Geen idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:33 schreef MissMSX het volgende:
Nooit leuk om te horen dat je gefaald hebt
Maar wel goed genoegquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat betekent weer een nieuwe .. en de meeste nieuwe mensen die we hier krijgen zijn meestal niet leuk genoeg
Ga je bij Cue werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:30 schreef Q. het volgende:
Woohoo! Mag op gesprek komen bij mn droombedrijf.
5 maar? We beginnen pas te praten bij 10.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q is helpdesk medewerker![]()
Q: Mot je?
Klant: PC is stuk.
Q: Heb je pech of 5 bier voor mij.
Je kan beter veel geld krijgen zodat je zelf kan bepalen wat je koopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Renesite het volgende:
Droombedrijf....
Mij lijkt zo'n sillicon valley kantoor wel wat. Overbetaald, veel faciliteiten en mij lijkt het ook volledig operationeel (daarmee bedoel ik: perfectie ten top)
Of zo'n bedrijf waar je dan ook goedkoop/gratis kleding krijgt. Een Hilfiger, G-Star, Nike of wat dan ook. Iets waar je beter van wordt terwijl je er alleen maar werkt.
Some kids beg to differ.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Renesite het volgende:
Of zo'n bedrijf waar je dan ook goedkoop/gratis kleding krijgt. Een Hilfiger, G-Star, Nike of wat dan ook. Iets waar je beter van wordt terwijl je er alleen maar werkt.
Sure. Het moet geen bonus zijn maar en-en zijn. Ho ho!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter veel geld krijgen zodat je zelf kan bepalen wat je koopt.
En niet afhankelijk van een werkgever die dat ziet als een zo mooie bonus. Ze hechten daar altijd meer belang aan dan ik.
Holy shitquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog nooit bij zo'n iconisch bedrijf gewerkt behalve de Albert Heijn. Het is niet dat ik bij een incassobureau gratis incassobrieven kreeg of zo. Thank god.
Volgens mij hebben de meeste mensen weinig voordeel bij hun baan of bedrijf. De echte exoten zoals Google of Facebook komt maar sporadisch voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog nooit bij zo'n iconisch bedrijf gewerkt behalve de Albert Heijn. Het is niet dat ik bij een incassobureau gratis incassobrieven kreeg of zo. Thank god.
Ja, ik krijg ook geen korting oidquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben de meeste mensen weinig voordeel bij hun baan of bedrijf. De echte exoten zoals Google of Facebook komt maar sporadisch voor.
Het is een soort online vrijmiboquote:
Kolerequote:
Ssssssht!quote:
Wat voor dingen dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook wel meer freebies willen van m'n werkWordt dan wel beloofd, maar uiteindelijk krijg je niks
Pannenkoekenquote:
En echt nooit wat daarvan gehad?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Games, dvd's, abonnementen, reizen
Doe eens een keer voor mij maken dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Ze waren heerlijk!. Mijn pannenkoeken zijn dat altijd
Met alle liefdequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe eens een keer voor mij maken dan?
Hoe liefquote:
Ik heb mijn momentenquote:
Air is a very lucky manquote:
Daar doe ik maar geen uitspraken overquote:
Hoe diplomatiek van uquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar doe ik maar geen uitspraken over
Ik woon niet voor niets in Den Haag hequote:
Volgens die defenitie moet ik terug naar school...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon niet voor niets in Den Haag he
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens die defenitie moet ik terug naar school...
quote:
Holy shit, en jij bent vertaler?quote:
Dan zeg je natuurlijk juist dat je enorm geleerd bent he!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik woon op 3 minuutjes van de universiteit. Deze hele wijk is eigenlijk een soort campus
Volgende keer als je belooft goed werk te leveren, lever je in plaats daarvan gewoon kutwerk. Dat zal ze leren beloftes niet na te komenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, nooit zelf vertaalde meuk gehad
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:23 schreef CherryLips het volgende:
De lift ruikt al de hele dag naar dooie hond.
En nu heeft iemand er met een luchtverfrisser in gespoten en ruikt het naar een dure dooie hond.
Ik lag er al in rond die tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:09 schreef DrMarten het volgende:
10 uur op een vrijdagavond en zit te gapen als een malle hier
Ik word oud
Voor iemand van mijn leeftijdquote:
Film, serie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:21 schreef Godtje het volgende:
Ik lag er zelf alleen niet in
Was Birdman aan het kijken.
Ah ja, er gaat nu een belletje rinkelen. Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Film
Birdman: Or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (2014) - IMDb
Beetje tegenvallen. Misschien te hoge verwachtingen. Prima om te zien maar wel betere oscar films gezienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, er gaat nu een belletje rinkelen. Wat vond je ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |