Waarom?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja.. maar dat het iets is wat hem zijn loopbaan zou kosten lijkt me wel aannemelijk.
Logisch nadenkenquote:
Mijn eerste vraag in een van de eerste topics was ook de vraag of een en ander gehacked kon worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik impliceer niets, maar ik vraag me af of de conclusies niet te snel worden getrokken.
Voor mijn gevoel wordt er nu heel makkelijk gezegd dat het aan de piloot ligt en vooral niet aan het vliegtuig. Dat heb ik eerder gehoord na het neerstorten van een Airbus 320 in Frankrijk.
Ik vind het allemaal verdacht.
Daar zullen ongetwijfeld procedures voor bestaan. Waarvan het denk ik niet handig is die openbaar te maken voor iedereen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:06 schreef agter het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik gezien.
Maar mij is niet duidelijk hoe dat werkt. Spreken ze voor iedere start een code met de voltallige crew af en stellen ze die code dan in? Wie stelt die code in? En wie zijn daarbij aanwezig? Checken ze hem ook, voor geval een verkeerde code ingevoerd is als code?
Dus we weten ook niet of daar mogelijke wijze iets mis gegaan is...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar zullen ongetwijfeld procedures voor bestaan. Waarvan het denk ik niet handig is die openbaar te maken voor iedereen.
Gezien zijn langdurige zware depressieve periodes die bekend waren bij werkgever moet het wel heel zwaarwegend zijn voordat iets je loopbaan gaat kosten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Klopt ja.. maar dat het iets is wat hem zijn loopbaan zou kosten lijkt me wel aannemelijk.
Dat weet je ook niet als je wel bekend bent met de exacte procedures, tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:14 schreef agter het volgende:
[..]
Dus we weten ook niet of daar mogelijke wijze iets mis gegaan is...
Nee hoor. Niet bij zijn werkgever.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij had zich ziek gemeld.
Depressie is meestal tijdelijk.. als hij een chronische psychische ziekte blijkt te hebben of iets anders dat chronisch is ligt het misschien wel anders en kost het je loopbaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien zijn langdurige zware depressieve periodes die bekend waren bij werkgever moet het wel heel zwaarwegend zijn voordat iets je loopbaan gaat kosten.
Nee idd, omdat-ie door het systeem dat men hanteert in Dld niet bij een arbo-dienst, maar bij de huisarts ziek meldt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet bij zijn werkgever.
Sinds 2009. Dat kun je niet echt meer tijdelijk noemen imo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Depressie is meestal tijdelijk.. als hij een chronische psychische ziekte blijkt te hebben of iets anders dat chronisch is ligt het misschien wel anders en kost het je loopbaan
Er staat toch nergens dat hij sinds 2009 depressief is? Alleen dat hij toen een tijdje onder behandeling is geweest..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds 2009. Dat kun je niet echt meer tijdelijk noemen imo.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Er staat toch nergens dat hij sinds 2009 depressief is? Alleen dat hij toen een tijdje onder behandeling is geweest..
quote:Mehrmals wurde er wegen Depressionen in seinen Flugschulkursen zurückgestuft. 2009 wurde bei Lubitz „eine abgeklungene schwere depressive Episode“ diagnostiziert
http://www.bild.de/news/i(...).bild.html#312121212
.
Nee. Je meldt je ziek bij je werkgever. Bij je huisarts haal het briefje waarmee je bewijst dat je echt ziek bent. Maar je meldt je dus gewoon ziek bij je werkgever. Net als in Nederland.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee idd, omdat-ie door het systeem dat men hanteert in Dld niet bij een arbo-dienst, maar bij de huisarts ziek meldt.
Ja, dus? Dat komt toch overeen met wat ik zeg? Dat hij in 2009 een diagnose depressie kreeg wil niet zeggen dat hij dat al de jaren erna ook is geweest..quote:
Maar zou er dus een arbo-dienst tussen hebben gezeten, dan had de arbo-arts adequaat kunnen handelen in dit geval.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Je meldt je ziek bij je werkgever. Bij je huisarts haal het briefje waarmee je bewijst dat je echt ziek bent. Maar je meldt je dus gewoon ziek bij je werkgever. Net als in Nederland.
Het enige verschil is dat er hier (ja, ik woon in Duitsland) meestal geen arbodienstachtige instantie wordt ingeschakeld.
Maar nogmaals, je meldt je dus gewoon zelf ziek bij je werkgever.
Hoe kun je een verkeerde code instellen? Er is geen verkeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:14 schreef agter het volgende:
[..]
Dus we weten ook niet of daar mogelijke wijze iets mis gegaan is...
Dat 9-11 geen complot van de CIA is is ook nog niet zeker.. zo kan je overal wel over gaan twijfelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:31 schreef Za het volgende:
Dat laatste is imo nl nog steeds niet zeker ondanks zijn angststoornis van 6 jaar geleden of verscheurde ziekenbriefje.
Dat mag jij vinden. Ik kom dit echter tegen op een andere site, die laat zien hoe bepaalde kranten het nieuws vanochtend brengen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niemand is verplicht om de website van de Telegraaf te bezoeken of de krant te kopen. Ik schat in dat 99% van de mensen weet wat ze daar kunnen verwachten. Wie er verontwaardigd over gaat doen het te zijn 'tegengekomen' is hypocriet bezig.
Bild is telegraaf in het kwadraat, verschrikkelijke sensatiezoekerij die zich kan meten met News of the World. Dus ja, een vodje, het zou beter zijn om het niet te drukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vodje![]()
Ze brengen het gewoon op een pakkende manier. Journalistiek is niet gratis dus ze moeten zorgen dat ze opvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |