Yay, ik ben ook van 81 (en zit ik dan in de 81 groep?)quote:
Whahahahaha!! Ik heb serieus al eens een fb bericht in het Russisch gehad of ik iets wilde vertalen uit een groep omdat ze het niet begreepquote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]en ik maar denken dat je een joodse naam had steeds als ik je tegenkwam in mn suggestielijst
Ik ben Hroukje Frenstra maar dan met de voorletters omgewisseld (gewoon mn naam dus). Eat that google!
ikke! M.aaike dusquote:
Je hebt de tweede van je lijstje alquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik mis nog Fazz, Razz, Butter, Radahyn, Kiwi, Barrel, MouseMicky, L-E en LuDann.
Hoewel een van jullie vast L.otte is maar ik weet dus niet wie
Daar was ik inmiddels al achterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je hebt de tweede van je lijstje al
Ik heb van kiwi de voornaam gevonden maar vind haar niet op Facebook, ook niet bij jouw vriendenquote:
ik kán je eventueel nog in ons groepje plakken, als je echt graag zou willen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:58 schreef elamanilo het volgende:
Ohh, oeps, ik miste de deadlineIk kijk lekker mee vanaf de zijlijn! <3 Veel plezier allemaal, maar dat gaat vast wel lukken!
Oh wat stom ik twijfelde er al even overquote:
ik heb je al toegevoegdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet dm'en nu omdat telefoon, maar mijn initialen zijn D.H
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |