abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 30 maart 2015 @ 23:21:37 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151209889
Dit vind ik niks.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 maart 2015 @ 23:27:23 #277
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151210075
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Stripbar ook goed?
En dan zeker Sjors en Sjimmie lezen tijdens een high tea.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 31 maart 2015 @ 06:11:27 #279
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_151213555
:W.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 06:51:03 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151213643
:W.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_151213756
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 06:51 schreef SilentChaos het volgende:
:W.
heb jij post #264 al gezien
6 7
  dinsdag 31 maart 2015 @ 07:28:07 #282
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151213815
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

heb jij post #264 al gezien
Jazeker! Ik zit nog steeds klem :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_151213942
Goedemorghen.
pi_151213944
quote:
17s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme.

/Bronson
Sodemieters.
pi_151214081
Giel gebruikt Flitsmeister om flitsers te melden.
Dat is toch gewoon ordinaire reclame?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 08:32:42 #286
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_151214293
Dat klonk lekker :)
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_151214352
Verdomme.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 08:42:28 #288
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151214374
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:28 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jazeker! Ik zit nog steeds klem :@
In je station? :o
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 31 maart 2015 @ 08:50:02 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151214450
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:42 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

In je station? :o
Moet je nagaan :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_151214758
AC/DC. _O_ _O_
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 maart 2015 @ 09:18:53 #291
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_151214855
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:07 schreef Bronson het volgende:
Giel gebruikt Flitsmeister om flitsers te melden.
Dat is toch gewoon ordinaire reclame?
Doen meer zenders. Q of Veronica in ieder geval.
pi_151214871
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Doen meer zenders. Q of Veronica in ieder geval.
Ja, maar dat zijn commerciële zenders.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:28:15 #293
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151215035
Wonderful world O+ O+ O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_151215040
What a wonderful world.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:29:22 #295
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_151215057
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:07 schreef Bronson het volgende:
Giel gebruikt Flitsmeister om flitsers te melden.
Dat is toch gewoon ordinaire reclame?
Wat een aids app is dat. Waarschuwen voor flitsers in de andere richting of op een andere weg die ongelijkvloers kruist. Gauw weer weggeflikkerd.
pi_151215322
coen3fm twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:34:42 Nu al zin in de enorme primeur van @JJvanderWal vanmiddag in de Coen & Sander show! #3FM reageer retweet
Hij doet samen met Hoitjes de Frank <3 Hazenlip show vanaf juni.
6 7
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:04:01 #297
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_151215836
Deze week herfst *O* Volgende week winter? *O*
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport dinsdag 31 maart 2015 @ 10:14:45 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151216132
Jullie hebben nog niet betaald
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 31 maart 2015 @ 10:16:26 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151216165
Ik heb echt een kutdag :{ Ik was namelijk op zoek naar een faxapparaat. Op de verdieping waar ik zit zijn er drie. De eerste twee, die in de buurt zitten, allebei voorzien van een drietal apparaten, waren reeds in gebruik. De derde is maar in het bezit van 1 apparaat, maar daar maakt zelden iemand gebruik van. Helaas was iemand me net voor toen ik het daar probeerde, hij liep recht voor mij naar binnen :(

Uiteindelijk maar een verdieping omlaag gegaan. Fax wel verstuurd :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:21:04 #300
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_151216293
Are You In _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')