dat is de standaard reactie als je zijn penis ziet volgens mij ja.quote:
Klopt wel idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
dat is de standaard reactie als je zijn penis ziet volgens mij ja.omdat tie zo groot is
voel me geobjectiveerdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:31 schreef Matip het volgende:
[..]
als je moest kiezen hé; hoth of maghrebijnse?
snel vraag je neven of ze hem willen fussileren!quote:
ohquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat, dat doet elke vrouw in Nederland gewoon hoor
is groot vies?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
dat is de standaard reactie als je zijn penis ziet volgens mij ja.omdat tie zo groot is
Ja, regelmatig had ik dat...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Noot, heb je nooit last van klotevolk dat in D3 gewoon even rift afsluit en dan vertrekt uit de game
Cheaters??quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, regelmatig had ik dat...maar speel nauwelijks nog met random mensen.... beetje zat van al die cheaters
Ja, op PS4...quote:
Echt he, waarom zou je nog dingen uiteenzetten hier als niemand het opneemtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bij 2nutz
godverdomme het is alsof jullie allemaal niet op kunnen letten
mijn neven zijn bitchboisquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
snel vraag je neven of ze hem willen fussileren!
let nou godverdomme eens op manquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
waar kan ik een afspraak maken?
[..]
is groot vies?
Snel jongens!!! vrij spel!!quote:
men noemt dat ook wel eens het onderspit delvenquote:
Ik word er echt een beetje niet goed van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Echt he, waarom zou je nog dingen uiteenzetten hier als niemand het opneemt
Ja, klopt. Maar er zijn van die lui die op ps3 hun gear modden en dan importeren op ps4. Dan hebje van die demonhunters met 500M dmgquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon stuff traden he?
Uh wow okee, dan moet Blizzard daar flink aan de slag. Op PC zijn er weinig uitschieters eigenlijk, je komt nu vooral ver op greater rifts door hoge Paragon levelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar er zijn van die lui die op ps3 hun gear modden en dan importeren op ps4. Dan hebje van die demonhunters met 500M dmg
De fuck gaat dit overquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker met strafe alles 1 hitten in een Grift 50+leuk...
PC is stukkkkken beter wat dat betreft..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh wow okee, dan moet Blizzard daar flink aan de slag. Op PC zijn er weinig uitschieters eigenlijk, je komt nu vooral ver op greater rifts door hoge Paragon level
Chloroquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:31 schreef Matip het volgende:
[..]
als je moest kiezen hé; hoth of maghrebijnse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |