abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151096735
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:12:38 Update - Düsseldorf clinic says #Germanwings co-pilot attended hospital in February and March - most recently on 10 March for a diagnosis reageer retweet
Op wiens initiatief werd hij gediagnostiseerd? Ik denk dat hij wel doorhad dat z'n vliegcarrière ten einde was. Dat hij een vol vliegtuig meeneemt lijkt mij wraak op de werkgever die hem misschien al ontslag aangekondigd had. Kan best dat hij daar ook nog wat over gezegd heeft in de laatste minuten en dat ze daarom niet twijfelen aan opzet. Goed dat het uitgelekt is anders was dit een doofpot geworden.

Vriendin weg, baan weg, toekomst weg, deze gast had niets meer te verliezen. Was de gezagvoerder van MH370 niet ook gedumpt door zijn vrouw voor hij met een vol vliegtuig verdween?
pi_151096766
stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39 #Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
pi_151096783
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39 #Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
Dat had ik ook niet verwacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151096803
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik ook niet verwacht.
Als je die beelden zag niet nee
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:35:27 #205
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_151096810
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik ook niet verwacht.
Neen, idd na zo'n crash
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:36:34 #206
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_151096853
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39 #Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
Dat wordt weer een hele klus in ieder geval, om alle lichamen min of meer compleet te krijgen.
pi_151096863
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

" Two authorised members of the flight crew must now be in the cockpit at all times."

Dan moet je dus 3 flight crew leden bij je hebben als iemand naar buiten wil. Waarschijnlijk bedoelen ze ook cabincrew, maar dat is niet wat er staat ;)
Dit is meteen het grote nadeel. Een terrorist hoeft dan maar te solliciteren voor een cabinebaantje en hij kan de cockpit in.
pi_151096902
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39 #Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
AP twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:36:32 BREAKING: French police: 400-600 pieces of human remains retrieved from German flight; no intact bodies. reageer retweet
pi_151096937
Ik las dat bij een vergelijkbare impact het grootste teruggevonden deel zo groot als een duim was. Nou ja beter toch? Dan weet je zeker dat het in 1 klap over was.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:39:26 #210
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_151096951
Wat een werk trouwens, lichaamsdelen bij elkaar zoeken. Lijkt me niet echt prettig.
pi_151096953
Misschien denken ze dat de deur wat verder naar achter komt en dan in het gesloten gedeelte altijd 3 crewleden. Dus 2 piloten en 1 stewardess die wat zaakjes regelt voorin.

Gelukkig serveren zijn maaltijden meer. Dan zou je zo;n schnitzel of kipfilet vinden en dan afvragen of het een lichaamsdeel is of niet.
.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:41:14 #212
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151097004
Wat een gezeur. Dit soort dingen zijn niet te vermijden. Niet alleen even in de cockpit moeten zijn schept een wantrouwen naar het personeel. Een buschauffeur kan net zo goed vol het ravijn in rijden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151097145
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef hmmmz het volgende:
Wat een gezeur. Dit soort dingen zijn niet te vermijden. Niet alleen even in de cockpit moeten zijn schept een wantrouwen naar het personeel. Een buschauffeur kan net zo goed vol het ravijn in rijden.
Klopt. We proberen graag elk risico te ondervangen, maar dat is onmogelijk. Tegen iemand die echt kwaad wil en het niets kan schelen of hij of zij het zelf overleeft valt weinig te doen. In wezen verschilt dit niet bijzonder veel van een jongen die rond gaat schieten in een winkelcentrum in Alphen aan de Rijn of iemand die op Koninginnedag met de auto een menigte in rijdt. Hij (deze piloot dus) had alleen de controle over een methode waar veel meer doden bij vielen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151097158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:39 schreef 11en30 het volgende:
Ik las dat bij een vergelijkbare impact het grootste teruggevonden deel zo groot als een duim was. Nou ja beter toch? Dan weet je zeker dat het in 1 klap over was.
Flight 1771, met 1.200 km/u de grond in, een klap van 5.000 G (!), de grootste gevonden delen waren voeten die nog in schoenen zaten....
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:47:35 #215
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_151097211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef hmmmz het volgende:
Wat een gezeur. Dit soort dingen zijn niet te vermijden. Niet alleen even in de cockpit moeten zijn schept een wantrouwen naar het personeel. Een buschauffeur kan net zo goed vol het ravijn in rijden.
Vermijden of voorkomen is ook het doel helemaal niet. De maatschappijen willen hun klanten laten zien dat ze dit serieus nemen en willen bedrijfsrisico's beperken.

Ook al kon Malaysian Airlines in feite niets doen om de gebeurtenissen van het afgelopen jaar te voorkomen, toch heeft hun imago grote schade opgelopen.
pi_151097366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:45 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Flight 1771, met 1.200 km/u de grond in, een klap van 5.000 G (!), de grootste gevonden delen waren voeten die nog in schoenen zaten....
Kunnen de complottheorie denkers weer mee aan de slag :')
pi_151097369
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:33 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:31:05 Update - Düsseldorf clinic says #Germanwings co-pilot Andreas #Lubitz was treated there on 10 March but not for depression reageer retweet
Geen depressie. Okee. Wat dan, jubeltenen?
I´m back.
pi_151097371
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Flight 1771, met 1.200 km/u de grond in, een klap van 5.000 G (!), de grootste gevonden delen waren voeten die nog in schoenen zaten....
wow, ook al zo'n dramatische crash -O- Nooit eerder over gelezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:53:44 #219
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_151097460
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen depressie. Okee. Wat dan, jubeltenen?
Dan echt nog niet zeggen waarvoor dan wel :')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_151097497
EU-parlementariërs: twee personen in cockpit

BRUSSEL -
Het moet wereldwijd worden verplicht dat er steeds twee personen in een cockpit zijn. Dat stelt de grootste fractie in het Europees Parlement, de christendemocraten, vrijdag als reactie op de vliegtuigcrash van Germanwings in Frankrijk.

Het Europees agentschap voor de luchtvaartveiligheid EASA en Brussel moeten op de regel aandringen bij de internationale organisatie voor de burgerluchtvaart ICAO, aldus fractievoorzitter Manfred Weber. CDA-Europarlementariër Wim van de Camp kwam met het voorstel, aldus een woordvoerder van de fractie

http://www.telegraaf.nl/b(...)an_in_cockpit__.html
pi_151097553
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef hmmmz het volgende:
Wat een gezeur. Dit soort dingen zijn niet te vermijden. Niet alleen even in de cockpit moeten zijn schept een wantrouwen naar het personeel. Een buschauffeur kan net zo goed vol het ravijn in rijden.
Dit had vermeden kunnen worden als deze gozer niet aangenomen was, meteen op straat gezet was na zijn eerste psychiatrische episode of nu op tijd op nonactief gesteld. Werkgever heeft zo al 3 duidelijke kansen laten schieten om dit te voorkomen. Dan de gezagvoerder nog die de deur van de cockpit achter zich in het slot trekt en het toestal volledig in handen geeft van een onbekende wappie. :|W

Vreemden blind willen vertrouwen en je verantwoordelijkheden niet nemen zijn ook psychische fouten.

[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 27-03-2015 17:05:28 ]
pi_151097557
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:55 schreef Loekie1 het volgende:
EU-parlementariërs: twee personen in cockpit

BRUSSEL -
Het moet wereldwijd worden verplicht dat er steeds twee personen in een cockpit zijn. Dat stelt de grootste fractie in het Europees Parlement, de christendemocraten, vrijdag als reactie op de vliegtuigcrash van Germanwings in Frankrijk.

Het Europees agentschap voor de luchtvaartveiligheid EASA en Brussel moeten op de regel aandringen bij de internationale organisatie voor de burgerluchtvaart ICAO, aldus fractievoorzitter Manfred Weber. CDA-Europarlementariër Wim van de Camp kwam met het voorstel, aldus een woordvoerder van de fractie

http://www.telegraaf.nl/b(...)an_in_cockpit__.html
Allemaal schijnveiligheid. Er zit standaard een hakbijl in de cockpit.
pi_151097597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dit had vermeden kunnen worden als deze gozer niet aangenomen was, meteen op straat gezet was na zijn eerste psychiatrische episode of nu op tijd op nonactief gesteld. Werkgever heeft zo al 3 duidelijke kansen laten schieten om dit te voorkomen. Dan de gezagvoerder nog die de deur van de cockpit achter zich in het slot trekt en het toestal volledig in handen geeft van een vreemde. :|W

Vreemden blind willen vertrouwen en je verantwoordelijkheden niet nemen zijn ook een psychische fouten.
pi_151097625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen depressie. Okee. Wat dan, jubeltenen?
Psychopathie? schizofrenie?
pi_151097662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef 11en30 het volgende:
Dan de gezagvoerder nog die de deur van de cockpit achter zich in het slot trekt en het toestal volledig in handen geeft van een onbekende wappie. :|W

Jij bent op de hoogte van alle lichamelijke en geestelijke klachten van al je collega's, ook degenen die je amper tegenkomt..? Het is geen vast paar piloten wat elke vlucht samen doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')