Ik wil em met pasen wel meenemen op scouting weekend hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 12:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]zelfs hier is het spul open .
Die van mij blijft zeker in nl.. Misschien maar goed ook, naar de randstad is waarschijnlijk al een hele onderneming .
Jammer dat die van mij er dan niet is, boekje mee op HITquote:Op maandag 30 maart 2015 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik wil em met pasen wel meenemen op scouting weekend hoor
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik wil em met pasen wel meenemen op scouting weekend hoor
Dan ken je mijn vriendinnen nietquote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je aan een knutsel project mee doet?
Dat is ook mijn verklaring hoor..
Noquote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef JufMariska het volgende:
Ik weet gezien de omstandigheden van de dag niet of het lukt om vandaag het pakje op de bus te doen, anders wordt het morgen, sorry! voor de niet-meelezers: uk is even opgenomen in het zkh![]()
Dat.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef L-E het volgende:
Ohja dat idd ook. Serieus Majo, dat zijn 'vriendinnen'?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef JufMariska het volgende:
We zijn thuis!
Het is een of ander virus, hij hoest en piept nog wel wat maar is vergeleken bij vanmorgen alweer enorm opgeknapt. Hij reageerde goed op de medicatie, we hebben instructies voor verzorging en rechtstreeks telefoonnummer mee, maar ze vonden 'm voldoende opgeknapt en stabiel om mee te nemen.
Ben ik het mee eens hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 15:57 schreef mousemicky het volgende:
Beterschap voor L. JM, hopelijk knapt ie snel op!
En Majo, wat jouw vriendinnen doen vind ik eigenlijk niet zo netjes...
Dat is goed nieuws! Hopelijk knapt het schildpadje snel helemaal opquote:
Dat herinnerde mij eraan dat ik em inderdaad nog niet op FOK had gezetquote:Op zondag 29 maart 2015 10:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh Rady ik had het geboortekaartje nog nooit gezien. Wat mooi!
Ohhh wat fijn!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |