je verder weinig te doen hebt. Best te begrijpen dat drukke mensen de auto pakken, 8 uur lang werken, daarbovenop nog +1 uur reistijd naar en van werk. Koken een uur, boodschappen, eventueel kinderen, huiswerk, huishouden, slapen, daarbij nog willen sporten nou fuck de fiets dan hoor. :')
Als je uitgaat van dat gezinsplaatje dan hoef je natuurlijk lang niet elke dag te koken etc. , je wisselt dat met elkaar af dus je hebt dan 2 of 3 dagen doordeweeks waarin je partner kookt, als je al uitgaat van een gezin waarin beide partners fulltime werken. De persoon die eerder naar huis gaat voor de kinderen die dag (die rond een uur of 4 van school moeten worden opgehaald als ik het me goed herinner) kan alvast koken.
#NoDAPL
pi_151131529
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:47 schreef bascross het volgende:

[..]

Als je 4/5x in de week aan fatsoenlijke krachttraining doet zonder verdere cardio is je conditie beter dan die van de gemiddelde Nederlander. Al was het alleen al omdat het gros tegenwoordig vies dik is.
De associatie die jij met dik zijn legt is verkeerd. Hoewel dat op populatieniveau vast wel zal kloppen is het niet zo dat mensen die dikker zijn per se een slechtere conditie hebben of ongezonder zijn. Simpelweg omdat het dik zijn slechts een van de factoren is die relevant is: je kan beter iets te dik zijn (BMI van net onder de 30), niet roken, weinig alcohol drinken, weinig zout eten en voldoende (intensief) bewegen dan dat je een goed gewicht hebt, rookt, veel alcohol drinkt, veel zout eet en een sedimentaire levensstijl hebt. Daarnaast helpt een vleesloos dieet ook heel erg voor de gezondheid en zijn er veel 'dunne' mensen die wel veel vet hebben omheen hun ingewanden terwijl er licht dikke mensen zijn bij wie dat reuze meevalt, het hangt er maar net van af waar jouw lichaam het vet opstapelt.

Kortom, die associatie met dikke mensen is veel te kort door de bocht.

quote:
Krachttraining is trouwens prima voor je hart.
Daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ik weet wel dat veel mensen die aan krachttraining doen dit totaal verkeerd doen, ook niet voor heel het lichaam en zo.
Al te intensief aan uithoudingssporten doen kan trouwens ook slecht zijn voor het hart, het hangt van de persoon af, hoe hij het opbouwt etc.

Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen krachttraining, verre van. Mij trekt het niet om dat buiten de deur te doen (ik zou wel graag nog eens zo'n pull-up-stang in mijn woning hebben etc.) maar ik vind het prima. Ik vind het alleen wonderbaarlijk dat mensen geen warming up doen en met de auto naar de fitness gaan. :)
#NoDAPL
pi_151131773
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je uitgaat van dat gezinsplaatje dan hoef je natuurlijk lang niet elke dag te koken etc. , je wisselt dat met elkaar af dus je hebt dan 2 of 3 dagen doordeweeks waarin je partner kookt, als je al uitgaat van een gezin waarin beide partners fulltime werken. De persoon die eerder naar huis gaat voor de kinderen die dag (die rond een uur of 4 van school moeten worden opgehaald als ik het me goed herinner) kan alvast koken.
Dan nog, waarom zou je gaan fietsen als het met de auto kan. Gewoon veel effectiever, en alsof dat beetje fietsen erbij nog een fuck uithaalt.
pi_151131798
Omdat het bijna altijd slecht weer is in Nederland, daarom.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:12:55 #108
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_151131868
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De associatie die jij met dik zijn legt is verkeerd. Hoewel dat op populatieniveau vast wel zal kloppen is het niet zo dat mensen die dikker zijn per se een slechtere conditie hebben of ongezonder zijn. Simpelweg omdat het dik zijn slechts een van de factoren is die relevant is: je kan beter iets te dik zijn (BMI van net onder de 30), niet roken, weinig alcohol drinken, weinig zout eten en voldoende (intensief) bewegen dan dat je een goed gewicht hebt, rookt, veel alcohol drinkt, veel zout eet en een sedimentaire levensstijl hebt. Daarnaast helpt een vleesloos dieet ook heel erg voor de gezondheid en zijn er veel 'dunne' mensen die wel veel vet hebben omheen hun ingewanden terwijl er licht dikke mensen zijn bij wie dat reuze meevalt, het hangt er maar net van af waar jouw lichaam het vet opstapelt.

Kortom, die associatie met dikke mensen is veel te kort door de bocht.
Daarom heb ik het ook over mensen die 4/5x in de week aan fatsoenlijke krachttraining doen. Ik had het dus over mensen die er serieus mee bezig zijn en daar hoort voeding automatisch bij, anders heeft het niet zoveel zin om 4/5x in de week te trainen.

quote:
Daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ik weet wel dat veel mensen die aan krachttraining doen dit totaal verkeerd doen, ook niet voor heel het lichaam en zo.
Al te intensief aan uithoudingssporten doen kan trouwens ook slecht zijn voor het hart, het hangt van de persoon af, hoe hij het opbouwt etc.

Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen krachttraining, verre van. Mij trekt het niet om dat buiten de deur te doen (ik zou wel graag nog eens zo'n pull-up-stang in mijn woning hebben etc.) maar ik vind het prima. Ik vind het alleen wonderbaarlijk dat mensen geen warming up doen en met de auto naar de fitness gaan. :)
Het gaat natuurlijk wederom om fatsoenlijke krachttraining. Een uur lang met 2kg dumbells lopen zwaaien en ondertussen hele tijd met je trainingspartner ouwehoeren heeft niet zoveel zin.

Ik doe zelf bijna nooit cardio en een warming-up is bij mij meestal 1/2 setjes met een lager gewicht.
Bedankt Hans.
pi_151132264
Het is koud buiten en je zit liever in een warme auto, je hebt geen zin om te fietsen want het is kut, en het duurt lang.

Genoeg redenen te verzinnen. Onterechte klacht.
Play hard, go pro.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:33:07 #110
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_151132393
Met de auto kun je nog 2 meiden nemen voor een trio.
Fiets niet.
pi_151133803
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Met de auto kun je nog 2 meiden nemen voor een trio.
Fiets niet.
Dan hoef je ook niet meer naar de fitness.

Deze man weet
Play hard, go pro.
pi_151137496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:12 schreef bascross het volgende:Ik had het dus over mensen die er serieus mee bezig zijn en daar hoort voeding automatisch bij, anders heeft het niet zoveel zin om 4/5x in de week te trainen.
Voeding wel maar roken die mensen ook per definitie niet? Eten ze weinig zout? Roken alleen al is ongeveer net zo slecht als licht obees zijn.

quote:
Het gaat natuurlijk wederom om fatsoenlijke krachttraining. Een uur lang met 2kg dumbells lopen zwaaien en ondertussen hele tijd met je trainingspartner ouwehoeren heeft niet zoveel zin.
Yep, daar zijn we het over eens. De mensen die op een serieuze manier ermee bezig zijn dat is andere koek dan die prutsers waar ik het over had die vooral voor het socializen komen. Ook leuk maar de verkeerde plaats voor dat doeleinde.
#NoDAPL
pi_151170423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:55 schreef robijnwasverzachter het volgende:

[..]

Anabolenaap gespot. Lekker gezond ook voor je hart, nooit iets aan je conditie doen, maar alleen maar gewichtjes drukken :N
Dit denken :'). Als je aan goede krachttraining doet bouw je wel degelijk conditie op.
  zondag 29 maart 2015 @ 22:19:58 #114
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151173676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
terechte klacht

[..]

:') met de auto naar de sportschool om daar op een "fiets" te gaan zitten
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Gehoord van een warming-up? Of ga je met de auto naar de sportschool om daar op de fiets te gaan zitten?
Wat een onzin zeg. Niet iedereen houdt van fietsen en niet iedereen fietst op de sportschool.

Laat mensen toch lekker zelf bepalen op welke manier ze aan lichaamsbeweging doen.
Krekker is de bom!
  zondag 29 maart 2015 @ 23:03:49 #115
442388 en-er-gy
Geboren met Jack Daniels
pi_151175686
topic-titel klinkt als 4x bigmac, 6x cheese-burger bestellen en een kleine cola light. :{
  zondag 29 maart 2015 @ 23:07:46 #116
235070 Scarface150993
On the road...
pi_151175828
Wat een bullshit, het hangt allemaal af van je doelstelling bij het sporten.

Als je in je bulkfase bent en je bovenlichaam gaat trainen vandaag. Wat the fuck moet je dan je benen gaan opwarmen op je fiets en ondertussen waardevolle calorieën verbranden terwijl je al zo moeilijk net aan je calorieën komt?

Simpel denken en dan doen alsof je oh zo veel beter bent dan al die "auto" rijders.
pi_151176510
Die auto staat er niet voor niks. Sowieso buiten fietsen :')
Je bent zeker ook tegen roken na het sporten :')
pi_151176749
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:07 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat een bullshit, het hangt allemaal af van je doelstelling bij het sporten.

Als je in je bulkfase bent en je bovenlichaam gaat trainen vandaag. Wat the fuck moet je dan je benen gaan opwarmen op je fiets en ondertussen waardevolle calorieën verbranden terwijl je al zo moeilijk net aan je calorieën komt?

Simpel denken en dan doen alsof je oh zo veel beter bent dan al die "auto" rijders.
Mensen die denken dat die paar km fietsen hun spiergroei belemmert :')

Mensen die moeite hebben met eten :')

Ecto's die net een paar maanden trainen omdat ze ripped willen worden voor de zomer :')
  zondag 29 maart 2015 @ 23:32:17 #119
235070 Scarface150993
On the road...
pi_151176865
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mensen die denken dat die paar km fietsen hun spiergroei belemmert :')

Mensen die moeite hebben met eten :')

Ecto's die net een paar maanden trainen omdat ze ripped willen worden voor de zomer :')
Ineens 6 grote maaltijden op een dag naar binnen krijgen is niet voor iedereen even makkelijk nee. Al helemaal als dat niet meer genoeg is omdat je 4x per week 8KM naar de sportschool moet fietsen en ernaast ook met je werk/hobby's heel erg actief bent.

Met je laatste zin heb je wel een punt, maar zielig dat je andere mensen moet " :')en " om jezelf beter te voelen :P
pi_151177047
8km is wel tering ver ja dat ga je niet voor de lol fietsen. En dan ook nog terug na je workout.
  zondag 29 maart 2015 @ 23:41:55 #121
425767 pijltjegooien
Fuck de koning
pi_151177199
Waar de fuck bemoei jij je mee debieltje? Ik ga ook meestal met de auto naar atletiektraining. Heb je er last van?
pi_151178532
Mensen die na het sporten lekker naar de mac gaan en peukies roken zijn wel :')
pi_151178809
Ik ga nu slapen. Morgenochtend moet ik weer naar de fitness rijden en dan wil ik wel fris zijn.

Al is mijn fitness 10km verderop dus ga sowieso niet fietsen dan.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 30 maart 2015 @ 00:55:30 #124
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_151179296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als het regent, vooruit. Maar wat in godsnaam bezielt mensen om dat te doen als het niet regent. Je wil zogezegd gaan sporten maar het stukje naar het fitnesscentrum fietsen vinden ze te vermoeiend. Mysterie mens.
niet naar de gym gaan met de auto :')

ik kom daar om gewichten te liften, niet om te fietsen :r
LIVE FAST DIE PRETTY
  maandag 30 maart 2015 @ 03:57:59 #125
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151180637
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is het nut van warming ups en het daarbij horende rekken en strekken ooit wetenschappelijk aangetoond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')