abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:03:36 #1
442597 Florientjex
Vreemdelingen paspoort
pi_151091613
Hallo,

Ik hoop dat iemand hierzo mij kan helpen. A.s. augustus ga ik samen met mijn vriend naar Turkije. Super leuk en dit wordt mijn eerste keer dat ik ga vliegen!

Omdat mijn nationaliteit onbekend is kan ik helaas niet beschikken van een Nederlandse identiteit (terwijl ik hier wel geboren ben maarja!) Na al dat gedoe heb ik eindelijk een vreemdelingenpaspoort gekregen zodat ik wel kan reizen. Ik moet aankomende maandag aan de Arke doorgeven of ik mijn boeking wil gaan boeken, maar ik zit nu met een ander probleem:

Om een visa aan te vragen moet ik voldoen aan een aantal relevante wettelijke bepalingen van de Turkse Wet, artikel 5682 van de paspoort en de Wet op Verblijfplaats en Reis van Vreemdelingen in Turkije, artikel 5683. Als ik daar niet aan voldoe, wordt mijn aanvraag geweigerd. Mijn vraag dus: Weet iemand wat dit inhoud of heeft iemand bepaalde stukken voor me waarin deze wetten staan vermeld. Ook spreek ik de Turkse taal niet.

Graag jullie hulp!
Hallo, <br /> Ik hoop dat iemand hierzo mij kan helpen. A.s. augustus ga ik samen met mijn vriend naar Turkije. Super leuk en dit wordt mijn eerste keer dat ik ga vliegen!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:35:08 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_151092762
Die in WGR is voldoende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')