Op wiens initiatief werd hij gediagnostiseerd? Ik denk dat hij wel doorhad dat z'n vliegcarrière ten einde was. Dat hij een vol vliegtuig meeneemt lijkt mij wraak op de werkgever die hem misschien al ontslag aangekondigd had. Kan best dat hij daar ook nog wat over gezegd heeft in de laatste minuten en dat ze daarom niet twijfelen aan opzet. Goed dat het uitgelekt is anders was dit een doofpot geworden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:12:38Update - Düsseldorf clinic says #Germanwings co-pilot attended hospital in February and March - most recently on 10 March for a diagnosis reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39#Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39#Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
Neen, idd na zo'n crashquote:
Dat wordt weer een hele klus in ieder geval, om alle lichamen min of meer compleet te krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39#Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
Dit is meteen het grote nadeel. Een terrorist hoeft dan maar te solliciteren voor een cabinebaantje en hij kan de cockpit in.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
" Two authorised members of the flight crew must now be in the cockpit at all times."
Dan moet je dus 3 flight crew leden bij je hebben als iemand naar buiten wil. Waarschijnlijk bedoelen ze ook cabincrew, maar dat is niet wat er staat
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:33:39#Germanwings ramp: "We hebben geen enkel intact lichaam gevonden" - zegt Gendarmerie reageer retweet
twitter:AP twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:36:32BREAKING: French police: 400-600 pieces of human remains retrieved from German flight; no intact bodies. reageer retweet
Klopt. We proberen graag elk risico te ondervangen, maar dat is onmogelijk. Tegen iemand die echt kwaad wil en het niets kan schelen of hij of zij het zelf overleeft valt weinig te doen. In wezen verschilt dit niet bijzonder veel van een jongen die rond gaat schieten in een winkelcentrum in Alphen aan de Rijn of iemand die op Koninginnedag met de auto een menigte in rijdt. Hij (deze piloot dus) had alleen de controle over een methode waar veel meer doden bij vielen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef hmmmz het volgende:
Wat een gezeur. Dit soort dingen zijn niet te vermijden. Niet alleen even in de cockpit moeten zijn schept een wantrouwen naar het personeel. Een buschauffeur kan net zo goed vol het ravijn in rijden.
Flight 1771, met 1.200 km/u de grond in, een klap van 5.000 G (!), de grootste gevonden delen waren voeten die nog in schoenen zaten....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:39 schreef 11en30 het volgende:
Ik las dat bij een vergelijkbare impact het grootste teruggevonden deel zo groot als een duim was. Nou ja beter toch? Dan weet je zeker dat het in 1 klap over was.
Vermijden of voorkomen is ook het doel helemaal niet. De maatschappijen willen hun klanten laten zien dat ze dit serieus nemen en willen bedrijfsrisico's beperken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef hmmmz het volgende:
Wat een gezeur. Dit soort dingen zijn niet te vermijden. Niet alleen even in de cockpit moeten zijn schept een wantrouwen naar het personeel. Een buschauffeur kan net zo goed vol het ravijn in rijden.
Kunnen de complottheorie denkers weer mee aan de slagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Flight 1771, met 1.200 km/u de grond in, een klap van 5.000 G (!), de grootste gevonden delen waren voeten die nog in schoenen zaten....
Geen depressie. Okee. Wat dan, jubeltenen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:31:05Update - Düsseldorf clinic says #Germanwings co-pilot Andreas #Lubitz was treated there on 10 March but not for depression reageer retweet
wow, ook al zo'n dramatische crashquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Flight 1771, met 1.200 km/u de grond in, een klap van 5.000 G (!), de grootste gevonden delen waren voeten die nog in schoenen zaten....
Dan echt nog niet zeggen waarvoor dan welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen depressie. Okee. Wat dan, jubeltenen?
Dit had vermeden kunnen worden als deze gozer niet aangenomen was, meteen op straat gezet was na zijn eerste psychiatrische episode of nu op tijd op nonactief gesteld. Werkgever heeft zo al 3 duidelijke kansen laten schieten om dit te voorkomen. Dan de gezagvoerder nog die de deur van de cockpit achter zich in het slot trekt en het toestal volledig in handen geeft van een onbekende wappie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef hmmmz het volgende:
Wat een gezeur. Dit soort dingen zijn niet te vermijden. Niet alleen even in de cockpit moeten zijn schept een wantrouwen naar het personeel. Een buschauffeur kan net zo goed vol het ravijn in rijden.
Allemaal schijnveiligheid. Er zit standaard een hakbijl in de cockpit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:55 schreef Loekie1 het volgende:
EU-parlementariërs: twee personen in cockpit
BRUSSEL -
Het moet wereldwijd worden verplicht dat er steeds twee personen in een cockpit zijn. Dat stelt de grootste fractie in het Europees Parlement, de christendemocraten, vrijdag als reactie op de vliegtuigcrash van Germanwings in Frankrijk.
Het Europees agentschap voor de luchtvaartveiligheid EASA en Brussel moeten op de regel aandringen bij de internationale organisatie voor de burgerluchtvaart ICAO, aldus fractievoorzitter Manfred Weber. CDA-Europarlementariër Wim van de Camp kwam met het voorstel, aldus een woordvoerder van de fractie
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_in_cockpit__.html
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit had vermeden kunnen worden als deze gozer niet aangenomen was, meteen op straat gezet was na zijn eerste psychiatrische episode of nu op tijd op nonactief gesteld. Werkgever heeft zo al 3 duidelijke kansen laten schieten om dit te voorkomen. Dan de gezagvoerder nog die de deur van de cockpit achter zich in het slot trekt en het toestal volledig in handen geeft van een vreemde.![]()
Vreemden blind willen vertrouwen en je verantwoordelijkheden niet nemen zijn ook een psychische fouten.
Psychopathie? schizofrenie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen depressie. Okee. Wat dan, jubeltenen?
Jij bent op de hoogte van alle lichamelijke en geestelijke klachten van al je collega's, ook degenen die je amper tegenkomt..? Het is geen vast paar piloten wat elke vlucht samen doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef 11en30 het volgende:
Dan de gezagvoerder nog die de deur van de cockpit achter zich in het slot trekt en het toestal volledig in handen geeft van een onbekende wappie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |