Ken ik wel, behavle dan de drank smiddags.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik slaap iedere zondag slecht.
S'middags aan het bier, om half 8 in coma op de bank en dan 's nachts niet kunnen slapen.![]()
Tot 5 uur in de kroeg? Waar ben je geweestquote:Op maandag 30 maart 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken ik wel, behavle dan de drank smiddags.
Dit keer zaterdag tot 5 in de kroeg (of 6 eig) dan brak zijn de volgende dag, om 6 uu rsmiddags in slaap gevallen tot 8. Snachts tot 3 wakker geweest vannacht
M'n stamkroeg in Enschede.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:15 schreef HarveySpecter het volgende:
Tot 5 uur in de kroeg? Waar ben je geweest
De tijden dat ik het ook tot vijf uur vol kon houden zijn wel een beetje geweestquote:
Je bent oud?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:17 schreef HarveySpecter het volgende:
De tijden dat ik het ook tot vijf uur vol kon houden zijn wel een beetje geweest![]()
Of het komt omdat ik te vroeg ga. Dat zou ook kunnen
"Tot 5 uur" was die nacht wel een uur korter dan gebruikelijk hequote:Op maandag 30 maart 2015 09:17 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
De tijden dat ik het ook tot vijf uur vol kon houden zijn wel een beetje geweest![]()
Of het komt omdat ik te vroeg ga. Dat zou ook kunnen
Nee hoor, nog geen dertig.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent oud?
Ik kan het vaak nog makkelijk volhouden, alleen de brakheid ben ik niet zo'n fan van, maar ach, heb de dag erna toch nooit wat te doen, dus dat scheelt.
Geen idee of je te vroeg gaat. Haal thet ook wel als ik om 8 uur er al zit.
Vandaar ook "tot 6", want ze zijn gewoon uur 'extra' open gebleven.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Tot 5 uur" was die nacht wel een uur korter dan gebruikelijk he
Jij kroegtijger jij!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook "tot 6", want ze zijn gewoon uur 'extra' open gebleven.
En welke kroeg is dat, vroeg hij vol interessequote:Op maandag 30 maart 2015 09:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee hoor, nog geen dertig.
Ik drink op een gezellige avond vaak te snel en te veel. Dat zal het probleem zijn.
Dat is eigenlijk alleen zo als ik naar mijn stamkroeg ga. Krijg je van iedereen bier enzo.
Als ik met vrienden echt op stap ga, dan hou ik het ook wel vol. Alleen dat komt niet zo vaak meer voor.
Niet in Zwolle. In de buurt van mijn ouderlijk huisquote:Op maandag 30 maart 2015 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En welke kroeg is dat, vroeg hij vol interesse
Ah zoquote:Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet in Zwolle. In de buurt van mijn ouderlijk huis
Ik kom op donderdag nooit in de stad eigenlijk. Wel een leuke avond om enkele biertjes te nuttigen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo
Donderdag in een uitgestorven Heetebrij geweest. Was sowieso ernstig rustig donderdag. Jammer.
Ik normaal ook niet, maar was bij een optreden van Jules Deelder geweest en het was nog vroeg (en vrijdag vrij)quote:Op maandag 30 maart 2015 10:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik kom op donderdag nooit in de stad eigenlijk. Wel een leuke avond om enkele biertjes te nuttigen.
Oja, das waar ook. Hoe was Jules Deelder?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar was bij een optreden van Jules Deelder geweest en het was nog vroeg (en vrijdag vrij)
Fantastisch. Goede lange jazznummers zonder pretentie, afgewisseld met gedichten en gesprekken. Heerlijk absurde gedichten.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oja, das waar ook. Hoe was Jules Deelder?
Jij gaat ook minder de kroeg in. Daarbij ga ik alleen dus ook geen gedoe met mensen die eerder naar huis willen ofzo.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij kroegtijger jij!
Tering joh, als ik dat 3x in mijn leven gehaald heb is het veel.
30 is oud?quote:
Hmm toen ik net op mezelf woonde/net daar voorquote:Op maandag 30 maart 2015 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij kroegtijger jij!
Tering joh, als ik dat 3x in mijn leven gehaald heb is het veel.
Oh ja, tuurlijk! Klinkt als een leuk avondje uitquote:Op maandag 30 maart 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fantastisch. Goede lange jazznummers zonder pretentie, afgewisseld met gedichten en gesprekken. Heerlijk absurde gedichten.
Ik trek het ook allemaal niet meer. Laatste van afgelopen jaar was bij A State of Trance toen ik rond 05:00 naar huis ging. Was vooral omdat mn rug en voeten het niet meer trokken, had nog wel energie.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:18 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger was het ook 2~3 dagen in de week tot sluit. Tegenwoordig met m'n 36 niet meer zoveel. Laatste keer dat ik ben wezen stappen tot het licht was, was met mijn vrijgezellenfeest denk ik. Toen was het 8:30 dat ik in bed lagTot sluit (5:00) stappen is me dit jaar denk ik pas 2x gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |