SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:27 schreef Toto69 het volgende:
Too soon or no?Never to soon... fuck itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:27 schreef Toto69 het volgende:
Too soon or no?Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben er weer vandoor boys. Zie jullie vanavond weer.
Je volgt het nieuws niet?quote:
Wow, jij gaat er gewoon vanuit dat we hier vanavond zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben er weer vandoor boys. Zie jullie vanavond weer.
Alsof wij een leven hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wow, jij gaat er gewoon vanuit dat we hier vanavond zijn.
Heb jij een leven dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wow, jij gaat er gewoon vanuit dat we hier vanavond zijn.
Wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet?
Da's de copiloot die zelfmoord pleegde. Andreas.
GTA San Andreas.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel.
Kon de link even niet maken![]()
![]()
![]()
![]()
Hersendood.
quote:
Ja, en anders moet je gewoon doen alsof.quote:
Toneel bende ik goed inquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ja, en anders moet je gewoon doen alsof.
My brain's dead weightquote:
Da's iig positief.quote:
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al heb ik wel zin, maar 21.50 kom aan zeg..
Gij slet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |