SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
ja weet ik ik app nu met hemquote:
met jou?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik ik app nu met hem
het schijnt dat hij dit weekend een date heeft met een dude van FOK!
Dat hij zoiets niet aan ons voorlegt tjongejongequote:
tja zo gaat het levenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat hij zoiets niet aan ons voorlegt tjongejonge
hoop dat ze gelukkig worden samenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoop dat ze gelukkig worden samen
niet met een gozerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook
het wordt tijd dat hij ontmaagd wordt
okay even srs is het echt een date datequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij wil blijkbaar daarvoor gaan anders zou t wel een chick zijn ipv een dude
nou dat verzon ik erbij, maar het schijnt dat ze samen gaan leren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
okay even srs is het echt een date date
in de brugklas was dat wel een hitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou dat verzon ik erbij, maar het schijnt dat ze samen gaan leren.
elkaar "leren" kennen ja
ties haat mijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
in de brugklas was dat wel een hit
Dan Is het zeker ties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |