Vindt niemand dit een leuke actie of wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bazenactie van Heineken
[ afbeelding ]
Dat soort inhakers kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vindt niemand dit een leuke actie of wat?
Jawel, ik heb hem in het stroom toppic geplaktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feraligatrquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Squirtle van Ash was wel de bazigste Pokémon die hij in z'n carrière heeft gehad.
Zijn Bulbasaur echter
[ afbeelding ]
Kijk die flikker nou
nee, alles van heineken is kutquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel ik ben gek op dit soort content marketing.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jigglypuff was de bestequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Squirtle van Ash was wel de bazigste Pokémon die hij in z'n carrière heeft gehad.
Zijn Bulbasaur echter
[ afbeelding ]
Kijk die flikker nou
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
PS4 masterrace toch.
Fysieke kopie is goedkoper
Credits naar mij erbij togquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem in het stroom toppic geplakthehehehe
neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand kent jou, dus neequote:
jij hebt nog nooit iets serieus 'genomen' tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jouw mening neem ik toch al niet serieus
Shots shots, maar helaas heb ik dat welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit iets serieus 'genomen' toch
wacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ahaha weer zo'n goeie -supergirl-, pareltje weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
helaas? dus je faalde erin en het was direct de laatste keer?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Shots shots, maar helaas heb ik dat wel
Chloro heeft me verlaten, ben op zoek naar hetzelfde alleen minder complicaties ;squote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vanwaar deze complimentjes opeens ;$
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wowowowowowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
helaas? dus je faalde erin en het was direct de laatste keer?
Helaas voor jou heb ik dat wel*quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
helaas? dus je faalde erin en het was direct de laatste keer?
je vriendin ziet wat wazig.quote:
Nooit verwacht neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he, op dreef ineens, onverwachts goud.
o is chloro nu vrijgezel? ;s brbquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chloro heeft me verlaten, ben op zoek naar hetzelfde alleen minder complicaties ;s
Ze heet Ina.quote:
Klopt mijn lijst tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chloro heeft me verlaten, ben op zoek naar hetzelfde alleen minder complicaties ;s
wazige ina... waar ken ik dat vanquote:
nu nog de plaatjes van een dode vos of een leguaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Is supergirl stiekem wolvendagen? In ieder geval zelfde flame specialiteit.
Ik zie je vaag, Ina.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he, op dreef ineens, onverwachts goud.
of luiaardquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu nog de plaatjes van een dode vos of een leguaan
watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu nog de plaatjes van een dode vos of een leguaan
Ohquote:
Katie Cassidyquote:
Stiekem werkt WD gewoon daar op de reclameafdeling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |