Wat heb je allemaal gekocht?quote:
Alleen zo'n standaard voor je laptop.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Dit topic is verder dan ooit ontspoord nu
Dat valt toch wel reuze mee? Ik heb ze gekker voorbij zien komen hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen zo'n standaard voor je laptop.
En dingen gezien voor verlanglijstje verjaardag en stof gezien voor een toekomstige jurk.
Eetkamerstoelen uitgeprobeerd voor bij ouders.
En het top punt was toen ik een fauteuil ging uitproberen en dus lekker ging hangen met mijn benen over de armleuning en een vrouw mij aan dat te staren met zo'n blik van dat doe je toch niet.
Aan het gezicht van de vrouw te zien deed ik iets heel vreemds. Maar ach ik heb vreemdere dingen gedaan in de ikea.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat valt toch wel reuze mee? Ik heb ze gekker voorbij zien komen hoor
zeg, die kerstavatar van jou...ik vind het allemaal prima, maar je loopt wel een beetje achter...of je bent je tijd ver vooruit natuurlijk. dat kan ookquote:
geen tranen zoals bij giel?quote:Op zondag 29 maart 2015 03:05 schreef Sirolf het volgende:
Wauw, wat een prachtig, oprecht en emotioneel afscheid net door Tiesto in zijn laatste woorden als DJ op 3FM!
Not...
Vanaf volgende week Harm als tijdelijke invaller op die uren trouwens.
moet je een berichtje van maken voor op de FPquote:Op zondag 29 maart 2015 09:14 schreef Paul het volgende:
Lol de schoonmaker doet tot 10 uur de Croissandershow
Nog 1quote:Op zondag 29 maart 2015 09:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je een berichtje van maken voor op de FP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |