abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:00:09 #126
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151109057
Wat ik me wel afvraag, trouwens, is waar dat tweede kind vandaan is gekomen. Manlief WOWt 14 uur per dag, de rest van de tijd slaapt ie. Wie past er eigenlijk op jullie kinderen, als jij werkt?
Prrrrr
pi_151109187
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef redbull2013 het volgende:

[..]

Je moet kinderboeken gaan schijven. Misschien vinden Shaniqua en Gucci (speek uit: Koetsie) het wel leuk.

Nee maar het is geen goede samenvatting!
Eerst komt Shaniqua, hier waren mijn ouders niet echt op tegen (het was alleen geen ideale situatie)
Toen kwam Destiny, daar was de maat van vol bij mijn ouders.
Zeker 2 jaar later, toen we al bijna 2 jaar ons eigen huisje hadden kwam Gucci (LET OP, spreek je uit als Koetsie). De komst van Gucci (had ik al verteld hoe je het uitspreekt? Nee? Nou, als Koetsie) hebben zowel mijn ouders als mijn schoonouders geaccepteerd omdat het geplant was (en ja ik heb het genoeg water gegeven :/)

Je maakt er een prachtig verhaal van.. Maar nee! Dit word hem niet. Net zo hersenloos als je vorige paar posten.
'geplant' - voltooid deelwoord van 'planten'

'planten'
1 gewassen in de grond plaatsen, zodat ze wortel kunnen schieten en groeien
2 op iets plaatsen of stevig vastzetten
  Manager PR/Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 22:04:24 #128
269689 crew  Viv
pi_151109241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat ik me wel afvraag, trouwens, is waar dat tweede kind vandaan is gekomen. Manlief WOWt 14 uur per dag, de rest van de tijd slaapt ie. Wie past er eigenlijk op jullie kinderen, als jij werkt?
Ze had toch al gezegd dat de kinderen altijd naar de opvang gaan, en dat daar de helft van haar spaargeld aan opgaat? ;(
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:05:36 #129
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151109285
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:04 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ze had toch al gezegd dat de kinderen altijd naar de opvang gaan, en dat daar de helft van haar spaargeld aan opgaat? ;(
Oh is dat nog steeds zo? Ik had begrepen dat dat in de tijd was dat ze nog bij opa en oma woonden.
Prrrrr
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 22:06:17 #130
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_151109308
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Dat komt omdat het verhaal er niet duidelijker op wordt. Korte samenvatting voor mensen die geen vier pagina's aan geblaat door willen lezen en ook om het voor mezelf weer even op een rijtje te krijgen:

TS -we noemen haar even Priscilla- is 17 jaar wanneer zij besluit om zich compleet uit te laten wonen door haar vriend -we noemen hem even Patrick-. Patrick en Priscilla zijn alleen niet zo verstandig geweest om na te denken over anticonceptie, want ja: YOLO!

Na een aantal weken blijkt dat Priscilla in verwachting is van een baby -we noemen haar even Shaniqua-. Zowel de ouders van Priscilla als de ouders van Patrick zijn niet blij met de aanstaande geboorte van Shaniqua. Des te meer omdat Priscilla en Patrick nog niet voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan voor een baby.

Wanneer Shaniqua ter wereld komt besluit Priscilla om een spiraaltje te laten zetten en zich vervolgens weer uit te laten wonen. Een half jaar later krijgt Priscilla ineens een enorme buik. Wat blijkt? Priscilla is wederom in verwachting, dit keer van baby Destiny.

Voor de ouders van Priscilla en Patrick is de maat vol: Eén keer een foutje maken mag, je bent immers tokkie, maar twee keer is toch echt te veel. Gezamenlijk besluiten ze dan ook naar Priscilla en Patrick toe te gaan en ze hetzelfde advies te geven: "HAAL GODVERDOMME DAT KIND WEG DOMME PSYCHOTISCHE KUT! HOE DOM KUN JE ZIJN HALVE TAMME!? HEB JE DAN NIKS GELEERD VAN DE EERSTE KEER!?".

Priscilla is verdrietig. Ze moet een beetje huilen. Priscilla besluit naar de huisarts te gaan en die zegt: "HAAL GODVERDOMME DAT KIND WEG DOMME PSYCHOTISCHE KUT! HOE DOM KUN JE ZIJN HALVE TAMME!? HEB JE DAN NIKS GELEERD VAN DE EERSTE KEER!?". Na lang twijfelen besluit Priscilla samen met Patrick om Destiny weg te laten halen.

Priscilla probeert vervolgens een goede moeder te zijn voor Shaniqua. Ze gaan aapjes kijken in de apenheul, Shaniqua rookt haar eerste sigaret samen met Priscilla en Priscilla besluit om haar kappersdiploma toch maar te halen.

Niet lang daarna wordt Priscilla wéér zwanger. Gucci (spreek uit: Koetsie) is op komt. De ouders van Priscilla en Patrick hebben inmiddels de hoop opgegeven en accepteren de komst van het kleinkind.

Na een paar maanden wordt Priscilla weer een beetje verdrietig. Het is allemaal de schuld van anderen! Iedereen is gemeen tegen Priscilla geweest! Priscilla kan er allemaal niets aan doen! Wat moet ze nu doen? Mogen opa en oma Shaniqua en Gucci niet meer zien? Is het beter om het contact te verbreken?

Tranen van het lachen :') :') :') fucking baas :7

Koetsie :') godverdomme ik stik zowat :D :D :D :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_151109577
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef redbull2013 het volgende:

[..]

Was je erbij? Nee! Je weet niet op welke manier ik er heen ben gedwongen. Misschien ben ik idd aan mijn haren meegesleurd.
Dat ben je niet. Dus hou alsjeblieft op met je act.
pi_151109632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef redbull2013 het volgende:
Mijn partner is laptop verslaafd. Zelf geeft hij het niet toe. Alhoewel in mijn ogen vind ik het wel bij verslaafd horen aangezien hij met een maximum van 14(!!!!) uur per dag achter dat ding zit.

En nee, niet voor werk oid. Maar gewoon... World of warcraft spelen.. Onzin zoeken.. Maar voor het grote gedeelte WOW.

Om 08;00 staat hij op. Rond 11 uur gaan we richting bed. Dat zijn in totaal 15 uren wakker. Waarvan hij 1 uur spendeert om warm te eten. En om onze dochter een kusje te geven als ze gaat slapen.

Door het laptoppen ontbijt hij nooit, hij neemt nooit een broodje tussen de middag. En savonds is het maar de vraag of hij komt avond eten.

Ik ruim geregeld het huis op. Zorg voor onze dochter.
Want als ik hem vraag of hij zijn laptop uit zou willen zetten is zijn reactie : Wat moet ik doen dan? Terwijl er dan bewijzen van spreken 15 blikjes op tafel staan die hij zou kunnen opruimen.

Heb hem meerdere malen aangesproken op zijn verslaving, maar hij geeft het niet toe. En zegt dat het normaal is om veel te laptoppen.
(zijn laptop verslaving heeft er ook toe geleid dat hij gestopt is met school omdat hij gamen belangrijker vind). Toen hij nog naar school ging bleef hij meerdere dagen thuis omdat er dan een nieuw spel uit kwam.

Ik erger me er dood aan. Zeg ik er wat van, heb ik het weer gedaan. Als onze dochter per ongeluk valt, is het mijn schuld. Want meneer zit achter de laptop en heeft dus niets gedaan.

Wat vinden jullie een redelijk aantal uren dat men achter de computer kan zitten?
Is het gedrag van mijn partner echt een verslaving?
En je dacht .. Goh, dat is een goede vader! Daar wil ik graag nog meer kinderen mee!
"Pools are perfect for holding water"
pi_151109756
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:15 schreef probeer het volgende:

[..]

En je dacht .. Goh, dat is een goede vader! Daar wil ik graag nog meer kinderen mee!
In al die blikjes zit dan ook vast geen cola :')

Typisch c_/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:19:47 #134
236046 NotYou
tigerblood
pi_151109788
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef redbull2013 het volgende:

[..]

Was je erbij? Nee! Je weet niet op welke manier ik er heen ben gedwongen. Misschien ben ik idd aan mijn haren meegesleurd.
Zou niet geheel onterecht zijn..

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef redbull2013 het volgende:
Mijn partner is laptop verslaafd. Zelf geeft hij het niet toe. Alhoewel in mijn ogen vind ik het wel bij verslaafd horen aangezien hij met een maximum van 14(!!!!) uur per dag achter dat ding zit.

En nee, niet voor werk oid. Maar gewoon... World of warcraft spelen.. Onzin zoeken.. Maar voor het grote gedeelte WOW.

Om 08;00 staat hij op. Rond 11 uur gaan we richting bed. Dat zijn in totaal 15 uren wakker. Waarvan hij 1 uur spendeert om warm te eten. En om onze dochter een kusje te geven als ze gaat slapen.

Door het laptoppen ontbijt hij nooit, hij neemt nooit een broodje tussen de middag. En savonds is het maar de vraag of hij komt avond eten.

Ik ruim geregeld het huis op. Zorg voor onze dochter.
Want als ik hem vraag of hij zijn laptop uit zou willen zetten is zijn reactie : Wat moet ik doen dan? Terwijl er dan bewijzen van spreken 15 blikjes op tafel staan die hij zou kunnen opruimen.

Heb hem meerdere malen aangesproken op zijn verslaving, maar hij geeft het niet toe. En zegt dat het normaal is om veel te laptoppen.
(zijn laptop verslaving heeft er ook toe geleid dat hij gestopt is met school omdat hij gamen belangrijker vind). Toen hij nog naar school ging bleef hij meerdere dagen thuis omdat er dan een nieuw spel uit kwam.

Ik erger me er dood aan. Zeg ik er wat van, heb ik het weer gedaan. Als onze dochter per ongeluk valt, is het mijn schuld. Want meneer zit achter de laptop en heeft dus niets gedaan.

Wat vinden jullie een redelijk aantal uren dat men achter de computer kan zitten?
Is het gedrag van mijn partner echt een verslaving?
Team ouders. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_151109842
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zou niet geheel onterecht zijn..

[..]

Team ouders. *O*
Maar het zijn zulke verantwoorde ouders!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:21:31 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151109852
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:52 schreef mrspoeZ het volgende:
Als je kan kiezen tussen bij opa en oma wonen met man en kind of op straat komen te staan met man en kind én zwangere buik (=urgentie), dan lijkt, gezien de keuze voor het eerste, je onwil om die abortus te laten doen niet heel groot geweest te zijn.
Zwanger zijn is geen urgentie tegenwoordig, alleen als er sprake is van wonen is een ongezonde omgeving waar mishandeling en/of drugsgebruik aanwezig is.
Zelfs toen ik op straat kwam te staan met twee kinderen kreeg ik geen urgentie en moest ik maar bij iemand in gaan wonen.

Maar dat neemt niet weg dat ook ik het hele gedwongen abortusverhaal wat ongeloofwaardig vind, als ze van de kliniek maar enige twijfel merken dan beginnen ze er niet aan.
Daarnaast ook nog eens zwanger worden met een spiraal, en de rest van haar situatie....het klinkt allemaal wat dubieus.

Mocht het echt zijn TS zou ik het contact zeker verbreken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_151109875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Vergis je niet, 14 uur WoW spelen non stop per dag is tegenwoordig de kost winnen voor je gezin.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:23:17 #138
236046 NotYou
tigerblood
pi_151109944
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zwanger zijn is geen urgentie tegenwoordig, alleen als er sprake is van wonen is een ongezonde omgeving waar mishandeling en/of drugsgebruik aanwezig is.
Zelfs toen ik op straat kwam te staan met twee kinderen kreeg ik geen urgentie en moest ik maar bij iemand in gaan wonen.

Maar dat neemt niet weg dat ook ik het hele gedwongen abortusverhaal wat ongeloofwaardig vind, als ze van de kliniek maar enige twijfel merken dan beginnen ze er niet aan.
Daarnaast ook nog eens zwanger worden met een spiraal, en de rest van haar situatie....het klinkt allemaal wat dubieus.

Mocht het echt zijn TS zou ik het contact zeker verbreken.
Was dat niet iemand met wie je toen een relatie had of denk ik nu aan een andere user/topic?
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:24:46 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151110002
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

Was dat niet iemand met wie je toen een relatie had of denk ik nu aan een andere user/topic?
Andere user, ik ben toen 3 maanden bij mijn ouders ingetrokken en toen een appartement kunnen huren.
Met mijn vriend woon ik pas 4 maanden samen, en dit is 3 jaar geleden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:27:04 #140
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151110090
Dat is een ander verhaal, Snakelady. Jij liet je uit je huis zetten door je ex, dit kind had geen eigen huis.
Prrrrr
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:27:10 #141
236046 NotYou
tigerblood
pi_151110094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Andere user, ik ben toen 3 maanden bij mijn ouders ingetrokken en toen een appartement kunnen huren.
Tja zal tegenwoordig nog wel erger zijn met het afstoten/verkopen van huurwoningen (o.a. in reactie op de verhuurdersheffing) en de helft van het beschikbare aanbod dat tegenwoordig naar statushouders moet gaan, die met scheepsladingen binnenkomen.

Beste kabinet ooit. _O_ :r

[ Bericht 1% gewijzigd door NotYou op 27-03-2015 22:32:31 ]
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:30:14 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151110207
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:27 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja zal tegenwoordig nog wel erger zijn met het afstoten/verkopen van huurwoningen (in reactie op de verhuurdersheffing) en de helft van het beschikbare aanbod dat tegenwoordig naar statushouders moet gaan, die met scheepsladingen binnenkomen.

Beste kabinet ooit. _O_ :r
Als je kijkt in mijn geboortedorp, tig huizen worden er gebouwd voor de verkoop, terwijl de helft na
2 jaar nog steeds leeg staat en mensen staan te springen om sociale huurwoningen, die worden er niet gebouwd.
Haast alle huurhuizen die leeg komen te staan gaan de verkoop in in plaats van weer verhuurt te worden.
Dus een overschot aan koopwoningen en een tekort aan betaalbare huurwoningen, goed bezig. ^O^
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:43:47 #143
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151110785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zes weken toch, met het nieuwe huis al in zicht?
quote:
op woensdag 12 december 2012 @ 09:36:25 schreef snakelady het volgende

Mijn ex-man en ik zijn gescheiden maar wonen wegens omstandigheden nog in een huis, 1 februari krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis.
Maar helaas is de boel zodanig geëscaleerd een paar dagen geleden dat ik over 1.5 week tot februari bij mijn ouders intrek samen met de kinderen.
Prrrrr
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:47:12 #144
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151110909
Wat een topic dit. Juweeltje!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:47:34 #145
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151110920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:43 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Zes weken toch, met het nieuwe huis al in zicht?

[..]

Als je meer van mijn topics doorzoekt kan je lezen dat het langer heeft geduurd wegens staking met de vorst.... :P
En daarvoor had ik al urgentie aangevraagd maar dat kreeg ik niet dus moesten we nog gedwongen samen blijven wonen tot het escaleerde.
pi_151111571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef snakelady het volgende:
Geen idee hoe het nu is, maar een paar jaar terug golden er in Amsterdam andere regels voor "alleenstaande" tienermoeders en maakte het ook uit wat voor leeftijd de kinderen hadden.

Ik ben benieuwd of TS, mits geen troll, überhaupt enig contact met instanties heeft gehad om andere opties te bekijken.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:09:38 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151111625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Geen idee hoe het nu is, maar een paar jaar terug golden er in Amsterdam andere regels voor "alleenstaande" tienermoeders en maakte het ook uit wat voor leeftijd de kinderen hadden.

Ik ben benieuwd of TS, mits geen troll, überhaupt enig contact met instanties heeft gehad om andere opties te bekijken.
Misschien dat het met tienermoeders inderdaad anders is, dat zou kunnen. En het zal ook wel plaatsafhankelijk zijn.

Ik denk inderdaad dat diverse instanties inschakelen geen overbodige luxe was en eigenlijk misschien nog steeds is.
pi_151111669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:43 schreef Ticootje het volgende:
Maar even eerlijk, de namen zitten wel redelijk in de buurt he?
Nee, de namen lijken totaal niet op de namen van mijn kinderen, van mijn man en van mij
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:13:31 #149
236046 NotYou
tigerblood
pi_151111758
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

TS is wel al langere tijd geregistreerd en heeft een mysterieus eerder topic waarin ze verder niet meer gereageerd heeft:

quote:
KLB / Opgelicht
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:10 schreef redbull2013 het volgende:
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik vandaag een brief binnen van een internet winkel over een achterstallige betaling. Het gaat om een bedrag van 2800 euro (Product: Macbook).
Ze vragen me om maandelijks een bedrag van 84 euro over te maken naar het desbetreffende webshop. +186 euro achterstand (van de afgelopen 2 maanden).

Ik weet niet wat ik hiertegen moet doen. Dat geld kan ik maandelijks niet missen (dat is ook de reden waarom ik het nooit zou betalen op afbetaling) Daarnaast ben ik ook niet van plan om het te betalen, aangezien ik het product niet zelf besteld heb, laat staan ontvangen heb.
Ook staat er een geboortedatum 8)7 in haar profiel: redbull2013
Je suis Charlie Sheen
pi_151111819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom heb je geen contact gezocht met instanties dan?
Ben naar FIOM gegaan, maar zij geven geen begeleiding meer wat betreft dit soort onderwerpen, deden ze jaren geleden wel. Heb contact gezocht met CASA, maar een gesprek krijgen daar duurde veel te lang. En mijn ouders hadden geen zin om te wachten tot daar plek was.
Vervolgens ben ik naar een psycholoog gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')