Ideaal voor een feederquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd een vreetkick.
AirwiN & De Krassersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naam 'Jostiband' is al in gebruik geloof ik.
Trekt wel mogelijk meer publiek ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AirwiN & The Scratchers dan...
[ afbeelding ]
Dat hoop ik wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, dat zijn geen halve maatregelenDaar ga je vast een hoop plezier aan beleven
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:59 schreef CherryLips het volgende:
"Het lijkt ons een mooi idee als dezes kleinkinderen de kist naar het graf dragen en hem er dan in laten zakken."
Beetje jammer dat m'n voet wegzakte in het zand en ik er bijna achteraan ging. Dat was wel weer gênant. Maar goed, dat is achter de rug
Mocht je het nou onverhoopt niks vinden, wil ik de piano wel van je overnemen voor een paar honderd euro hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef Cue_ het volgende:
Dat hoop ik wel ja
Mag ook wel voor dat geld
Wat een verrassing. Denk wel meer mensenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je het nou onverhoopt niks vinden, wil ik de piano wel van je overnemen voor een paar honderd euro hoor.
2 voor de prijs van 1. Weet je wat een begrafenis kost tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:59 schreef CherryLips het volgende:
"Het lijkt ons een mooi idee als dezes kleinkinderen de kist naar het graf dragen en hem er dan in laten zakken."
Beetje jammer dat m'n voet wegzakte in het zand en ik er bijna achteraan ging. Dat was wel weer gênant. Maar goed, dat is achter de rug
OK, ik moest lachenquote:
Ik heb een fotoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trekt wel mogelijk meer publiek ja.
Zat et wat tussen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:07 schreef DrMarten het volgende:
Zo, huisjes gekeken, reunie van de basisschool gehad, ouwe lui met een bezoekje vereerd. Nu lam bankhangen en kip eten
Een huis was top, helemaal af, hoef je echt niks aan te doen. Maar is me denk ik wat te duur (maar weer eens bij een hypotheekboer binnen lopen en horen wat die zeggen). Een ander mooi huis gezien. Alleen gedateerde badkamer en wc, maar verder op zich mooi huis.quote:
*10 jaar geleden* "Oh, gare badkamer, keuken, niet geïsoleerd, 60 jaar oud, nou ja, voor 120% aflossingsvrij zal het wel lukken toch?".quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een huis was top, helemaal af, hoef je echt niks aan te doen. Maar is me denk ik wat te duur (maar weer eens bij een hypotheekboer binnen lopen en horen wat die zeggen). Een ander mooi huis gezien. Alleen gedateerde badkamer en wc, maar verder op zich mooi huis.
Ook 2 huizen gezien die me erg tegenvielen.
Toch niet thuis hè?quote:Op zondag 29 maart 2015 03:49 schreef Cue_ het volgende:
Leuke avond was uiteindelijk toch niet zo leuk en nu zuipen dan maar. Gaat hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |