Ik kan mijn moeder echt veel maken door te dreigen met nooit meer cheesecake.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Schandalig dat jij dreigde geen cheesecake meer te zullen bakken. Gun je je ouders dan niks?!
Ik ken jongeren die enkele honderden euro's per maand aan hun ouders hebben betaald. Sommigen omdat de ouders erom hebben gevraagd, anderen uit zichzelf. Veel van hen hebben al het geld weer teruggekregen toen ze uit huis gingen. Het kan ook een manier zijn om je kind te dwingen te sparen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En op het gebied van zelfstandigheid kan het vragen van kostgeld ook helpen als het kind daardoor niet sneller uit huis gaat, maar alleen als als het kind daardoor beseft dat het leven niet gratis is.
Precies.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken jongeren die enkele honderden euro's per maand aan hun ouders hebben betaald. Sommigen omdat de ouders erom hebben gevraagd, anderen uit zichzelf. Veel van hen hebben al het geld weer teruggekregen toen ze uit huis gingen. Het kan ook een manier zijn om je kind te dwingen te sparen.Valt op zich ook wel wat voor te zeggen.
Het hangt ook van de omstandigheden af.. Wij kennen allemaal wel van die Turkse prinsjes die thuis blijven wonen en hun ouders vanalles laten betalen terwijl zij al hun geld in een dure auto en feesten stoppenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
WGR / Kwart salaris afstaan aan ouders
Best erg dit. Ouders die kostgeld vragen![]()
Als je je eigen kids niets gunt weet ik het ook niet meer...
Ja das een ander uiterste inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het hangt ook van de omstandigheden af.. Wij kennen allemaal wel van die Turkse prinsjes die thuis blijven wonen en hun ouders vanalles laten betalen terwijl zij al hun geld in een dure auto en feesten stoppen
Nederlandersquote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
WGR / Kwart salaris afstaan aan ouders
Best erg dit. Ouders die kostgeld vragen![]()
Als je je eigen kids niets gunt weet ik het ook niet meer...
Medelijden met je vriendjequote:Op maandag 30 maart 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik lees cijfers vaak verkeerd om.
Is dit normaal. 10069 lees ik vaak als 10096.
Tekstuele dislektiequote:Op maandag 30 maart 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
wss lees je te snel. Ik doe dit altijd met woorden.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Tis belachelijk. Srs. Ik verneuk mn werk er mee wnt werk veel met cijfers.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wss lees je te snel. Ik doe dit altijd met woorden.
Ik hoop dat dit op een weegschaal wel goed gaat?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
dan wel nedensequote:Op maandag 30 maart 2015 14:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit op een weegschaal wel goed gaat?
Als je weet dat je vaak zulke fouten maakt moet je je werk altijd nachecken. Denk dat je het dan automatisch wel goed doet op een gegeven moment.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis belachelijk. Srs. Ik verneuk mn werk er mee wnt werk veel met cijfers.
Hoe voorkom ik dit. Gewoon opletten zeker.
Je leest te snel voor je kunnen. Aandachtiger lezen.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben iemand die een boek van 700 pagina in 1 dag uit leest. Su.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je leest te snel voor je kunnen. Aandachtiger lezen.
Su yokquote:Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben iemand die een boek van 700 pagina in 1 dag uit leest. Su.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |