Harry Kanegodquote:
Zijn wel overtuigender dan voorheen heb ik het ideequote:
klopt, maar ook een gevarieerder middenveld dan 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel overtuigender dan voorheen heb ik het idee
Buiten Hart is het niveau van de keeperts volgens mij wel drama.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, maar ook een gevarieerder middenveld dan 5 jaar geleden.
Klopt, maar dan is Hart wel weer één van de 5 besten van de wereld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten Hart is het niveau van de keeperts volgens mij wel drama.
alleen kontland heb je nog die beetje talentvol is toch?
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is Hart wel weer één van de 5 besten van de wereld.
Eerst wel, nu niet meer. Zondag een kringverjaardagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:56 schreef McGrath het volgende:
Doen jullie nog leuke dingen dit weekend?
kringverjaardagenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst wel, nu niet meer. Zondag een kringverjaardag
Die Raiola ook weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)-jong-geen-ajax.html
Kishna bij Feyenoord![]()
Nee valt wel mee bij onze familie hoor, en beetje uit eten daarna,niks mis meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
kringverjaardagen
[..]
Die Raiola ook weer
Raiola is echt een held. Alleen veel voetbal supporters haten hem omdat hij vaak andere belangen heeft dan de club. Dat is namelijk zijn vakquote:
Zit in Woerden maar 1 sushi bezorgrestaurant maar ide is pauperviesquote:
Die gast is zo belachelijk rijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raiola is echt een held. Alleen veel voetbal supporters haten hem omdat hij vaak andere belangen heeft dan de club. Dat is namelijk zijn vak
Ik haat hem ook niet, hij heeft geniale dingen geflikt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raiola is echt een held. Alleen veel voetbal supporters haten hem omdat hij vaak andere belangen heeft dan de club. Dat is namelijk zijn vak
Verstaat zn vak goed idd. Altijd zieke transfers fixen enzoquote:
Ga slapen danquote:
Zo lastig als je hem zelf maakt. Als je kut team het veld opstuurt zal het wel lastig worden ja, wat ook gaat gebeuren waarschijnlijkquote:
Is gewoon matig elftal als je een paar blessures heb zoals nuquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo lastig als je hem zelf maakt. Als je kut team het veld opstuurt zal het wel lastig worden ja, wat ook gaat gebeuren waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |